نمایشگرهای جدید و عظیم لنوو با ظاهری جذاب‌تر از همیشه معرفی شدند

پیش از نمایشگاه CES 2022، لنوو مجموعه جدیدی از نمایشگرهای بزرگ ThinkVision (LFD) خود را با هدف استفاده در اتاق‌های جلسات و فضاهای آموزشی معرفی کرد.

ThinkVision T86 ،T75 و T65 جدید این شرکت به لطف نمایشگرهای 4K، بلندگوهای داخلی، میکروفون‌ها، وب‌کم‌های ماژولار و نرم‌افزار تخته سفید یکپارچه، به کاربران اجازه می‌دهند تا تجربه‌ای هرچه بهتر از نمایشگر خود داشته باشند.

این دستگاه‌های جدید توسط یک سیستم روی تراشه (SoC) پردازش می‌شوند و عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهند؛ همچنین لنوو یک رابط کاربری گرافیکی ساده برای دسترسی به نرم‌افزار کنفرانس ویدیویی و سایر ابزارهای همکاری آنلاین نیز تعبیه کرده است تا کاربر بتواند به راحتی با آن سازگار شده و تجربه‌ای لذت بخش‌تر داشته باشد.

کاربران می‌توانند به‌طور مستقیم با استفاده از نرم‌افزار ارائه آنلاین تعبیه‌شده یا از طریق لپ‌تاپ با استفاده از اتصال سیمی، ارائه‌های خود را روی نمایشگر استریم کنند. با این حال، لنوو یک دانگل بی‌سیم W20 را نیز ارائه می‌کند تا کاربران بتوانند به صورت بی‌سیم به LFD‌های ThinkVision جدید خود متصل شوند.

وقتی صحبت از کنفرانس ویدیویی به میان می‌آید، میکروفون 8 آرایه لنوو تضمین می‌کند که همه‌ شنیده می‌شود در حالی که یک وب کم با هوش مصنوعی 4K میدان دید 122 درجه و زوم دیجیتال 4 برابر نیز وجود دارد تا همه آنچه نیاز دارید دیده شوند. وب کم از طریق یک کانکتور USB بدون کابل که توسط یک پیچ ضد سرقت که شامل شاتر لنز و چراغ نیز می‌شود، به LFD‌های ThinkVision لنوو متصل می‌شود.


وایت بورد هوشمند لنوو

یکی از بهبودهای ThinkVision، قرار دادن نرم‌افزار وایت برد هوشمند لنوو است.

از آنجایی که این دستگاه‌های جدید دارای صفحه نمایش بزرگ 65، 75 یا حتی 86 اینچی هستند، کاربران می‌توانند از بوم بزرگی که ارائه می‌دهند برای ثبت ایده‌ها، نوشتن یادداشت‌ها و طوفان فکری استفاده کنند. در عین حال، حاشیه نویسی‌ها را می‌توان هایلایت، کپی یا حذف کرد و کاربران می‌توانند مناطق خاصی از یادداشت‌ها یا نقاشی‌ها را بزرگنمایی یا کوچکنمایی کنند.

همه LFD‌های جدید ThinkVision لنوو با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه فلش و چندین پورت ورودی و خروجی از جمله USB Type-C ،USB 3.0 ،HDMI ،DisplayPort، اترنت، رابط سریال و جک 3.5 میلی‌متری عرضه می‌شوند. حسگر حضور انسانی این شرکت همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد با تشخیص حضور کاربر روشن یا خاموش شوند، با این راهکار می‌توان پس از خروج همه شرکت‌کنندگان از جلسه یا اتاق کنفرانس به مقدار زیادی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرد.

از نظر قیمت و در دسترس بودن، ThinkVision T65 با 4999 دلار (حدود 3777 پوند) بهترین گزینه، ThinkVision T75 با 6999 دلار (حدود 5288 پوند) و ThinkVision T86 با 7999 دلار به ترتیب دوم و سوم هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH