مشخصات فنی گوشی تاشو هواوی P50 Pocket منتشر شد

اسمارت‌فون هواوی P50 Pocket که نخستین گوشی تاشوی این شرکت لقب خواهد گرفت، چند روز دیگر رسما رونمایی خواهد شد. گزارش جدیدی که در روز جاری و در رسانه‌ MyDrivers منتشر شد، مشخصات کلیدی P50 Pocket را به اشتراک گذاشته است. اطلاعات موجود در این گزارش نشان می‌دهد که دستگاه فوق از قابلیت اتصال 5G بی‌بهره خواهد بود.

مشخصات احتمالی هواوی P50 Pocket

بر اساس ادعای گزارش فوق، گوشی هوشمند هواوی P50 Pocket از یک صفحه نمایش داخلی ۶.۸ اینچی تاشو و یک صفحه نمایش ثانویه دایره‌ای ۱ اینچی بهره خواهد برد. شایان ذکر است که تاکنون اطلاعاتی در خصوص ویژگی‌ها و زبان طراحی صفحه نمایش داخلی گوشی هوشمند فوق‌الذکر مخابره نشده است. گفته می‌شود که این دستگاه تاشو به نسخه‌ای از چیپست کایرین 9000 مجهز خواهد شد که متاسفانه از اتصال 5G پشتیبانی نخواهد کرد.

مشخصات دوربین‌های گوشی تاشو هواوی

ماژول دوربین پشتی هواوی P50 Pocket توسط یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 ساخت کمپانی سونی رهبری می‌شود. ماژول دوربین این اسمارت‌فون توسط یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر همراهی خواهد شد. تاکنون مشخصات دقیقی در خصوص دوربین سلفی این دستگاه فاش نشده است.

گوشی هوشمند هواوی P50 Pocket

شایعات حاکی از آن است که گوشی هوشمند P50 Pocket هواوی توسط یک باتری 4100 میلی‌آمپر‌ساعتی تغذیه می‌شود که از فناوری شارژ سریع 66 وات پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود که این باتری، طول عمر بالایی داشته و تجربه کاربری خوبی را نیز به کاربران ارائه خواهد کرد.

قیمت هواوی P50 Pocket

گمانه‌زنی‌ها از این امر حکایت دارند که این گوشی هوشمند با قیمتی کمتر از اسمارت‌فون Z Flip 3 که با قیمت 999 دلار عرضه شد، روانه بازار خواهد شد. توصیه می‌شود که اخبار فوق در خصوص مشخصات اسمارت‌فون جدید کمپانی هواوی را غیر رسمی پنداشته و برای کسب اطلاعات موثق منتظر انتشار اخبار‌های رسمی از سوی هواوی بمانید.

کمپانی چینی هواوی، در رویداد رسمی خود که در تاریخ 23 دسامبر سال جاری میلادی (2 دی ماه 1400) برگزار خواهد شد، از محصولات جدید دیگری مانند ساعت هوشمند Watch D، عینک هوشمند، نوت‌بوک و غیره رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH