عقد قرارداد همکاری بیبی دوج با باشگاه فوتبال هوفنهایم برای تبلیغات NFT در بوندسلیگا

چند روز پیش پروژه میم کوین معروف یعنی بیبی دوج قرارداد مشارکت تبلیغاتی با باشگاه فوتبال هوفنهایم امضا کرد.

این باشگاه فوتبال در بیانیه‌ای اعلام کرد که به زودی بر روی توکن‌های غیر قابل تعویض یا همان NFT‌ها برای هواداران باشگاه تمرکز ویژه‌ای خواهد کرد. همچنین این قرارداد همکاری شامل تبلیغات این میم کوین بر روی ال‌ای‌دی‌های اطراف زمین در تمام بازی‌های خانگی می‌شود؛ در واقع بیبی دوج قرار است از تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی این باشگاه بهره مند شود.

مدیرعامل این باشگاه در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: باشگاه TSG هوفنهایم از همکاری با چنین برند نوآورانه و پیشرویی مانند بیبی دوج بسیار خوشحال است. ما در تلاش هستیم تا مجموعه ارزشمندی از NFTهای باشگاه و پروژه‌های هیجان انگیز دیگری را به سرعت راه اندازی کنیم.

از سوی دیگر مایک واتسون مدیر پروژه بیبی دوج در این خصوص گفت: این همکاری‌های سازنده به مرور باعث افزایش ارزش برند ما خواهد شد. این همکاری دو طرفه هم به سود بیبی دوج خواهد بود و هم کمک بزرگی به این باشگاه قدیمی خواهد کرد.

TSG هوفنهایم یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فوتبال آلمان بوده که حدود 122 سال پیش یعنی در سال 1899 تاسیس شده است. توکن‌های بیبی دوج نیز در سال 2021 وارد بازار کریپتو شده و به سرعت بین هواداران و سرمایه گذاران این بازار جذاب محبوبیت پیدا کرد.

گفتنی است که تعداد واحدهای بیبی دوج 420 کوادریلیون است و قسمتی از درآمدهای این پروژه صرف امور خیریه مرتبط با حیوانات می‌شود.

پیش از این، میم کوین‌های دیگری نیز با عقد قراردادهای تبلیغاتی بزرگ، شروع به توسعه کار و پروژه خود کرده‌اند. به طور مثال مدتی قبل توکن فلوکی اینو با اسپارتاک مسکو قهرمان 10 دوره لیگ برتر روسیه قرارداد همکاری گسترده‌ای امضا کرد. همچنین پس از عقد این قرار داد فلوکی اینو طی قرارداد دیگری به سراغ تیم قدیمی فوتبال ایتالیا یعنی ناپولی رفت و با قراردادی جالبی نام خود را بر روی پیراهن این تیم فوتبال حک کرد!

از کجا بیبی دوج بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری بیبی دوج کار بسیار سختی است اما صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید بیبی دوج را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به آریوا، شیبا فلوکی، ددی دوج، بیبی دوج، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو، بیبی شیبا اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این توکن ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH