سامسونگ در صدد عرضه لوازم جانبی رسمی و متنوع برای سری گلکسی S22 است

با نزدیک شدن تدریجی به موعد رونمایی از اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 سامسونگ در ماه فوریه 2022 طبیعتا به تدریج از طریق مجاری رسمی‌تر نظیر صفحات پشتیبانی اخیرا راه‌اندازی شده در وبسایت Samsung.com اطلاعات بیش‌تری پیرامون دستگاه‌های آینده منتشر می‌شود.

اکنون یک خرده فروشی بریتانیایی با نام BOX UK در اقدامی مستقل دست به افشاگری زده و فهرست مربوط به تعداد زیادی از لوازم جانبی رسمی برای خانواده گلکسی S22 را در وبسایت خود منتشر کرده است. این فهرست شامل بیش از 60 آیتم مختلف با مدل‌های رنگی متفاوت برای هر 3 هندست سری گلکسی S22 است.

به‌نظر می‌ر‌سد که امسال سامسونگ با دست پر به میدان آمده است و کیس‌های تولیدی این شرکت مشخصا از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. کاربران گوشی‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس می‌توانند از میان مدل‌های Clear Covers، Clear Standing Covers، Frame Covers، Leather Covers، Protective Standing Covers، Silicone Covers (در مدل‌های بنددار و بدون‌ بند)، Smart Clear View، Smart LED View و Gel Cases گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. از سوی دیگر کاربران گلکسی S22 اولترا یا گلکسی S22 نوت (فارغ از نام این هندست) نیز تقریبا به تمامی مدل‌های پیش‌تر اشاره شده به‌جز سری Frame Cover دسترسی خواهند داشت.

گزینه‌های منتخب در خرده فروشی BOX شامل 24 کیس رسمی برای مدل استاندارد گلکسی S22 همراه با 19 کیس برای گلکسی S22 اولترا و 23 گزینه برای هندست ورژن پلاس است.

کاور هوشمند Clear View و کاور Clear Standing برای گلکسی S22 اولترا

اکثر فهرست‌های منتشر شده در وبسایت box.co.uk کماکان فاقد تصویر هستند؛ اما در این میان چند مورد استثناء نیز به چشم می‌خورد. این خرده فروشی مدل‌های جایگزین قلم S Pen برای بزرگ‌ترین عضو خانواده گلکسی S22 را با مجموعا 4 مدل رنگی مختلف شامل سبز، قرمز تیره، سفید و مشکی به معرض نمایش گذاشته است. این مدل‌های رنگی به احتمال فراوان با رنگ‌آمیزی اسمارت‌فون همخوانی داشته و شایعات پیشین در رابطه با گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای گلکسی S22 اولترا را مورد تائید قرار می‌دهند.

قلم S Pen با رنگ‌آمیزی سبز

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH