گوگل کیپ، دفترچه یادداشتی ساده، دوست‌داشتنی و کاربردی برای اندروید! (به همراه لینک دانلود)

keep-screens

نرم‌افزارهای دفترچه یادداشت زیادی برای سیستم عمل اندروید موجود هستند. برخی از آن‌ها امکانات بسیار بیشتری از گوگل کیپ دارند. آن‌چه این دفترچه یادداشت را از دیگر گزینه‌ها متمایز می‌کند، سادگی آن است. همان سادگی که در محصولات مختلف گوگل به چشم می‌خورد و در عین ساده بودن، امکانات مناسبی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

ویژگی منحصر به فرد کیپ، هماهنگی آن با حساب کاربری گوگل شما است. زمانی که به اینترنت متصل باشید، اطلاعات دفترچه یادداشت در گوگل درایو حساب کاربری شما ذخیره می‌شود و شما می‌توانید از هرکجا و با هر دستگاهی با مراجعه به آدرس https://drive.google.com/keep و یا https://keep.google.com، یادداشت‌های خود را مشاهده کنید. ضمن این‌که افزونه مرورگرکروم هم برای کامپیوتر موجود است و به راحتی با کامپیوتر شما هماهنگ می‌شود.

شما در ۴ حالت می‌توانید اطلاعات خود را ذخیره کنید: تایپ، ضبط صدا، چک‌لیست و تصویری. یادداشت‌های شما به شکل ستونی و یا در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. می‌توانید برای دسته‌بندی یادداشت‌ها از رنگ‌های مختلف استفاده کنید. یادداشت‌های قدیمی را می‌توانید آرشیو کنید تا به پوشه بایگانی منتقل شوند.

keep-it

امکان تنظیم کردن زنگ برای یادآوری یادداشت‌های مختلف وجود دارد. کیپ، از سیستم جستجوی متن پیشرفته در تصاویر هم برخوردار است. زمانی که در اینترنت مشغول جستجو هستید، می‌توانید با انتخاب گزینه Share در مرورگر خود و برگزیدن Keep، یک پیش‌نمایش از آن صفحه به علاوه لینک آن را به طور خودکار در کیپ خود ذخیره کنید.

نسخه ۲.۲.۱۱ این برنامه کم حجم را می‌توانید از لینک زیر به طور مستقیم از آی‌تی‌رسان دریافت کنید.

دانلود با لینک مستقیم از آی‌تی‌رسان (۲.۵ مگابایت)

رمز فایل فشرده: www.itresan.com

2 در مورد “گوگل کیپ، دفترچه یادداشتی ساده، دوست‌داشتنی و کاربردی برای اندروید! (به همراه لینک دانلود)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH