تراشه اگزینوس 2200 سامسونگ با تمرکز بر گیمینگ در اوایل سال آینده عرضه می‌شود

انتظار می‌رود تراشه پرچم‌دار آینده سامسونگ با نام احتمالی اگزینوس 2200 پیش از ماه فوریه 2022 و رونمایی از اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 روانه بازار شود. تراشه‌ برتر سامسونگ به‌طور معمول حدودا 1 ماه قبل از گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت عرضه می‌شود و غول کره‌ای نیز اخیرا خبر عرضه این نیمه‌هادی در اوایل سال آینده میلادی را تائید نموده است.

سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده که در تدارک عرضه یک هدیه کوچک برای علاقه‌مندان به گیمینگ است. در این میان اگرچه برخی گمانه‌زنی‌ها به ماهیت گیمینگ‌محور تراشه اگزینوس 2200 اشاره دارند؛ اما عرضه ورژنی از این نیمه‌هادی با GPU تقویت شده نیز سناریویی است که نبایستی نادیده گرفته شود.

سامسونگ در توضیح تیزر ویدیویی جدید خود خاطرنشان می‌کند که این محصول برای کلیه طرفدارانی است که در طول دوران همه‌گیری کرونا با کمپانی همراهی نموده و این محصول نشان‌ می‌دهد که “با هم بودن” به چه معنا خواهد بود. این ویدیوی دلگرم‌کننده در رابطه با کودکی است که واکسن کرونا را تزریق کرده؛ اما با این وجود نمی‌تواند با دوستان خود ملاقات کند.

بنابراین وی بایستی خود را با بازی‌های موبایلی سرگرم نماید. موضوع جالب‌توجه اینکه روی یک پوستر در بالای تخت‌خواب کودک عبارت “2200” درج شده است. تصادفی بودن این موضوع امری بعید به‌نظر رسیده و کد 2200 احتمالا به نام تراشه پرچم‌دار آینده سامسونگ اشاره دارد. برای مشاهده تیزر ویدیویی کافیست اینجا کلیک کنید.

سامسونگ به‌طور سنتی و برخلاف رقبای چینی، مشخصات فنی محصولات خود را پیش از معرفی آن‌ها اعلام نمی‌کند. بنابراین در مقطع کنونی صرفا بایستی به شایعات پیرامون محصولات آینده کمپانی بسنده نماییم. کارشناسان اطمینان دارند که تراشه جدید سامسونگ بر اساس فرآیند 4 نانومتری FinFET و با استفاده از GPU موبایلی Radeon تولید خواهد شد. وجود پردازنده گرافیکی پیشرفته احتمالا قابلیت‌هایی نظیر گیمینگ HDR، ردیابی پرتوی و سایه‌زنی با نرخ متغیر را برای بازی‌های موبایلی به ارمغان خواهد آورد. در حال حاضر این امکانات صرفا روی کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی قابل دسترس هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH