رندر جدید از طراحی گوگل پیکسل 7 در فضای وب منتشر شد

طی چند روز گذشته گزارشات متعددی پیرامون سری پیکسل 7 گوگل منتشر شده است. نخستین مجموعه از تصاویر CAD مربوط به این هندست چند روز قبل به‌صورت عمومی منتشر شد. آخرین رندرهای متعلق به گوگل پیکسل 7 پرو توسط یک خبرچین با نام مستعار OnLeaks منتشر شده است.

با توجه به تصویر اخیرا منتشر شده به‌نظر می‌رسد که گوگل پیکسل 7 زبان طراحی مدل نسل قبلی خود موسوم به گوگل پیکسل 6 را ادامه خواهد داد. این اسمارت‌فون جدید با قالب طراحی 3 بخشی در پنل پشتی روانه بازار می‌شود. بعلاوه کاور فلزی دوربین گوگل و قاب میانی پیکسل 7 از طراحی یک تکه بهره می‌گیرد. این همان طرحی است که اسمارت‌فون گلکسی S21 سامسونگ نیز از آن استفاده می‌کند.

بر اساس اعلام OnLeaks، گوگل‌ پیکسل 7 از نمایشگری با اندازه 6.2 تا 6.4 اینچ و نسبت ابعاد 20:9 بهره خواهد برد. بعلاوه این هندست مجهز به نسل جدید تراشه تنسور خواهد بود؛ مشخصه‌ای که اظهارنظر پیرامون عملکرد آن در مقطع کنونی امکان‌پذیر نیست. پنل جلویی دستگاه از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌‌کند؛ در حالی‌که دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی گوشی مستقر خواهد شد. ظرفیت باتری گوگل پیکسل 7 کمتر از 5000 میلی‌آمپرساعت خواهد بود؛ اما در رابطه با سرعت شارژ باتری هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست.

بعلاوه گوگل پیکسل 7 به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 13 به بازار عرضه خواهد شد. این هندست نخستین مدل پرچم‌دار صنعت اسمارت‌فون است که به‌صورت پیش‌فرض با آخرین نسخه از سیستم‌عامل موبایلی گوگل در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. گوگل از زمان عرضه سری پیکسل 6، راهبرد به‌روزرسانی هندست‌های خود را به‌صورت 5 ساله تنظیم نموده است. بنابراین تعجب‌آور نیست که سری پیکسل 7 نیز از پشتیبانی 5 ساله گوگل برای آپدیت‌های نرم‌افزاری بهره‌مند شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوگل پیکسل 7 در حوالی ماه اکتبر 2022 معرفی خواهد شد.

سایر گمانه‌زنی‌ها پیرامون گوگل پیکسل 7

بر اساس گمانه‌زنی‌های پیش‌تر مطرح شده این اسمارت‌فون از بدنه‌ای با ابعاد 155.6×73.1×8.7 میلی‌متر بهره خواهد برد. بعلاوه ضخامت بدنه گوشی با احتساب برجستگی ماژول دوربین معادل با 11.5 میلی‌متر خواهد بود. با توجه به این ارقام می‌توان دریافت که گوگل پیکسل 7 در مقایسه با مدل نسل قبلی خود از بدنه‌ای باریک‌تر و کوچک‌تر برخوردار خواهد بود.

بعلاوه رندرهای پیشین پیکسل 7 از وجود یک سنسور در قسمت فوقانی دستگاه حکایت دارند. بر اساس گزارشات، این سنسور بسیار شبیه به یک آنتن 5G موج میلی‌متری به‌نظر می‌رسد. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا اسمارت‌فون آینده گوگل از قابلیت اتصال به شبکه 5G موج میلی‌متری برخوردار خواهد بود یا خیر.

به‌طور کلی سری پیکسل 7 از نظر طراحی با سری پیکسل 6 یکسان است. هر 2 سری مجهز به دوربین جلویی درون حفره کروی‌شکل، پنل جلویی زیبا، اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر، اسپیکر مشبک، یک عدد پورت USB Type-C و درگاه سیم‌کارت در لبه سمت چپ بدنه خود هستند.

اکنون برای نتیجه‌گیری پیرامون طراحی و مشخصات این اسمارت‌فون‌ها هنوز کمی زود است. با این‌حال انتظار می‌رود که سری پیکسل 7 در ماه اکتبر امسال به‌طور رسمی معرفی شود. بنابراین تا موعد رونمایی از این اسمارت‌فون هنوز ماه‌ها زمان باقی مانده است. در نتیجه طی هفته‌ها یا ماه‌های آتی شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون سری پیکسل 7 گوگل خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH