تصاویر اسمارت‌فون تاشو آینده هواوی با طراحی صدفی‌شکل منتشر شد

بی‌تردید روند عرضه اسمارت‌فون‌های هواوی به بازار در مقایسه با 1 سال قبل دستخوش تغییر شده است. این تولیدکننده چینی در بحبوحه بدترین مرحله از تحریم‌های وضع شده توسط ایالات‌متحده با چالش‌هایی جدی دست‌به‌گریبان است. با این‌حال حداقل در بخش گوشی‌های هوشمند تاشو کماکان امید برای بازگشت هواوی وجود دارد. چند روز قبل اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد کمپانی روی توسعه یک اسمارت‌فون تاشو جدید کار می‌کند. بر اساس اطلاعات جدید، این دستگاه احتمالا از الگوی طراحی صدفی‌شکل مشابه با اسمارت‌فون‌های موتورولا ریزر و سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ استفاده خواهد کرد.

اطلاعات جدید با استناد بر اظهارات منابع دست‌اندرکار صنعت از شرکت Zhaoli Technology به‌دست آمده است. این کمپانی در زمینه تولید سخت‌افزارهای اسمارت‌فونی فعالیت می‌کند. جزئیات جدید نشان می‌دهند که اسمارت‌فون تاشو بعدی هواوی از طراحی لولای نسل آینده بهره خواهد برد.

کمپانی Zhaoli Technology مدت زمان زیادی را صرف توسعه لولای جدید کرده و ادعا نموده که یک تولیدکننده اسمارت‌فون آماده عرضه محصولی مجهز به این لولا است. در این میان اگرچه به نام کمپانی مورد نظر اشاره نشده است؛ اما این برند تولیدکننده اسمارت‌فون به احتمال فراوان هواوی خواهد بود.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ شایعات مربوط به اسمارت‌فون تاشو جدید هواوی در اوایل هفته جاری منتشر شدند. این هندست دارای مکانیسم تاشوی صدفی‌شکل بوده و مجهز به لولای جدید خواهد بود. بعلاوه گجت مذکور از قطعات کمتری بهره گرفته و طراحی آن نیز به میزان قابل‌توجهی ساده‌تر است. این موضوع موجب کاهش قیمت‌گذاری دستگاه و در عین‌حال بهبود قابلیت اطمینان‌پذیری آن خواهد شد.

هندست تاشو جدید هواوی از الگوی طراحی جدیدی که احتمالا دارای مکانیسم صدفی‌شکل است؛ بهره خواهد برد. این اسمارت‌فون دارای قالب طراحی کوچک بوده و با مدل‌های رنگی متنوع و جدید روانه بازار خواهد شد. پست منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo شامل چندین رندر جدید از دستگاه است. با این‌حال تعیین میزان صحت و سقم تصاویر لو رفته کار آسانی نیست.

بر اساس گزارشات اخیر، تولید انبوه اسمارت‌فون تاشو آینده هواوی از ابتدای سال جاری میلادی آغاز شده است. این موضوع بدان معناست که گجت مذکور احتمالا زودتر از موعد مورد انتظار معرفی خواهد شد. رونمایی از این هندست در ماه دسامبر امسال کاملا منتفی نیست؛ اما معرفی آن در ژانویه سال 2022 نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود. سرمایه‌گذاری هواوی در زمینه دستگاه‌های تاشو با وجود تمامی مشکلاتی که این برند چینی برای عرضه اسمارت‌فون‌های خود با آن مواجه است؛ یقینا جالب‌توجه به‌نظر می‌رسد.

فضای رقابت در بازار دستگاه‌های تاشو طی سال 2022 کاملا فشرده و نفسگیر خواهد بود

طی سال 2022 فضای رقابت مشخصا در بازار چین تشدید خواهد شد. در حال حاضر شرکت‌هایی نظیر اوپو ویوو روی توسعه اسمارت‌فون‌های تاشو خود کار می‌کنند. شرکت اوپو احتمالا مراحل پایانی توسعه نخستین گوشی هوشمند تاشو خود را پشت سر می‌گذارد. این برندها برای تغییر ذائقه مشتریان و سهم‌خواهی از بازاری که هم‌اکنون تحت سیطره سامسونگ است؛ با یکدیگر رقابت خواهند کرد. با وجود رقیب بسیار قدرتمندی نظیر سامسونگ، سایر برندهای تازه وارد در بازار گوشی‌های تاشو برای مبارزه با غول کره‌ای کار دشواری را پیش رو خواهند داشت. سامسونگ در آستانه ورود به چهارمین نسل از دستگاه‌های تاشو خود است و با عرضه هر نسل جدید از این گجت‌ها شاهد رونمایی از پیشرفت‌های بزرگ و چشمگیری هستیم.

1 در مورد “تصاویر اسمارت‌فون تاشو آینده هواوی با طراحی صدفی‌شکل منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH