سامسونگ در تدارک عرضه لپ‌تاپ با نمایشگر تاشو گلکسی بوک فولد 17 در سال 2022 است

پیش‌تر در ماه سپتامبر بر اساس اظهارات یک خبرچین معتبر با نام Ice Universe گزارشی منتشر شد که نشان داد برنامه‌های شرکت سامسونگ برای عرضه یک لپ‌تاپ تاشو کماکان به قوت خود باقی هستند.

امروز وبسایت SamMobile گزارش داد که سامسونگ دیسپلی کماکان به فرآیند توسعه چندین دستگاه مجهز به نمایشگر تاشو از جمله یک لپ‌تاپ تاشونده ادامه داده است. بعلاوه یکی از شایعات مطرح شده در سایت‌های کره‌ای نشان می‌دهد که لپ‌تاپ تاشو سامسونگ احتمالا زودتر از موعد مورد انتظار در سال 2022 عرضه خواهد شد.

اکنون مدت‌هاست که سامسونگ روی لپ‌تاپ‌هایی با طراحی اصطلاحا نعل اسبی کار می‌کند. طراحی 17 اینچی این محصول برای نمایشگرهای تاشو و اجرای سیستم‌عامل ویندوز 10X استانداردسازی شده است. البته شرکت مایکروسافت با تغییر برنامه‌های خود از انتشار ویندوز 10X صرفنظر کرد و در عوض به سراغ ویندوز 11 رفت.

طرح مفهومی شرکت اینتل موسوم به Horseshoe Bend نشان‌دهنده یک تبلت تاشو 17 اینچی است که پس از تا شدن به یک لپ‌تاپ 13 اینچی تبدیل می‌شود. در این‌حالت قسمت تحتانی نمایشگر نقش یک صفحه‌کلید را ایفا می‌کند. سامسونگ دیسپلی با ارائه نمایشگرهای تاشو، اینتل با تولید پردازنده و مایکروسافت به عرضه سیستم‌عامل در راستای عملیاتی شدن این طرح مفهومی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

گمانه‌زنی‌های پیشین همواره از عرضه این دستگاه‌ها طی سال 2022 حکایت داشتند. چنان‌چه سامسونگ لپ‌تاپ تاشو جدید خود را پیش از موعد مقرر معرفی کند؛ در این‌صورت بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت از تلاش‌ها برای سازگار نمودن این محصول با ویندوز 11 به چه شکل حمایت خواهد کرد.

1 در مورد “سامسونگ در تدارک عرضه لپ‌تاپ با نمایشگر تاشو گلکسی بوک فولد 17 در سال 2022 است”

  1. به نظر من اصلا لپتاپ تاشو معنی نداره چون فیزیک کیبرد و ماوس حذف شدنی نیست. البته مخالف این ایده نیستم اما دوستش ندارم 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH