چگونه پرفکت مانی را نقد کنیم؟

سرویس‌های مختلفی وجود دارند که در زمینه ارائه خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی و پرداخت‌های بین‌المللی، در خدمت کاربران هستند. ولی متأسفانه اغلب این پلتفرم‌ها به‌دلیل تحریم‌های اقتصادی برای کاربران ایرانی مسدود هستند یا امکانات آنها محدود شده است.

در این بین پلتفرم‌های معتبر دیگری مانند پرفکت مانی هم وجود دارند، که امکانات مختلفی را بدون محدودیت در اختیار کاربران سرتاسر جهان قرار می‌دهند. یکی از بحث برانگیزترین مسائل استفاده از خدمات پرفکت مانی برای کاربران ایرانی، موضوع نقد کردن آن است. به همین دلیل، برای رفع ابهامات موجود تصمیم گرفتیم در این مطلب به‌طور مفصل به آن بپردازیم؛ پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

پرفکت مانی؛ پلتفرم محبوب ایرانیان

پرفکت مانی تقریباً محبوب‌ترین پلتفرم انتقال وجه آنلاین در بین کاربران ایرانی محسوب می‌شود. یکی از علت‌های محبوبیت و معروفیت این پلتفرم، خرید و فروش دلار و اعتبارات ارزی است. فارغ از اینکه نقد کردن پرفکت مانی چقدر می‌تواند در بهبود قدرت خرید دلاری کاربران ایرانی مؤثر باشد، امنیت این سیستم دلیل دیگر محبوبیت Perfect Money است.

همه ما می‌توانیم روی خدمات ویژه‌ی سیستم پرفکت مانی حساب ویژه‌ای باز کنیم و بدون برخورد با محدودیت‌های اقتصادی، نقل و انتقالات مالی مورد نظرمان را انجام دهیم. اگر بخواهیم از کاربران ایرانی مهم‌ترین و بارزترین ویژگی این پلتفرم محبوب را جویا شویم، اغلب آنها به ارائه‌ی بهترین قیمت پرفکت مانی برای کاربران اشاره خواهند کرد. اما مسائل مهم و حساس‌تری هم در مورد پرفکت مانی وجود دارند که در صدر آنها، نقد کردن پرفکت مانی قرار گرفته است.

 

مزایای Perfect Money برای کاربران ایرانی

استفاده از خدمات خرید و فروش پرفکت مانی مزایای متعددی برای کاربران ایرانی دارد، که در ادامه می‌خواهیم به توضیح آنها بپردازیم:

  1. افتتاح حساب پرفکت مانی، شارژ حساب و خرید و فروش راحت
  2. پرداخت سالیانه 4 درصد سود روی تمام حساب‌ها
  3. حفاظت کلیه حساب‌ها از نظر امنیتی و حریم شخصی
  4. کارمزد کم برای تراکنش‌های مالی مختلف
  5. عدم وجود محدودیت زمانی برای انجام نقل و انتقالات پول
  6. پشتیبانی توسط صرافی‌های اینترنتی متعدد
  7. قابلیت جابجایی و انتقال وجه پرفکت مانی بین کاربران
  8. عدم نیاز به احراز هویت در مرحله ثبت نام و ایجاد حساب کاربری
  9. عدم نیاز به پرداخت مالیات بر درآمد برای تراکنش‌ها
  10. پرداخت خریدهای اینترنتی مختلف

 

ارتباط تحریم‌های اقتصادی و نقد شوندگی پرفکت مانی

کاربرانی که با موضوع نقد کردن درآمدهای ارزی سر و کار دارند، بخوبی درک می‌کنند که تحریم اقتصادی ایران چه تأثیری روی نقد شدن این ارزها دارد. در اغلب موارد نقد کردن درآمدهای ارزی و تبدیل آنها به ریال کار سخت و ناامید کننده‌ای است و کاربران ایرانی را دلسرد می کند.

بسیاری از پلتفرم‌ها مانند PayPal تحت قوانین آمریکا هستند و نمی‌توانند به کاربران ایرانی خدمات رسانی کنند. اما خبر خوب اینجاست که پرفکت مانی از هیچ‌کدام از قوانین اقتصادی ایالات متحده آمریکا پیروی نمی‌کند. به همین دلیل نقد کردن پرفکت مانی و استفاده از سرویس‌های آن برای همه کاربران جهان که در تحریم اقتصادی هستند از جمله ایران، امکان پذیر است. افتتاح حساب پرفکت مانی، خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی یا حتی نقد کردن آن با استفاده از خدمات صرافی‌های آنلاین براحتی انجام می‌شود.

نقد کردن پرفکت مانی با بیت کوین

با کمک سرویس‌های پرفکت مانی می‌توانیم علاوه بر نقد کردن پرفکت مانی، از دیگر امکانات پرداخت غیرنقدی این سرویس هم بهره ببریم. یکی از کاربردهای مهم و پرطرفدار این سیستم، خرید و فروش بیت کوین است. ما می‌توانیم با همان ویژگی محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و هویتی خود، خرید یا فروش بیت کوین انجام دهیم. این روش، یکی از راهکارهای پرطرفدار کاربران ایرانی است. بیشتر کاربران پرفکت مانی، با این روش بخوبی ارتباط برقرار کرده‌اند و برای انجام معاملات ارزی خود در بازارهای دیجیتال، از آن کمک می گیرند.

 

نقد کردن Perfect Money با ووچر پرفکت مانی

روش بعدی برای نقد کردن پرفکت مانی، ووچر است. اگر فکر می‌کنید که برای نقد کردن پرفکت مانی یا استفاده از سایر خدمات این پلتفرم نیازی به ساختن اکانت یا ثبت نام ندارید، می‌توانید از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید. ووچر یک کد 16 رقمی است که با استفاده از آن می‌توانیم برای یک‌بار از خدمات پرفکت مانی استفاده کنیم. ووچر پرفکت مانی از نظر عملکرد، شبیه کارت شارژ سیم‌کارت‌های رایج است. فقط کافی است که ووچر پرفکت مانی را با مبالغ مشخص خریداری کنیم و با وارد کردن کد 16 رقمی آن، از خدمات این پلتفرم کاربر پسند لذت ببریم.

 

نقد کردن پرفکت مانی در صرافی‌های آنلاین

حالا نوبت آن رسیده که با یک پلتفرم مطمئن و معتبر برای ایجاد اکانت، خرید ووچر یا نقد کردن پرفکت مانی آشنا شویم؛ صرافی‌های آنلاین!

صرافی‌های آنلاین، مجموعه‌های معتبری هستند که همه خدمات و سرویس‌های پرفکت مانی را در اختیار علاقه‌مندان و کاربران قرار می‌دهند. یکی از این مجموعه‌های حرفه‌ای و معتبر ایکس پِی اکسچنج است، که در ایجاد اکانت بدون نیاز به احراز هویت، نحوه نقد کردن پرفکت مانی و دیگر درآمدهای ارزی دست ما را باز گذاشته است.

صرافی‌های آنلاین قابلیت فروش دلار پرفکت مانی یا خرید دلار پرفکت مانی را در کنار قابلیت نقد کردن آن به ما هدیه می‌دهند. علاوه بر همه این موارد، در تمامی مراحل ساخت اکانت پرفکت مانی تا نقد کردن و خرید ووچر، در کنار کاربران هستند تا هیچ مشکلی در این زمینه سد راه کاربران نباشد.

برای افتتاح و شارژ حساب پرفکت مانی در صرافی‌های آنلاین، فقط کافیست به بخش ایجاد حساب پرفکت مانی یا خرید ووچر پرفکت مانی، مراجعه کنیم. اگر هم قصد نقد کردن اعتبار ارزی‌مان را داریم، باید وارد بخش نقد کردن پرفکت مانی در صفحه خدمات این سایت‌ها شویم.

سخن پایانی

در این مطلب آموختیم که سیستم پرداخت غیرنقدی پرفکت مانی مانند سیستم Web Money تابع قوانین سختگیرانه آمریکا نیست و در شرایط تحریم کنونی، بهترین پلتفرم برای ایرانیان محسوب می‌شود. همچنین دانستیم که نقد شدن پرفکت مانی از مهم‌ترین خدمات این پلتفرم است که بیش از 10 میلیون کاربر Perfect Money در سرتاسر جهان از آن استفاده می‌کنند. اگر به دنبال یک صرافی آنلاین معتبر برای نقد کردن پرفکت مانی خود هستید، پیشنهاد ما سایت ایکس پِی اکسچنج است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “چگونه پرفکت مانی را نقد کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH