اپل بزرگترین رویدادهای تاریخ خود را در پاییز سال 2022 برگزار خواهد کرد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت اپل در اواخر سال 2022 از تعداد زیادی محصول جدید رونمایی خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که بسیاری از این محصولات مجهز به سخت‌افزارهای به‌روزرسانی شده باشند. طی سالیان اخیر شرکت اپل به‌طور معمول بخش عمده‌ای از محصولات جدید خود را در فصل پاییز معرفی کرده است. برای سال 2022 نیز به‌نظر می‌رسد که محصولات جدید قابل معرفی در فصل پاییز تا مدت‌ها رکورددار بزرگترین به‌روزرسانی تاریخ اپل باشند.

اکثر کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که غول کوپرتینویی در این پنجره زمانی مطابق روال معمول از گوشی‌های سری آی‌فون 14 خود رونمایی خواهد کرد. بعلاوه در این دوره شاهد معرفی برخی محصولات آپدیت شده دیگر نیز خواهیم بود.

مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ در خبرنامه هفتگی Power On اعلام کرد که تنوع محصولات قابل معرفی در رویداد پاییز 2022 اپل بسیار بیشتر از حد معمول خواهد بود. به گفته وی شرکت اپل برنامه معرفی برخی محصولات خود را مشخصا برای فصل پاییز تنظیم می‌کند.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها کمپانی آمریکایی در جریان برگزاری رویداد پاییزه خود از یک مک‌بوک پرو جدید ارزان‌قیمت، مدل به‌روزرسانی شده آی‌مک، ورژن جدید مک پرو، مدل آپدیت شده مک‌بوک ایر، نسخه ارتقایافته ایرپادز پرو، 3 مدل جدید اپل واچ و مدل‌های به‌روزرسانی شده آی‌پد و آی‌پد پرو رونمایی خواهد کرد.

با توجه به تنوع گسترده محصولات قابل معرفی، شرکت اپل احتمالا رویدادهای متعددی را برگزار خواهد کرد. پیش‌تر در سال 2020 نیز شاهد برگزاری 3 رویداد مجزا برای معرفی محصولات جدید اپل بودیم. همچنین این گزارش خاطرنشان می‌کند که مدل‌های به‌روزرسانی شده آی‌پد و آی‌پد پرو احتمالا زودتر از سایر محصولات معرفی خواهند شد. با این‌حال برخی گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که اعمال تغییرات مهم‌تر در این محصولات احتمالا اپل را وادار خواهد کرد تا عرضه مدل‌های آپدیت شده آی‌پد خود را به اواخر فصل بهار موکول نماید.

مارک گورمن پیش‌بینی می‌کند که اپل در جریان کنفرانس بهاری خود از آی‌فون SE 3، مدل آپدیت شده آی‌پد ایر و احتمالا ورژن پیشرفته کامپیوتر مک خود رونمایی خواهد کرد. وی گفت: “من پیش‌بینی می‌کنم که اپل در صدد استفاده از تراشه M1 پرو برای مدل دیگری از دستگاه‌های مک طی 6 ماهه نخست سال 2022 است.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH