ویدیوی مفهومی جدید از طراحی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 منتشر شد

سامسونگ یکی از برندهای مشهور در زمینه تولید گوشی‌های تاشو به‌شمار می‌رود. محبوبیت هندست‌های سری گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد سامسونگ به اندازه‌ای چشمگیر بوده است که برند کره‌ای را به رهبر بلامنازع بازار جهانی اسمارت‌فون‌های تاشو در سال 2021 تبدیل کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها دستگاه نسل آینده سری گلکسی زد فولد سامسونگ با نام گلکسی زد فولد 4 طی سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

اکنون برخی تصاویر مفهومی جدید از طراحی احتمالی این هندست تاشو در فضای اینترنت منتشر شده است. این موضوع موجب می‌شود تا کاربران به درکی بهتر از طراحی مورد انتظار برای گلکسی زد فولد 4 دست پیدا کنند. این طرح‌های مفهومی توسط طراح محبوب کانسپت‌های اسمارت‌فونی با نام Waqar Khan در قالب یک ویدیو منتشر شده‌اند.

چنان‌چه چرخه عرضه اسمارت‌فون‌های تاشو سامسونگ را دنبال نماییم؛ در این‌صورت متوجه خواهیم شد که گلکسی زد فولد 4 احتمالا در 3 ماهه سوم سال 2022 معرفی خواهد شد.

ویدیوی مفهومی منتشر شده دربردارنده تصاویری چشم‌نواز از گلکسی زد فولد 4 است. البته بایستی به‌خاطر داشت که این تصاویر صرفا متعلق به یک طرح مفهومی بوده و در حال حاضر پیرامون طراحی محصول نهایی اطلاعات چندانی در دست نیست. بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم ویدیوی زیر با دیده تردید نگاه کنید.

بر اساس جهت‌گیری سامسونگ در طراحی سری گلکسی S22، استفاده از این الگو برای گلکسی زد فولد 4 نیز قابل‌قبول به‌نظر می‌رسد. ظاهرا این‌بار نیز دقیقا همانند گلکسی زد فولد 3 در سال گذشته شاهد پنهان‌سازی دوربین زیر نمایشگر اصلی دستگاه خواهیم بود. حداقل با توجه به ویدیوی مفهومی جدید به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد 4 از حواشی باریک در اطراف نمایشگر بهره خواهد برد. بعلاوه طراحی ماژول پشتی یکی از تغییرات مشهود در طرح مفهومی گلکسی زد فولد 4 محسوب می‌شود.

بر این اساس هندست تاشو آینده سامسونگ مجهز به ماژول‌های دوربین مجزا و بیرون‌زده از پنل پشتی دستگاه خواهد بود. بی‌تردید این پیکره‌بندی به مکانی جدید برای تجمع گردوغبار و ذرات مزاحم تبدیل خواهد شد. اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه دستگاه تعبیه شده و قسمت پشتی گوشی نیز دارای انحنایی جزئی است. این موضوع به حمل هرچه آسان‌تر هندست در دست کمک می‌کند.

در این ویدیو قلم S Pen نیز به معرض نمایش گذاشته شده است. جهت قرارگیری حفره مخصوص استایلوس نیز مشابه با گلکسی S22 اولترا است. بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 4 خود را همراه با قلم S Pen به بازار عرضه خواهد کرد. با این‌حال هنوز هیچ‌گونه سندی دال بر تائید این فرضیه در دست نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH