کامپیوتر هواوی میت‌استیشن ایکس با پردازنده رایزن و رم 16 گیگابایتی رسما معرفی شد

روز گذشته شرکت هواوی کنفرانس محصولات هوشمند خود را برگزار کرد. در جریان برگزاری این مراسم از چندین محصول هوشمند از جمله هواوی میت‌استیشن ایکس رونمایی شد. این محصول کامپیوتر All-in-One کمپانی است که با مدل رنگی نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود.

هواوی میت‌استیشن ایکس از کلیه امکانات یک سیستم دسکتاپ نظیر نمایشگر، CPU و کلیه امکاناتی که موجب کاهش استفاده از سیم‌های دست‌وپاگیر می‌شوند؛ برخوردار است. توان پردازشی این سیستم توسط تراشه‌ سری AMD Ryzen، رم 16 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین می‌شود.

طراحی

Huawei MateStation X Silver مجهز به یک نمایشگر 28.2 اینچی IPS با نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 92 درصدی و رزولوشن 4K پلاس است. وجود حواشی ضخیم در اطراف نمایشگر موجب شده تا حداکثر ابعاد ناحیه نمایشی پنل برابر با 614.16×529.74×187 میلی‌متر باشد. در عین‌حال وزن دستگاه برابر با 9 کیلوگرم است.

نمایشگر محصول از قابلیت پوشش‌دهی 98 درصدی فضای رنگی گسترده P3، دقت رنگ 164PPI، روشنایی بالای 500 نیتی و گواهی‌نامه HDRTM 400 است. پنل لمسی دستگاه دارای فناوری لمسی en-point، قابلیت ضد جذب اثرانگشت و تکنولوژی ضد انعکاسی AR است. بعلاوه این نمایشگر دارای فرآیند اتصال تعلیقی است که با طراحی باریک قاب در 4 طرف ترکیب شده است. بر اساس تصویر منتشر شده به‌نظر می‌رسد که دستگاه دارای طراحی معلق بوده و از ظاهری منحصربه‌فرد برخوردار است.

پردازنده

این PC مجهز به یک تراشه 7 نانومتری و 8 هسته‌ای از سری AMD Ryzen و پردازنده گرافیکی AMD Radeon است. پیکره‌بندی سخت‌افزاری هواوی میت‌استیشن ایکس شامل پردازنده Ryzen 7 5800H، حافظه رم 16 گیگابایتی با فرکانس 3200 گیگاهرتز و 512 گیگابایت حافظه SSD با اینترفیس M.2 2280 است.

امکانات نرم‌افزاری

هواوی میت‌استیشن ایکس به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل ویندوز 10 روانه بازار شده و از قابلیت تعامل با سایر دستگاه‌های هواوی برخوردار است.

فناوری صوتی

هواوی میت‌استیشن ایکس از طراحی 2.1 کاناله بهره گرفته و مجهز به 1 ووفر و 2 واحد full-range است. از جنبه کیفیت صدا نیز این سیستم از فناوری Diavlet و الگوریتم Histen توسعه‌یافته توسط هواوی پشتیبانی می‌کند. بدین‌ترتیب صداها با باس قدرتمند و جزئیات کامل و واضح پخش می‌شوند. همچنین 4 عدد میکروفون تعبیه شده روی پایه قادر به دریافت صدا از فاصله 5 متری بوده و از الگوریتم هوشمند کاهش نویز که توسط شرکت هواوی توسعه‌یافته است؛ بهره خواهند برد.

امکانات ارتباطی

این کامپیوتر شخصی از پروتکل شبکه وای‌فای 6 پشتیبانی نموده و به منظور خلق تجربه اتصال سریع و پایدار به شبکه از طراحی 2 آنتنی 2×2 MIMO بهره می‌گیرد. از جنبه اینترفیس‌های ارتباطی نیز این محصول مجهز به 2 عدد پورت USB 3.2 Gen1 (با پهنای باند 5 گیگابیت برثانیه) از نوع Type-A با قابلیت پشتیبانی از منبع برق خارجی با ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2 آمپر، 2 عدد پورت USB 3.2 Gen1 (با پهنای باند 5 گیگابیت برثانیه) از نوع Type-C با قابلیت پشتیبانی از منبع برق خارجی 5V/2A، ورودی و خروجی سیگنال ویدیویی DP و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون است.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه

  • مدل مجهز به پردازنده AMD R5 با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت‌گذاری 9999 یوان عرضه خواهد شد.
  • مدل مجهز به پردازنده AMD R7 با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت‌گذاری 11999 یوان عرضه خواهد شد.

1 در مورد “کامپیوتر هواوی میت‌استیشن ایکس با پردازنده رایزن و رم 16 گیگابایتی رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH