جعبه گشایی و بررسی اولیه هواوی نوا 9

محصولات هواوی روزبه‌روز کیفیت بهتری پیدا می‌کنند و این کمپانی در تلاش است تا خلاء گوگل را در محصولاتش پر کند، به همین دلیل افرادی که اخیرا با محصولات هواوی سروکار داشته‌اند، به‌خوبی روند رو به رشد و افزایش کیفیت نرم‌افزاری و سخت افزاری آن‌ها را لمس می‌کنند.

نبود سرویس‌های گوگل یک نقص است اما گاها حتی مدل‌های پرچمدار نیز نقص‌هایی دارند. در نقطه مقابل، گوشی‌های هواوی به‌ویژه سری جذاب و محبوب نوا، از همان ابتدا قابلیت‌های خاص و جذابی داشتند که ارزش خرید آن‌ها را بالا می‌برد، قابلیت‌هایی که در گوشی‌های همرده سری نوا در دیگر برندها دیده نمی‌شود.

هواوی نوا 9 جدیدترین گوشی سری میان‌رده نواست که تمام موارد گفته شده در مورد آن صدق می‌کند. این مدل سرویس‌های گوگل را ندارد که یک نقص است اما راه‌حل‌هایی برای رفع این مشکل وجود دارد، از طرفی نوا 9 ویژگی‌هایی دارد که در گوشی‌های رقیبش دیده نمی‌شود و این اتفاق باعث شده تا ارزش خرید این مدل بالا رود. به این ترتیب اگر به دنبال خرید یک گوشی بالارده هستید، قطعا باید نوا 9 را در میان گزینه‌های خرید خود جای دهید.

مدتی هست که این گوشی جذاب و جوان‌پسند به دفتر آی‌تی‌رسان رسیده و به ما فرصتی دست داده تا با آن از نزدیک کار کنیم. اگر می‌خواهید بدانید که چه چیزهایی در جعبه گوشی وجود دارد و برخورد اول با نوا ۹ چگونه است، تماشای ویدئو زیر را از دست ندهید؛ به‌زودی نقد و بررسی نوا ۹ به ‌صورت ویدئویی و متنی در سایت منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH