رندرهای جدید سونی اکسپریا 1 مارک 4 منتشر شد

رندرهای مربوط به اسمارت‌فون پرچم‌دار اندرویدی شرکت سونی در سال 2022 اخیرا در فضای اینترنت منتشر شده است. این تصاویر، طراحی باشکوه جعبه‌ای شکل همراه با لبه‌های مسطح گوشی را از زوایای مختلف نمایش می‌دهند.

بی‌تردید انتظار می‌رود که این هندست به‌عنوان جانشین پرچم‌دار سال گذشته کمپانی موسوم به اکسپریا 1 مارک 3 روانه بازار شود؛ موضوعی که با توجه به الگوی نامگذاری مورد استفاده توسط سونی به آسانی قابل تشخیص است. طراحی هندست جدید به شکل عجیبی یادآور اکسپریا 1 مارک 3 است؛ اگرچه این‌بار لبه‌های بدنه از ظاهری به‌مراتب تخت‌تر برخوردار هستند.

دکمه شاتر دوربین که به یک نماد تجاری در گوشی‌های سونی تبدیل شده است؛ در قسمت پایینی لبه سمت راست دستگاه قرار دارد. حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور در قسمت میانی واقع شده و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا نیز بالاتر از آن قرار دارند.

در قسمت جلویی دستگاه نیز شاهد به‌کارگیری یک نمایشگر 6.5 اینچی تخت با حواشی متقارن در قسمت‌های فوقانی و تحتانی هستیم. دوربین سلفی نیز روی حاشیه فوقانی نمایشگر تعبیه شده است. ماژول دوربین پشتی دارای ظاهری آشنا بوده و از 3 سنسور دوربین همراه با یک فلاش LED تشکیل شده است.

 

در قسمت تحتانی دستگاه نیز سینی سیم‌کارت و پورت USB-C به چشم می‌خورد. جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت فوقانی بدنه گوشی مستقر شده است. دکمه مخصوص دستیار صوتی گوگل اسیستنت نیز در هیچ کجا رویت نمی‌شود. این موارد تنها جزئیات لو رفته پیرامون سونی اکسپریا 1 مارک 4 به‌شمار می‌روند؛ اما بی‌تردید در آینده اطلاعات بیش‌تری در رابطه با این هندست منتشر خواهد شد.

1 در مورد “رندرهای جدید سونی اکسپریا 1 مارک 4 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH