چرا جلسات کمیسیون طرح صیانت یک ماه است که برگزار نمی‌شود؟

به گزارش آی‌تی‌رسان، جلسات کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی، موسوم به طرح صیانت، حدود یک ماه است که برگزار نمی‌شود و روند بررسی این طرح متوقف شده است.

رضا تقی پور انوری، رئیس کمیسیون مشترک طرح موسوم به صیانت، در رابطه با علت عدم برگزاری جلسات گفت: از پنجم بهمن ماه، تعدادی از نمایندگان به کرونا مبتلا شدند و این موضوع باعث لغو جلسات کمیسیون شد.

وی ادامه داد: همچنین جلسات تمام کمیسیون‌های مجلس، زمانی برگزار می‌شود که نمایندگان درگیر جلسات صحن علنی مجلس نباشند و کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ در هفته‌های گذشته، نمایندگان عضو کمیسیون، درگیر تصویب بودجه سال ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس بود‌ه‌اند و امکان حضور در جلسات کمیسیون را نداشته‌اند.

تقی‌پور انوری در ادامه افزود: کلیات طرحی که مرکز پژوهش‌های مجلس به‌عنوان نسخه نهایی تدوین کرده، در دسترس ما قرار دارد و قرار بر این است که در جلسات آینده کمیسیون، در رابطه با تصویب این نسخه از طرح، گفتگو شود.

رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت (صیانت) از حقوق کاربران در فضای مجازی، در نهایت گفت: این اطمینان را می‌دهیم که روند برگزاری جلسات کمیسیون همچنان رسانه‌ای می‌شود و در صورت برگزاری جلسات، جزئیات آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH