به‌روزرسانی MIUI 13 برای ردمی نوت 10 پرو و ردمی نوت 8 (2021) منتشر شد

شیائومی اخیرا برنامه‌های خود برای انتشار جهانی رابط کاربری اختصاصی این شرکت موسوم به MIUI 13 (مبتنی بر اندروید 12) طی 3 ماهه نخست سال جاری میلادی را اعلام کرد. گفتنی است که این شرکت چینی در روز گذشته خبر انتشار به‌روزرسانی فوق برای اسمارت‌فون ردمی 10 را رسانه‌ای کرد. بنابراین این اسمارت‌فون به نخستین دستگاه مقرون‌به‌صرفه شیائومی که آپدیت رابط کاربری MIUI 13 را دریافت می‌کند؛ تبدیل شد. در همین راستا امروز اعلام شد که 2 هندست ردمی نوت 8 (2021) و ردمی نوت 10 پرو نیز به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کرده‌اند.

به‌روزرسانی MIUI 13 برای ردمی نوت 8 (2021)

 

شیائومی به‌روزرسانی اندروید 12 برای ردمی نوت 8 (2021) را در سطح جهانی و با شماره رام V13.0.2.0.SCUMIXM منتشر کرده است. لازم به ذکر است که حجم رام کامل معادل 2.7 گیگابایت بوده و کاربران با نصب آن پچ امنیتی ماه ژانویه را نیز دریافت خواهند کرد.

همچنین بایستی توجه داشت که به‌روزرسانی فوق‌ تحت عنوان “نسخه‌ بتای پایدار” نام‌گذاری شده است. این نام‌گذاری بدان معناست که انتشار گسترده این آپدیت هنوز آغاز نشده است. انتظار می‌رود که در آینده و با انتشار نسخه‌ نهایی و بدون باگ این‌روز‌رسانی، کاربران بیش‌تری با آسودگی خاطر قادر به دریافت و نصب آن روی اسمارت‌فون‌های خود باشند.

لیست رسمی تغییرات آپدیت جدید نشان می‌دهد که این به‌روز‌‌رسانی به‌غیر از نصب آخرین نسخه‌ی رابط کاربری MIUI بر روی دستگاه یاد شده موجب بهینه‌سازی عملکرد برخی برنامه‌ها شده و پایداری و ثبات سیستمی بیش‌تری را برای این گوشی هوشمند به ارمغان می‌آورد.

 

لیست رسمی تغییرات به‌روزرسانی MIUI 13 برای ردمی نوت 8 (2021)

 

به‌روزرسانی MIUI 13 برای ردمی نوت 10 پرو

ردمی نوت 10 پرو نیز یکی دیگر از دستگاه‌های شیائومی است که به‌روزرسانی MIUI 13 را دریافت نموده است. البته در حال حاضر این به‌روز‌رسانی تنها در قاره اروپا منتشر شده است. گفتنی است که به‌روزرسانی فوق‌ با شماره‌ی نسخه V13.0.3.0.SKFEUXM و برای دستگاه‌های به فروش رفته در ناحیه EEA (منطقه‌ی اقتصادی اروپا) عرضه شده است.

این به‌روزرسانی 3.3 گیگابایت حجم داشته و همانند آپدیت مخصوص ردمی نوت 8 تحت عنوان “نسخه‌ بتای پایدار” در اختیار کابران قرار گرفته است. شایان به ذکر است که این به‌روز‌رسانی نیز پس از بررسی و حذف کلیه باگ‌ها و اشکالات، برای عموم مصرف‌کنندگان منتشر خواهد شد.

لیست رسمی تغییرات به‌روزرسانی MIUI 13 برای ردمی نوت 10 پرو

متأسفانه لیست رسمی منتشر شده از تغییرات این نسخه در مورد محتویات دقیق این به‌روز‌رسانی سخنی به میان نیاورده است و تنها به بهبود عملکرد سیستمی و پایداری دستگاه و همچنین بهینه‌سازی قابلیت‌های امنیتی آن اشاره شده است. بر اساس شنیده‌ها این نسخه نیز پچ امنیتی ماه ژانویه را در خود جای داده است.

انتظار می‌رود که کاربران ردمی 10 پرو در خارج از قاره اروپا نیز به‌زودی این به‌روز‌رسانی نرم‌افزاری را دریافت نمایند. همچنین کاربران هندی می‌توانند این به‌روزرسانی را بر روی دستگاه‌های ردمی نوت 10 پرو مکس خود دریافت نمایند. لازم به ذکر است که ردمی نوت 10 پرو در بازار هندوستان با نام ردمی نوت 10 پرو مکس عرضه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH