6 تا از بهترین طراحی‌های تکنولوژیکی نیمه اول سال 2014

همه چیز سخت‌افزار درونی و قدرت نیست، طراحی یک گجت را می‌توان یکی از مهمترین عوامل موفقیتش دانست. مخصوصا این روزها که بحث پلاستیکی بودن و از آلومینیوم ساخته شدن، بحث داغی شده است. سازندگان هم می‌دانند که این مساله چقدر اهمیت دارد و برای همین هم است که تلاش می‌کنند دستگاه‌های خود را تا آنجایی که می‌شود زیبا ساخته و از نو آوری در ساختار آنها استفاده کنند. در مقاله زیر شما 6 دستگاهی را که از نظر کارشناسان زیباترین‌های نیمه اول سال 2014 بوده‌اند می‌بینید:

1.اچ تی سی وان ام 8

HTC-One-M8

در چندین سال اخیر طراحی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است و این روند به این زودیها تغییر نخواهد کرد. تنها کافی است به ام 8 نگاه و کاملا درک کنید که منظورمان چیست. درست است که معیارهای زیبایی سلیقه‌ای است، اما چه کسی می‌تواند بگوید که از بدنه کاملا فلزی، زیبا شیک و قدرتمند لذت نمی‌برد؟

2.سونی اکسپریا زد 2

Sony-Xperia-Z2

ساخته شده از جنس شیشه و فلز، اکسپریا زد 2 زمانی که بحث طراحی می‌شود یک سرو گردن بالاتر از باقی اسمارتفونهای چند سال اخیر می‌ایستد. اکسپریا زد 2 را می‌توان یکی از معدود دستگاه‌هایی دانست که با وجود قابلیت ضد آب و گرد و غبار بودن، هنوز هم زیباست.

3.سونی اکسپریا زد 2 تبلت

Sony-Xperia-Z2-Tablet

زمانی که به سونی اکسپریا زد 2 تبلت نگاه می‌کنیم، مثل فرنگی‌ها تنها می‌توانیم از شدت زیبایی این تبلت عبارت Wow را بکار ببریم. حالا مگر چه اتفاقی در این تبلت افتاده است؟ زد 2 تبلت، سبکترین تبلت تمام اندزاه بازار است. تنها 426 گرم وزن دارد و با ضخامت 6.4 میلیمتر باریکترین تبلتها هم محسوب می‌شود.

4.هواوی اسند پی 7

Huawei-Ascend-P7

مشخص است، زمانی که فهرستی از زیباترین‌ها باشد، حتما باید منتظر دیدن محصولی از هواوی هم بود. خب واضح است، این تلفن سبک و فوق باریک ساخته شده و جنس بدنه‌اش هم استیل و شیشه‌ای در نظر گرفته شده است. نتیجه یک تلفن هوشمند زیبارو با مشخصات خوب است که می‌تواند با قیمت پایینتر، رقیب خیلی از بزرگان بازار باشد.

5.Gionee Elife 5.5

gionee_elife_s55_slimmest_pre_order_china_engadget

شاید تا بحال از Gionee نشنیده باشید، اما بدانید که این کمپانی تعدادی تلفن دارد که واقعا عالی هستند. یکی از آنها Gionee Elife 5.5 بوده که با ضخامت باور نکردنی 5.6 میلیمتر، باریکترین اسمارتفون دنیاست.

6.Samsung Gear Fit

Samsung-Gear-Fit

بر خلاف بیشتر پوشیدنی‌ها، Samsung Gear Fit  چه از دور و چه از نزدیک فریاد نمی‌زند که من یک دستگاه زشت هستم. این گجت پوشیدنی یکی از زیباترین پوشیدنی‌هاست. دارای طراحی شیک و با وقار بوده که با یک خمیدگی زیبا، شیشه‌ای در قسمت رویی و بند سبک پلاستیکی خیلی‌ها را به خود جذب کرده است. با وزن 27 گرمی‌اش، گاهی فراموش می‌کنید که چنین گجتی روی دستانتان قرار  گرفته است.

4 در مورد “6 تا از بهترین طراحی‌های تکنولوژیکی نیمه اول سال 2014”

  1. ممنون خانوم صریحی بابت خبر.من به طراحی سونی و اچ تی سی اعتقاد کامل دارم همیشه محصولاتشون با کیفیت و با طراحی متفاوت هستند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH