فلوکی اینو چیست و چگونه آن را بخریم؟!

شاید میم کوین‌ها هیچ گاه فکر نمی‌کردند که روزی بازار کریپتو به حدی برسد که خریداران و فعالان بازار، با آغوش باز پذیرای آنان بوده و برخی از آن‌ها حتی بتوانند به رتبه‌های برتر بازار رسیده و خود را به عنوان قاتل دوج کوین بزرگ ببینند.

حتما دیگر می‌دانید که ایلان ماسک، پدر معنوی میم کوین‌ها به شما می‌رود. اون هر از گاهی با بهره گیری از شبکه‌های اجتماعی خصوصا اکانت توییتری که دارد، موجی را وارد بازار کرده و هر بار با نام بردن از یک مدل توکن یا میم کوین، باعث رشد و پامپ سریع آن می‌شود.

در ژوئن سال جاری میلادی، ایلان ماسک در توییتی جنجالی تنها با ذکر جمله‌ای ساده، باعث ایجاد توکن‌هایی با نام فلوکی شد و البته توکن‌های معتبری که پیش از آن به این اسم وجود داشتند، رشد سریعی را تجربه کردند. ایلان ماسک در این توییت گفته بود: شیبا اینوی من، یک فلوکی خواهد بود.

فلوکی اینو چیست؟

اما برای شناخت این توکن خوشنام که حال بازار خوبی نیز دارد؛ باید سری به سایت رسمی آن بزنیم تا ببینیم چه اطلاعاتی دستگیرمان می‌شود.

فلوکی اینو در صفحه اول وبسایت رسمی خود، شعارها و تبلیغات جالبی را مطرح کرده است.

آن‌ها در مورد خود می‌گویند که فلوکی یک انقلاب در بازار کریپتو خواهد بود. این توکن تنها یک رمز ارز متوسط نخواهد بود و با یک حرکت مردمی؛ در نظر دارد قدرت ثروتمند شدن را به افراد ضعیف‌تر عرضه کرده و به مرور شناخته شده‌ترین و پرکاربردترین ارز دیجیتال جهان شود.

سه رکن اصلی فلوکی اینو:

در این وب‌سایت آمده که فلوکی به عنوان یک رمز ارز متعلق به مردم است و این واقعیت توسط سه ویژگی یا سه رکن اصلی طرح و تقویت می‌شود.

  • میم یا meme

فلوکی معتقد است که جامعه فعلی ما عاشق میم کوین‌هاست به همین دلیل می‌توان از این علاقه برای بهره‌گیری از جریان اصلی ارزهای دیجیتال و اطمینان از پذیرش آن در جامعه به بهترین نحو استفاده کرد.

در واقع میم‌ها برای همه اقشار جامعه جذاب است. از پیر و جوان گرفته تا فقیر و غنی و بزرگ و گوچک. به همین دلیل است که می‌توانیم بگوییم میم کوین‌ها به نوعی در قلب مردم جهان قرار گرفته‌اند.

  • فایده و سودمندی

در حالی که فلوکی دارای فرهنگ و الگوی رفتاری قوی و قدرتمندی است، نقشه راه پیش روی تیم توسعه فلوکی بنیاد و اصول قوی و قدرتمندی را نشان می‌دهد.

راه اندازی ویژگی‌های جذابی چون بازی‌های مبتنی بر دنیای متاورس و دریافت توکن فلوکی، اقتصاد مبتنی بر سیستم NFT و نهایتا بهره‌گیری از ظرفیت این توکن برای آنکه همه دنیا و جامعه جهانی بتوانند از این سیستم بهره‌مند شوند، از مهمترین برنامه‌های تیم توسعه فلوکی اینو است. به طور مثال Floki Inuversity به عنوان یک پلتفرم برتر آموزشی ارزهای دیجیتال فعال خواهد شد و به مرور زمان تلاش می‌کند تا به مخاطبین اصلی فلوکی آموزش داده و آن‌ها را به طور کلی با فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین آشنا کند.

  • خیریه

معمولا اکثر توکن‌ها و علی الخصوص میم کوین‌ها، سعی می‌کنند تا از شرایط خود استفاده کرده و اقدام به امور خیر و عام المنفعه کنند. به همین منظور فلوکی اینو نیز قصد دارد تا به دور از شکاف‌ها، نژاد و مرزها، زندگی را برای همه مردم آسان کند.

آن‌ها معتفدند که فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال خوب هستند اما در صورتی‌که زندگی را برای برای ما آسان‌تر کرده و به بهتر شدن جهان کمک کنند. به همین دلیل است که امور  خیریه بخش بسیار مهمی از فعالیت‌های فلوکی به شمار می‌رود.

فلوکی اینو به تازگی با همکاری موسسه Pencils of promise اقدام به ساخت مدرسه‌ای در کشور غنا کرده است. همچنین ضمن مشارکت در جنبش میلیون‌ها باغ، در تلاش است تا تغذیه سالم و پایدار را به میلیون‌ها نفر برساند.

از کجا فلوکی اینو بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری فلوکی اینو کار بسیار سختی است اما بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید فلوکی را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به فلوکی اینو، ریوشی، ددی دوج، بیبی دوج، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

1 در مورد “فلوکی اینو چیست و چگونه آن را بخریم؟!”

  1. از دوستان کسی هست من رو راهنمایی کنه؟ چند روز پیش دار و ندارمو گذاشتم کاردانو خریدم اما نگرانم. آینده ای داره این ارز؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH