آپدیت اندروید 12 برای تبلت‌های گلکسی تب S7 و S7 پلاس سامسونگ منتشر شد

شرکت سامسونگ طی هفته جاری دست و دلبازی زیادی به خرج داده و به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 را برای تعداد زیادی از دستگاه‌های خود منتشر نموده است. این آپدیت در وهله نخست برای اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 و جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ منتشر شد و پس از بروز یک وقفه موقت، انتشار به‌روزرسانی برای این گجت‌ها ادامه یافت. در ادامه خانواده‌های گلکسی S20، گلکسی نوت 20 و پس از آن‌ها سری S10 نیز آپدیت اندروید 12 را دریافت کردند.

در حال حاضر نوبت به تبلت‌های سامسونگ و به بیان دقیق‌تر جدیدترین و بهترین مدل‌های آن‌ها رسیده است. اکنون پیرامون مدل‌های گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس صحبت می‌کنیم. فرآیند انتشار One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 برای هر 2 دستگاه هم‌اکنون در کشورهای اروپایی شامل اتریش، منطقه بالتیک، بلغارستان، جمهوری چک، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، شمال اروپا، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، جنوب‌شرقی اروپا، اسپانیا، سوئیس و بریتانیا آغاز شده است.

این به‌روزرسانی از همان ابتدا گستره جغرافیایی وسیعی را تحت پوشش قرار داده است. این موضوع حتی برای سامسونگ نیز بی‌سابقه است؛ زیرا نرم‌افزارهای جدید در ابتدا به‌طور معمول در یک یا تعداد کمی از کشورها منتشر می‌شود. سپس به تدریج و طی روزهای آینده مناطق بیش‌تری به این فهرست اضافه می‌شوند.

با این‌حال این‌بار قضیه متفاوت بوده و به‌نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای قصد دارد که تا حد امکان به‌روزرسانی One UI 4 را به‌عنوان هدیه کریسمس به تعداد زیادی از کاربران دستگاه‌های خود ارائه نماید.

فرآیند انتشار فیرم‌ور مطابق روال معمول به‌صورت مرحله به مرحله انجام خواهد شد. اما چنان‌چه تبلت گلکسی تب S7 یا گلکسی تب S7 پلاس خود را از یکی از کشورهای فوق خریداری کرده‌اید؛ در این‌صورت اکنون وقت آن است که به مسیر Settings > Software Update مراجعه نموده و دکمه Download and install را لمس کنید.

رویداد Unpacked 2020

 

2 در مورد “آپدیت اندروید 12 برای تبلت‌های گلکسی تب S7 و S7 پلاس سامسونگ منتشر شد”

    1. امیرکیوان گوهری

      سلام دوست عزیز. اکر رام شما برای منطقه امارات یا عراق یا کشورهای غیر اروپایی باشه احتمالا باید چند هفته دیگه منتظر بمونین البته با یک سرچ ساده توی گوگل می‌تونین فایل رام رو دانلود کرده و با Odin فلش بزنین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH