معرفی 10 آیکون پک برتر در گوگل‌پلی

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی 10 تا از بهترین آیکون پک های موجود در گوگل‌پلی بپردازیم.

یکی از خصوصیاتی که سیستم عامل اندروید به آن می‌بالد، قابلیت‌های شخصی سازی آن است. شما در این سیستم عامل بین صد‌ها انتخاب می‌توانید ظاهر رابط کاربری متعلق به خود را برگزینید.

یکی از گزینه‌های شما برای شخصی سازی گوشی هوشمند خود استفاده از آیکون پک ها است. آیکون پک ها بدون تغییر تم کلی و یا بک‌گراند فقط ظاهر آیکون‌ اپ‌هایتان را تغییر می‌دهد تا ظاهری تازه و جدید به رابط کاربری شما ببخشد.

در این مقاله اما قصد داریم تا 10 آیکون پک زیبا و منتخب در گوگل‌پلی را به شما معرفی کنیم تا شما را در انتخاب بین تمام این پک‌های رنگارنگ یاری کنیم.

LuX IconPack

LuX یک آیکون پک است که بسته به آیکون برنامه اصلی، رنگ‌های تیره‌تر را در ترکیب با رنگ‌های اصلی آن آیکون ارائه می‌کند. خوبی این پک آن است که با هر دو تنظیمات Dark و Light مطابقت دارد.

بیش از 3000 آیکون و همچنین تعداد زیادی والپیپر باکیفیت بالا برای تکمیل ظاهر با آیکون‌های خیره کننده وجود دارد. این یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین بسته‌های آیکون است که می‌توانید به آن فکر کنید.

آیکون پک

Whicons

اگر به رنگ سفید و آیکون‌های ساده علاقه دارید، این پک برای شماست.

7369 آیکون برای این پک تعبیه شده که حجم بسیار خوبی از برنامه‌های شما را ساپورت می‌کند. این پک به دلیل سادگی‌اش با هر پس‌زمینه‌ای می‌تواند هم‌خوانی داشته باشد. فقط توجه داشته باشید که این پک به صورت جدا کار نمی‌کند و برای به کار بردن آن باید از یک لانچر استفاده کنید.

آیکون پک

Lines

اگر سادگی آیکون پک قبلی برایتان کافی نبود، می‌توانید از این پک استفاده کنید. همانطور که از نامش پیداست، آیکون‌های پک لاین از خط‌های سفید، ساده و مینیمالی تشکیل شده‌اند که ترنس‌پرنت بوده و پشت آن‌ها قابل دیدن است.

کیفیت آیکون‌ها به حدی بالاست که بتوانید آن ظاهر تمیز و با خط‌های ساده‌ای که در ذهن دارید را به دست آورید. در این پک بیش از 2000 آیکون قرار دارد.

 

آیکون پک

Zwart

شاید با خود بگویید که اگر طرفدار سفید نباشیم چه کار کنیم؟

Zwart آیکون پک مناسب طرفداران رنگ سیاه است. شاید بتوان آن را برادر شیطانی Whicons خواند. مانند وایکانز، این پک نیز دارای آیکون‌های ساده و یک‌دست است که همگی به رنگ مشکی بوده و با بسیاری از پس زمینه‌ها هم‌خوانی خواهد داشت.

 

آیکون پک

Ombre

کمی که به سمت آیکون‌های طرح‌دار و رنگی که برویم، نوبت به Ombre می‌رسد. تمام 4400 آیکونی که در این پک وجود دارد روی یک سطح باریک قرار دارد که ظاهر خاصی به آن می‌بخشد.

معمولا سایه آیکون را روی این سطح مشاهده می‌کنیم اما گاها برای برخی از اپ‌ها این سطح طرح‌دار خواهد بود. رنگ بندی متنوعی را در این پک می‌بینیم که با حالت ماتی که دارند به خوبی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

 

آیکون پک

Urmun

یک سری از آیکون‌هایی که طی سالیان طولانی و با آزمون و خطای بسیار، دست‌خوش تغییر شده‌اند آیکون‌های خود گوگل هستند.

اگر به تم کلی و رنگ‌بندی آیکون‌های گوگل علاقه دارید این پک برای شماست. اشکال و رنگ‌ها در این پک بر اساس آیکون‌های گوگل ساخته شده است که تعدادشان به بیش از 5000 عدد می‌رسد.

 

آیکون پک

Gateau

بامزه‌ترین پک این مقاله شاید Gateau باشد. در این آیکون پک تعداد زیادی از آیکون‌های ریز و بامزه‌ای را می‌بینیم که رنگ‌بندی بسیار چشم‌نوازی دارند.

این آیکون‌ها طوری به نظر می‌رسند که انگار لامپ نئون هستند و نوری به آن شکل از خود خارج می‌کنند. ایرادی که اما این پک دارد کم بودن تعداد آیکون‌هایش است. این پک تنها 400 آیکون را داخل خود جای داده است.

 

آیکون پک

Crayon

صفحه نمایش موبایل خود را با آیکون‌های منحصر به فرد مداد‌رنگی با تم کارتونی و رنگ‌های زیبای پاستلی تکمیل کنید.

هر آیکون یک شاهکار واقعی است که باوجود استفاده از رنگ‌های متعدد، بسیار مینیمال و چشم‌نواز به نظر می‌رسند. این پک دارای 5300 آیکون است که میزان خوبی محسوب می‌شود.

 

آیکون پک

Duo

رقیب اصلی آیکون پک قبلی Duo است. درست است که توناژ رنگ‌ها در این دو پک تفاوت‌هایی دارد اما آرت به کار رفته در هر دو تقریبا یکسان است.

چیزی که این پک را از قبلی متفاوت می‌سازد، خط‌های دور شکل است. در کرایان خط‌ها مشکی و یک‌رنگ طراحی شده‌اند در حالی که در Duo این خط‌ها شبیه به رنگ داخل شکل پیاده سازی شده‌اند. نظر شما چیست؟ کدام ترکیب بهتر است؟

 

آیکون پک

Minty

آخرین پکی که به معرفی آن خواهیم پرداخت، Minty است.

آیکون‌های این پک دارای یک طراحی فلت است که با ایجاد یک طراحی هم‌آوا میان کل اپ‌ها به ظاهر کلی نظم می‌بخشد. رنگ‌ها بسیار شاد و بولد هستند اما به خوبی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. در این پک 1500 عدد آیکون وجود دارد.

 

آیکون پک

شما از چه آیکون پکی استفاده می‌کنید؟ آن‌ها را به ما و دوستان‌تان در آی‌تی‌رسان معرفی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH