دلایل محبوبیت طراحی سایت در بین کسب و کار های سنتی

امروزه بسیاری از کسب و کار های سنتی به فکر راه اندازی سایت افتاده اند و  بر خلاف گذشته که فقط کسب و کار های بزرگ به این سمت می آمدند امروزه کسب و کار های خورد و  کوچک تر هم به سمت طراحی سایت آمده اند، اما چه عواملی باعث شده اند که کسب و کار ها به این فکر بیوفتند و با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی در میان افراد چرا کسب و کار ها صرفا در شبکه های اجتماعی (مانند اینستاگرام) فعالیت نمی کنند، در ادامه مطلب ما مزایای طراحی سایت برای کسب و کار های فروشگاهی و کسب و کار های خدماتی را خواهیم گفت پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

مزایای طراحی سایت برای کسب و کار های فروشگاهی

با سایت فروشگاهی می توان همه چیز را به راحتی کنترل کرد! هر کسب و کار ی که محصول ارائه می دهد می تواند با طراحی سایت فروشگاهی مواردی همچون سیستم انبارداری، سیستم حسابداری دقیق، باشگاه مشتریان، ارائه تخفیف به صورت کوپن، تخفیف های مدت دار  و… را می تواند در سایتش داشته باشد پس سایت فروشگاهی مانند یک صفحه در اینستاگرام نیست که شما صرفا محصولات را در آن آپلود کنید و فقط کار فروش محصول را برای شما انجام دهد. از دیگر مزیت های طراحی سایت دستیابی به روش های نوین بازاریابی همچون تبلیغات در گوگل، سئو سایت، تبلیغات کلیکی و… است که امروزه بسیار پر طرفدار هستند و نرخ تبدیل به مشتری بسیار خوبی دارند.

 

مزایای طراحی سایت برای کسب و کار های خدماتی

یک سایت خدماتی ممکن است بر خلاف سایت های فروشگاهی درگاه پرداخت نداشته باشد و سفارشات وب سایت را از طریق تماس دریافت کند. هدف اصلی بسیاری از کسب و کار های خدماتی تماس است و سفارشات آنها با تماس صورت می گیرد. یکی از اصلی ترین مزیت های طراحی سایت خدماتی  امکان سئو آن است، بسیاری از افراد زمانی که احتیاج به دریافت خدمات دارند آن را در موتور جستجوی گوگل سرچ می کنند و روی لینک سایت ها کلیک می کنند تا بتوانند با آن تماس بگیرند. سئو سایت باعث می شود که شما بتوانید زمانی که کاربر به دنبال شماست شما خودتان را نمایش دهید. فرضا اگر کسب و کار خدماتی شما در حوزه تعمیر پکیج است و کلمه کلیدی که برای سایتتان انتخاب کرده اید “تعمیر پکیج” باشد کاربران با سرچ این کلمه در موتور جستجوی گوگل می توانند سایت شما را ببینند و سپس با شما ارتباط برقرار کنند.

کلام آخر

شاید در آینده نه چندان دور داشتن سایت برای کسب و کار ها یک نیاز به شمار آید زیرا افراد با گذر زمان میل بیشتری به خرید محصول یا دریافت خدمات از طریق اینترنت پیدا کرده اند و این رویه با شتاب بیشتری نسبت به قبل ادامه خواهد داشت. در بازار رقابتی امروز اگر زودتر دست به کار شوید بی شک کارتان آسان تر خواهد بود. در ضمن اگر قصد طراحی سایت هستید و به دنبال یک شرکت طراحی سایت با سابقه هستید که بتواند خواسته شما را به بهترین نحو اجرا کند به شما شرکت تابان شهر را معرفی می کنیم، این شرکت بیش از 10 سال است که در حوزه های، طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، طراحی اپلیکیشن، راه  اندازی استارتاپ و… فعالیت می کند و می تواند شما را در این امور راهنمایی کنند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH