عرض اندام موتورولا برای بزرگان گوشی، همراه با نقد و بررسی و مشخصات گوشی موتورولا اج 20 پرو   

موتورولا پس از سال‌ها تصمیم گرفت با ارائه یک پرچمدار خارق العاده، خود را به میدان رقابت با برندهای دیگر برساند. گوشی موتورولا اج 20 پرو  با یک نمایشگر خارق‌العاده و استفاده از دوربین سه گانه بی نظیر در کنار مشخصات عالی، محصولی کامل از این برند شناخته می شود. این برند که پس پس از عرضه آخرین نسل از گوشی‌های خود در سری Z فعالیت چندانی در زمینه تولید گوشی های با کیفیت نداشته بود، سرانجام در آوریل ۲۰۲۰ از یک پرچمدار پیشرفته و مدرن با نام اج پلاس رونمایی کرد. استفاده از امکانات متعدد و طراحی خارق العاده برای این گوشی نشان داد که موتورولا به خوبی توانسته نیازهای کاربران را در نظر گرفته و محصول بی نظیر را روانه بازار کند. تا با خرید گوشی موتورولا تجربه شیرینی در ذهن کاربر ایجاد نماید.

بدون تردید خصوصیات به کار رفته در گوشی موتورولا اج 20 پرو به گونه‌ای هستند که می‌تواند یک رقیب تمام عیار برای پرچمداران برندهای سامسونگ و اپل به شمار رود. با وجود اینکه قیمت موتورولا اج پلاس نسبت به محصولات دیگر ارائه شده توسط این برند بالاتر است، ولی با بهره گیری از مشخصات بی نظیر هیچ چیز در مقایسه با رقبای خود کم نخواهد داشت. در کنار این موارد بررسی تخصصی گوشی موتورولا اج 20 پرو نشان می‌دهد که موتورولا سعی کرده از امکانات جذابی برای کاربران مانند Motorola Action استفاده نماید. این قابلیت جذاب به کاربر کمک می کند که با حرکت مچ دست در دو مرتبه پی در پی، موجبات فعالسازی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را فراهم نماید.

طراحی گوشی موتورولا اج 20 پرو

شرکت موتورولا از دیرباز تا به امروز به عنوان یکی از شرکت های خلاق و ایده پرداز در زمینه طراحی و ساخت گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. طراحی این محصول از موتورولا نیز نشان می دهد به مانند گوشی های هوشمند مدل پیشین، از ظاهری خاص و منحصر به فردی برخوردار است. صفحه نمایش ۶.۷ اینچی به کار رفته در این محصول با وضوح خارق العاده 1080×2340 و کیفیت FULL HD+ یک محصول بی نظیر در این زمینه به کاربران معرفی می‌کنند. فراموش نکنید این قابلیت با وجود صفحه نمایش HDR10+ به کاربر این امکان را می دهد که بتواند بیش از یک میلیارد رنگ را با نمایش تصاویر 8K مشاهده کند. شرایطی که در مقایسه با گوشی های همرده می‌تواند قابلیتی منحصر به فرد باشد. در کنار شفافیت بالایی که از صفحه نمایش گوشی موتورولا اج 20 پرو مشاهده می کنید، طراحی ظاهری آن که با حالت خمیدگی آبشاری می‌توانید کنار صفحه آن را مشاهده کنید، حالتی خاص به این محصول بخشیده است. لبه های خمیده این محصول به شکل آبشاری با زاویه نزدیک به ۹۰ درجه مانند برخی از نمونه های تولید شده توسط برندهای دیگر، روانه بازار شده است. طراحی پنل پشتی و دوربین های به کار رفته در گوشی موتورولا اج 20 پرو شباهت بالایی به محصولات پیشین این برند داشته و سطحی تخت با بالا و پایینی خاصی به این گوشی بخشیده اند. موتورولا سعی کرده سنسور اثر انگشت را از پنل پشتی به صفحه نمایش با کیفیت OLED  انتقال دهد. این حسگر در زیر نمایشگر قرار گرفته است.

شرکت سازنده تاکید دارد یک پوشش محافظتی از جنس گوریلا گلاس 5 بر روی این محصول قرار داده که به خوبی می‌تواند بیش از ۹۳ درصد از سطح روی محصول را بپوشاند.

کاربر می تواند با ضربه زدن به کناره های صفحه نمایش به راحتی اپلیکیشن های باز و نوتیفیکیشن‌ها را مشاهده کرده و با دسترسی به ابزارها و میانبرها به راحتی بتوانند از قابلیت های گوشی بهره ببرد.

دوربین

هنگامی که قصد خرید گوشی موتورولا را دارید، سعی کنید پرچمداران این برند را به خوبی مد نظر قرار دهید. خرید موتورولا اج پلاس، یکی از بی نظیرترین گوشی‌های هوشمند را می تواند شما معرفی کند. بررسی مشخصات موتورولا Edge pro نشان می‌دهد استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با کیفیت فوق العاده و ظاهری منحصر به فرد یک محصول کامل را به کاربران معرفی می‌کند. اج پلاس یک دوربین سه گانه با خود به همراه داشته که می‌تواند در حد گوشی های پرچمدار برندهای دیگر، شگفتی های بی نظیری برای شما خلق کند. استفاده از فناوری پیکسل چهارگانه برای دستیابی به کیفیت بالاتر و نور بهتر و همچنین مشاهده بیشتر جزئیات با شفافیت بالا این قابلیت را به خوبی ارتقا داده است.

سنسور دیگر به کار رفته بر روی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل از نوع فوق عریض بوده و در کنار سنسور تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی می تواند بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری را برای شما به همراه داشته باشد. فراموش نکنید این قابلیت برای بزرگنمایی دیجیتال به ۱۰ برابر افزایش پیدا خواهد کرد. کیفیت عملکرد دوربین این محصول به گونه ای است که تا قبل از تاریکی هوا و غروب خورشید، تصاویر ثبت شده برای شما تجربه ای تکرار نشدنی به همراه خواهند داشت.

موتورولا برای دوربین سلفی گوشی Edge pro نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی به کار برده که با وضوح خارق العاده این تصاویر را می تواند ثبت نماید. این دوربین ۲۵ مگاپیکسلی قادر به برداشت تصاویر با استفاده از ترکیب پیکسل ها با ابعاد پیکسل ۱.۸ میکرونی است.

مشخصات گوشی موتورولا اج 20 پرو

در کنار کیفیت بالایی که از دوربین گوشی موتورولا اج 20 پرو مشاهده خواهید کرد، بررسی مشخصات و معرفی آن نیز محصولی منحصر به فرد را به شما معرفی می‌کنند. مطابق انتظار، پردازش در این گوشی با استفاده از یک چیپست ۷ نانومتری و مدل فوق مدرن و پیشرفته با نام Snapdragon 870 در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم به مانند قابلیت های دیگر، بالاترین سطح کیفی را در اختیار کاربران قرار می دهد. حافظه رم به کار رفته در گوشی موتورولا اج 20 پرو از نوع LPDDR5 بوده که در گوشی های پرچمدار سایر برندها نیز به ندرت می توانید آن را مشاهده کنید.

پردازشگر قدرتمند به کار رفته در گوشی موتورولا Edge 20 pro به گونه ای عمل می کند که می توانید سنگین ترین اپلیکیشن ها و بازی ها را به راحتی و بدون لگ و وقفه انجام دهید. امکانات به کار رفته در این گوشی را با بلندگوی دوگانه ای که بر روی آن قرار گرفته کنار هم گذاشته تا بتوانید به خوبی قابلیت های آن را مشاهده کنید. در کنار این موارد از دیگر مشخصات گوشی موتورولا اج پلاس می توانیم به بهره مندی از Action Bar یا نوار اکشن اشاره کنیم. این قابلیت به خوبی می تواند مانند گوشی های آیفون، کاربر را یاری کند تا به راحتی بین برنامه ‌ها بتواند جابجا شده و به گشت و گذار در صفحات مختلف بپردازد.

باتری فوق‌العاده قدرتمند

یکی دیگر از مواردی که موتورولا برای گوشی اج 20 پرو در استفاده از آن حساسیت بالایی به خرج داده، بهره مندی از باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این باتری به خوبی می تواند تا ساعت ها کاربر را بدون نیاز به شارژ مجدد یاری کرده تا بتوانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این کاربر قادر است با کاهش نرخ تازه سازی صفحه و کاهش شفافیت و نور صفحه نمایش میزان مصرف باتری را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. شاید نقطه ضعف گوشی موتورولا اج 20 پرو استفاده از فناوری فست شارژ 30 وات بوده که نیاز به دو ساعت زمان برای شارژ 0 تا 100 آن خواهید داشت.

سایر ویژگی ها

بدون تردید بررسی قیمت گوشی موتورولا اج 20 پرو نشان می‌دهد با خرید آن یک محصول کامل در اختیار خواهید داشت. در کنار مواردی که بیان کردیم، قابلیت ها و مشخصه های دیگر این محصول نیز به خوبی می توانند یک پرچمدار را به شما معرفی کنند. پشتیبانی از شبکه G5 و قابلیت اتصال در دو حالت sub_6GHz و mmWave به خوبی می توانند کاربر را یاری کنند تا بالاترین سرعت را در هنگام استفاده از داده های شبکه در اختیار داشته باشند. قابلیت اتصال nfc، استفاده از راه ‌های ارتباطی مختلف مانند وای فای و بلوتوث و همچنین بهره ‌مندی از مسیریاب ماهواره ای در کنار دو اسپیکر استریو و جک ۳.۵ میلیمتری هدست از دیگر قابلیت‌ های این محصول شناخته می شوند.

قیمت گوشی موتورولا اج 20 پرو

اگر قصد خرید  این گوشی motorola  را دارید، باید بدانید که این برند سعی کرده محصولی مشابه را نیز با قابلیت های کمتر نسبت به این گوشی روانه بازار کند. بدون تردید با توجه به ویژگی ها و مزایایی که خرید گوشی موتورولا اج 20 پرو برای شما به همراه دارد، قیمت گذاری ایده آل آن نیز می ‌تواند به شما اطمینان دهد که به راحتی روی به خرید آن بیاورید.

خرید گوشی موتورولا اج 20 پرو

اگر قصد خرید گوشی موتورولا را دارید، توصیه ما به شما انتخاب این محصول از برند موتورولا خواهد بود. مجموعه آترامارت با فروش انواع گوشی ‌های هوشمند به شما امکان خرید اقساطی گوشی موتورولا اج 20 پرو فراهم نموده است . برای خرید این محصول می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آترامارت، نیاز خود را با ما در میان بگذارید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH