وان‌پلاس نورد N20 5G با طراحی جدید و تراشه اسنپ‌دراگون 695 5G عرضه خواهد شد

به‌نظر می‌رسد که کمپانی وا‌ن‌پلاس در تدارک عرضه مدل جانشین اسمارت‌فون نورد N10 با نام نورد N20 5G است. این هندست احتمالا یک مدل میان‌رده مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. اکنون وبسایت 91mobiles با همکاری یک شخص خبرچین موسوم به OnLeaks@ رندرها و مشخصات این هندست را منتشر کرده است. به‌نظر می‌رسد که این دستگاه مجهز به یک نمایشگر تخت همراه با حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی بوده و از پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه و قالب طراحی جعبه‌ای شکل بهره خواهد برد. همچنین قاب اسمارت‌فون جدید نسبت به مدل نسل قبلی آن کاملا متفاوت خواهد بود.

وان‌پلاس نورد N20 5G از قالب طراحی منحصربه‌فرد نسبت به سایر محصولات برند چینی برخوردار بوده و با وجود یک قاب تخت و لبه‌های صیقل‌خورده به مدل‌های اخیر آی‌فون شباهت بسیار زیادی دارد.

هر آن‌چه که در مورد اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد N20 5G می‌دانیم

برای مقایسه بایستی خاطرنشان کرد که وان‌پلاس نورد N10 5G از طراحی خمیده 2.5D برخوردار است. با بررسی رندرهای نورد N20 5G متوجه خواهیم شد که در این هندست، دکمه پاور روی لبه سمت راست و درگاه سیم‌کارت به‌همراه کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در لبه سمت چپ بدنه گوشی مستقر خواهند شد. جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، پورت USB Type-C و شبکه اسپیکر نیز در لبه تحتانی قرار دارند. صرفنظر از این موضوع، حفره کروی‌شکل مخصوص دوربین سلفی در گوشه فوقانی سمت چپ نمایشگر مستقر شده است. همچنین حاشیه موجود در لبه تحتانی نمایشگر از ضخامت قابل‌توجهی برخوردار است. پنل پشتی دستگاه از سیستم دوربین سه‌گانه شامل 2 سنسور بزرگ، 1 سنسور کوچک‌تر و فلاش LED میزبانی می‌کند. بر اساس محتوای تصاویر، این هندست از رنگ‌آمیزی خاکستری و بنفش استفاده خواهد کرد.

مشخصات احتمالی وان‌پلاس نورد N20 5G

  • نمایشگر 6.43 اینچی آمولد
  • حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر
  • تراشه اسنپ‌دراگون 695 5G
  • دوربین سه‌گانه 48، 2 و 2 مگاپیکسلی
  • حسگر سلفی 16 مگاپیکسلی
  • ابعاد گوشی معادل 159.8 در 73.1 در 7.7 میلی‌متر

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که وان‌پلاس نورد N10 5G مجهز به یک پنل بزرگ‌تر 6.49 اینچی از نوع IPS LCD است. توان پردازشی این هندست توسط تراشه اسنپ‌دراگون 690 با قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G تامین می‌شود. نورد N10 5G مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض با میدان دید 119 درجه‌ای، لنز مونوکروم و یک لنز ماکرو است. دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی نیز جهت ثبت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بعلاوه موضوع جالب‌توجه اینکه اگرچه OnLeaks از تعلق رندرهای فوق به وان‌پلاس نورد N20 5G اطمینان دارد؛ اما این هندست نهایتا می‌تواند با نام وان‌پلاس نورد CE2 5G روانه بازار شود. بی‌تردید این اسمارت‌فون فارغ از نام خود یک مدل مقرون‌به‌صرفه از شرکت وان‌پلاس قلمداد می‌شود. این هندست اخیرا موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های BIS و IMDA شده است.

از سوی دیگر وبسایت 91mobiles به نقل از یک شخص خبرچین با نام Yogesh Brar اعلام کرده که فرآیند تست خصوصی سری وان‌پلاس 10 در مناطقی از اروپا و چین آغاز شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این گجت‌ها احتمالا در اواخر ماه ژانویه یا اوایل فوریه سال 2022 معرفی خواهند شد.

2 در مورد “وان‌پلاس نورد N20 5G با طراحی جدید و تراشه اسنپ‌دراگون 695 5G عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH