مشخصات گلکسی مگا ۲ لو رفت!

اگر تصور می‌کردید، سامسونگ به دلیل وجود قطاری از گوشی‌ها با اندازه صفحه نمایش ۶ اینچ به خط تولید گلکسی مگا خود محصولی جدید اضافه نمی‌کند، کاملا در اشتباه هستید. مگا ۲، ظاهرا در جنگ میان فبلت‌های ۶ اینچی موجود، یک گوشی میان رده خواهد بود.

صفحه نمایش این دستگاه با حفظ رزلوشن HD 720×1280، از ۶.۳ اینچ مگای اولیه به ۵.۹ اینچ کاهش پیدا کرده است. پردازنده مگا ۲، از چیپست ۶۴ بیتی Qualcomm با نام Snapdragon 410 با چهار‌ هسته و سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز بهره می‌گیرد.

پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 306 است. بهره‌گیری از سیستم عامل و چیپست ۶۴ بیتی، مگا ۲ را به کاندیدای اول ارتقا به اندروید ال مبدل می‌کند. فعلا قرار است مگا ۲ با اندروید ۴.۴.۳ کیت‌کت روانه بازار شود. مشخصات دیگر این گوشی هم قابل تامل است. ۲ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی که احتمالا ۵.۱ گیگابایت آن دردسترس خواهد بود و یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی، از دیگر امکانات این گوشی هوشمند است.

سورپرایز دیگر مگا ۲، دوربین جلوی این دستگاه با رزلوشن ۴.۷ مگاپیکسل است که با وجود دوربین‌های ۵ و ۸ مگاپیکسلی موجود ، احتمالا برای تصاحب بازار آسیا درنظر گرفته شده است. این دوربین توانایی ضبط ویدیو با رزلوشن 1080p را دارد. در ادامه جزییات کامل این گوشی‌ هوشمند را ملاحظه می‌کنید.

mega-2-specs

1 در مورد “مشخصات گلکسی مگا ۲ لو رفت!”

  1. سلام
    بهترین محصول سامسونگ در زمینه فبلت… از دیدگاه من
    Samsung Galaxy Mega 6.3 GT- I9200

    اولین دلیل من برای انتخاب این فبلت وجود صفحه نمایش 6.3 اینچی و با کیفیت این فبلت …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH