درآمدزایی از یوتیوب و تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی یک استودیو خانگی

نکته‌هایی درباره درآمدزایی از یوتیوب

با گسترش فضای الکترونیکی و دیجیتال، دیگر مدل درآمدزایی شکل جدیدی پیدا کرده است. در واقع دیگر برای کسب درآمد بالا نیازی نیست که حتماً زیرمجموعه یک کمپانی بزرگ باشید یا ساعاتی را در بیرون از خانه بگذرانید. امروزه دنیای رسانه‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی تحولی عظیم در کسب درآمد ایجاد کرده است و این‌بار با دغدغه‌های کمتری می‌توانید حساب بانکی خودتان را سر و سامان دهید. یوتیوب یکی از این رسانه‌های درآمدزا است و روش‌های مختلفی برای درآمدزایی از آن در داخل خانه وجود دارد که همه این روش‌ها به ساخت یک محتوای ویدئویی ختم می‌شود.

درآمدزایی از یوتیوب برای ایرانی‌ها هم امکان‌پذیر است و حتی اگر داخل کشور باشید، باز هم می‌توانید از این رسانه بی‌نظیر درآمد دلاری کسب کنید. اما ساختن ویدئو نیاز به یک سری اطلاعات و آگاهی از فوت‌وفن بازاریابی محتوایی دارد  و از همه مهم‌تر، پیش‌نیاز آن داشتن تجهیزات مدرن و با کیفیت برای داشتن یک استودیو در داخل خانه است. اگر به فکر درآمدزایی از یوتیوب هستید، این مطلب می‌تواند به یک‌سری از سوالات شما پاسخ دهد.

اکانت گوگل ادسنس پیش‌نیاز درآمدزایی از یوتیوب

اولین کاری که باید برای درآمدزایی از یوتیوب انجام دهید، ساخت یک اکانت Google Adsense است. این اکانت به یک آدرس واقعی در خارج از ایران نیاز دارد‌. به دلیل تحریم ایران، متأسفانه آدرس داخل کشور برای این اکانت قابل قبول نیست. بنابراین اگر فردی مطمئن از دوستان و اقوام در خارج از ایران دارید، می‌توانید از او بخواهید که یک اکانت گوگل ادسنس با آدرس و مشخصات خودش بسازد و ایمیل شما را به‌عنوان مدیر کانال به یوتیوب معرفی کند.

حرفه‌ای‌ها چگونه از یوتیوب درآمدزایی می‌کنند؟

کاربران حرفه‎‌ای یوتیوب

اگر برای کسب درآمد از یوتیوب جدی هستید، باید برای ساخت ویدئویی مناسب و با کیفیت تلاش کنید و در این زمینه کاملاً حرفه‌ای برخورد کنید. ساخت ویدئو اول از همه به محتوایی با کیفیت نیاز دارد. اما این کافی نیست و لازم است که این محتوا با کمک تجهیزات مناسب و حرفه‌ای به یک ویدئوی پر بازدید تبدیل شود.

اولین چیزی که برای ساخت ویدئو نیاز دارید یک دوربین با کیفیتی مناسب است. بنابراین اگر تا امروز به فکر خرید این کالا نبوده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که وارد صفحه دوربین عکاسی و فیلمبرداری در سایت فروشگاه تیمچه شوید و متناسب با ویژگی‌ها و بودجه مورد نظرتان، بهترین کالا را سفارش دهید. تیمچه فروشگاهی آنلاین با تنوع کالایی مطلوب از معتبرترین برندها است که سفارشتان را به‌طور کاملاً رایگان جلوی در منزل به شما تحویل می‌دهد.

به طور کلی برای درآمدزایی از یوتیوب، شما باید با کمک ابزارهای خاص حرفه‌ای‌ها، یک استودیوی خانگی برای خودتان بسازید و برای درآمدزایی از یوتیوب آماده شوید. اگر می‌خواهید بدانید که یک یوتیوبر حرفه‌ای پیش از هر چیز به چه نکاتی توجه می‌کند، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

۱. کتگوری محتوای خودتان را مشخص کنید

همان‌طور که می‌دانیم، درآمدزایی از یوتیوب با ساخت محتوای ویدئویی امکان‌پذیر است. ساخت ویدئو اول از همه نیازمند خط محتوای مشخص است و باید بدانید که می‌خواهید در کدام کتگوری محتوا تولید کنید. ممکن است شما در زمینه آموزش چیزی برای گفتن داشته باشید، به ساخت کلیپ‌های طنز علاقه داشته باشید یا اصلاً بخواهید در دل محتوای آموزشی، کالای به‌خصوصی را تبلیغ کنید. به هر حال، تشخیص هدفتان از تولید ویدئو، از اصلی‌ترین قدم‌های اولیه برای درآمدزایی از یوتیوب است.

۲. برای ساخت ویدئو سناریو داشته باشید

در هر زمینه‌ای که قصد تولید محتوای ویدئویی دارید، باید طرح مشخص یا همان سناریو داشته باشید. سناریو به شما خط می‌دهد تا مثل یک حرفه‌ای مراحل تولید ویدئو را با کیفتی مشخص پیش ببرید.

۳. از کیفیت اینترنت خود خاطر جمع شوید

درآمدزایی از یوتیوب

آپلود ویدئو در یوتیوب به اینترنتی با سرعت بالا نیاز دارد. بنابراین برای دسترسی به اینترنت پر سرعت، کاربر اپراتورهای خوش‌سابقه شوید و مهم‌تر از آن از کیفیت دستگاه مودم خود مطمئن شوید. یادتان باشد که هر مودمی نمی‌تواند کیفیت اتصال شما به اینترنت را تضمین کند و می‌توانید وارد صفحه خرید مودم در سایت فروشگاه تیمچه شوید و با توجه به مزیت‌ها و بودجه مورد نظرتان، بهترین این کالا را سفارش دهید.

۴. یک دوربین با کیفیت تهیه کنید

بدون شک دوربین از ابزار اصلی در تولید ویدئو است. بنابراین بنا به سبک ویدئوی مدنظرتان،دوربین مناسب تهیه کنید. ممکن است محتوای شما ترکیبی از عکس و موزیک باشد یا فقط بخواهید در مقابل لنز دوربین فیلم‌برداری تک‌گویی کنید یا شاید هم در نهایت محتوای تولید شده، ترکیبی از این‌ها باشد. به هر حال اول از همه به یک دوربین عکاسی و فیلم‌برداری با کیفیت مناسب نیاز دارید. قبل از خرید دوربین، مشخصات مدل‌های مختلف را بررسی کنید و برحسب سبک کارتان و بودجه‌ای که دارید، بهترین مدل را انتخاب کنید. حتماً سراغ برندی شناخته شده بروید و برای اطمینان از اورجینال بودن کالا از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. با کمی جستجو در فروشگاه آنلاین تیمچه، معتبرترین برندهای دوربین را پیدا خواهید کرد.

۵. لپ‌تاپ و تجهیزات کامپیوتری را فراموش نکنید

وقتی قرار است که سراغ درآمدزایی از طریق دنیای آنلاین و دیجیتال بروید، بدون شک به تجهیزات کامپیوتری و الکترونیکی نیاز دارید. داشتن لپ‌تاپی با قابلیت بالا یا یک سیستم کامپیوتری کامل و با کیفیت، از تجهیزات اصلی یک استودیو خانگی به‌منظور درآمدزایی از یوتیوب است. مانیتور، اسپیکر، میکروفن کندانسر، کیبورد و… از جمله تجهیزاتی است که برای ساخت استودیو خانگی به آن نیاز دارید. همان‌طور که می دانید برای خرید تمامی کالاهای دیجیتال باید تنها به سراغ برندهای معتبر بروید تا از کیفیت و طول عمر آن‌ها خاطر جمع شوید. برای انتخاب و خرید این تجهیزات سری به صفحه کیبورد و دیگر کالاهای دیجیتالی مورد نیاز بزنید تا از قیمت‌ها و ویژگی‌های هر مدل مطلع شوید. فروشگاه آنلاین تیمچه برندهای به‌نامی را به شما معرفی خواهد کرد.

در آخر

درآمدزایی از یوتیوب در دنیای پر از رقیب امروز بسیار کار حساسی است و فقط با ساخت یک کلیپ چند دقیقه‌ای درآمد دلاری نخواهید داشت. به‌عنوان یک یوتیوبر حرفه‌ای همیشه باید ایده‌های ناب و تازه برای تولید محتوای ویدئویی داشته باشید. روی کیفیت کاری که انجام می‌دهید تمرکز کنید تا در یوتیوب تعداد دنبال‌کننده‌های بیشتری داشته باشید. تیمچه از فروشگاه‌های معتبر ایرانی است که انواع کالاهای مورد نیاز برای ساخت ویدئو را می‌توانید از این فروشگاه تهیه کنید. بنابراین وارد کتگوری کالاهای دیجیتال در سایت تیمچه شوید، در بین تنوع مطلوب برندهای معتبر، سفارشتان را ثبت کنید و بدون پرداخت هزینه ارسال آن را جلوی در تحویل بگیرید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH