سری گلکسی S20 سامسونگ آپدیت One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت خواهد کرد

در حالی که پیش از این شایعات زیادی در خصوص آزمایش نسخه‌ بتای رابط کاربری اختصاصی سامسونگ، موسوم به One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 بر روی سری گلکسی S20 این شرکت منتشر شده بود، اما در روز جاری این غول فناوری کره‌ای اعلام داشت که گوشی‌های هوشمند سری S20 در آینده‌ نزدیک مستقیماً به‌روز‌رسانی پایدار این نسخه را دریافت نموده و برای این سری، نسخه‌ بتای فوق‌الذکر منتشر نخواهد شد.

گفتنی است که خبر فوق از سوی مدیر اجرایی نسخه‌ بتا کمپانی سامسونگ فاش شده است. وی طی اظهاراتی یادآور شد که در حال حاضر کمپانی سامسونگ هیچ برنامه‌ای جهت انتشار نسخه‌های بتا برای سری فوق نداشته و این شرکت در حال آماده‌سازی جهت عرضه‌ نسخه‌ رسمی رابط کاربری یادشده است.

اگرچه این سخنان خبر خوبی برای کاربران این سری تلقی می‌شود، اما این مقام مسئول در مورد اینکه در ابتدا کدام یک از گوشی‌های هوشمند سری S20 رابط کاربری پایدار One UI 4 را دریافت خواهد کرد، سخنی به میان نیاورده است. گفتنی است که حتی زمان دقیق انتشار رسمی این به‌روزرسانی مبهم باقی مانده است.

با این حال اخباری که پیش‌تر منتشر شد، نشان می‌دهد که اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S20 در ماه ژانویه سال جاری میلادی نسخه‌ پایدار رابط کاربری One UI 4 را دریافت خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S20 اولترا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH