امکان ویرایش عکس حرفه‌ای به وان درایو اضافه شد

مایکروسافت به تازگی چندین گزینه برای ویرایش عکس‌ها به طور مستقیم در سرویس ذخیره سازی ابری خود (OneDrive) معرفی کرده است.

در اواسط سال 2021، گزینه‌های اولیه ویرایش عکس به OneDrive (برش، چرخش و غیره) اضافه شد و امروزه با افزودن گزینه‌هایی مانند فیلتر درون خطی و نشانه‌گذاری در خط، این ویرایش‌گر کامل‌تر شده است.

فیلترها را می‌توان به سادگی با کلیک بر روی منوی فیلتر مربوطه روی یک تصویر اعمال کرده و از مواردی مانند کنتراست گرم، تن‌های سرد، جلوه فیلم به همراه فیلترهای سیاه و سفید بهره برد.

ما اکنون این گزینه را در OneDrive خود داریم، اما ابزار Markup هنوز وارد نشده است، با توجه به اینکه مایکروسافت قصد دارد تا در اواخر دسامبر این ابزار و چندین ابزار دیگر را به OneDrive اضافه کند. شما می‌توانید قسمت‌های یک تصویر را برجسته کنید و به سرعت یادداشت‌هایی در مورد نوع ویرایشی که ممکن است بخواهید بعداً اعمال کنید، تایپ کرده و ذخیره کنید.


آیا با یک ویرایش‌گر حرفه‌ای طرف هستیم؟

این عالی است که در هنگام مرور عکس‌های خود، بتوانید با ویرایش‌گر OneDrive ویرایش ساده‌ای را بر روی عکس خود انجام دهید ولی بهتر است برای ویرایش‌های سنگین و حرفه‌ای از نرم افزار‌های دیگری مانند فتوشاپ استفاده کنید.

فیلترها ساده هستند، اما قطعاً داشتن آنها (حتی اگر مورد استفاده قرار نگیرند) بی‌ضرر نخواهد بود، اگرچه احتمالاً مردم به این زودی‌ها به استفاده از OneDrive (مردمی که احتمالاً از عملکردهای اساسی و ساده‌ای مانند برش و شاید فیلترها استفاده می‌کنند) روی نخواهند آورد.

هنگامی که یک تصویر در OneDrive ویرایش شد، می‌توانید آن را روی تصویر فعلی در فضای ابری ذخیره کنید یا در صورتی که نمی‌خواهید تصویر اصلی را حذف کنید، آن را جداگانه به عنوان یک کپی ذخیره کنید. در مواقعی اگر تصادفاً رونویسی کردید، OneDrive دارای یک تاریخچه از ویرایش‌های شماست که به شما این امکان را می‌دهد تا ادیت از دست رفته خود را بازیابی کنید (البته اعمالی که در ویرایشگر انجام می‌دهید فقط تا 30 روز در تاریخچه باقی می‌ماند).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH