شیائومی ردمی 10C با تراشه اسنپ‌دراگون 680 رسما معرفی شد

روز گذشته جزئیات مربوط به شیائومی ردمی 10C در فضای وب منتشر شد و اکنون این هندست به‌طور رسمی در کشور نیجریه معرفی شده است. نماینده شیائومی در نیجریه چندین تصویر از ردمی 10C را در توئیتر منتشر کرده است. در این تصاویر، اسمارت‌فون مذکور با 3 مدل رنگی مختلف به معرض نمایش گذاشته شده و جزئیات مربوط به مشخصات کلیدی و قیمت‌گذاری آن اعلام شده است.

ردمی 10C مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 680 ساخت کوالکام و نمایشگر 6.71 اینچی همراه با ناچ جهت استقرار دوربین سلفی است. پنل پشتی این اسمارت‌فون دارای طراحی بافت‌دار بوده و از ماژول جزیره‌ای مربعی‌شکل شامل اسکنر اثرانگشت، فلاش و 2 لنز دوربین میزبانی می‌کند. همچنین دوربین اصلی گوشی از رزولوشن 50 مگاپیکسلی برخوردار است.

ردمی 10C با مدل‌های رنگی مشکی، آبی و سبز و در 2 پیکره‌بندی مختلف شامل 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. این 2 مدل به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 78 هزار نایرا (معادل 190 دلار/ 170 یورو) و 87 هزار نایرا (معادل 210 دلار/ 190 یورو) در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

شیائومی هنوز سایر مشخصات ردمی 10C را اعلام نکرده است. با این‌حال بر اساس اعلام کمپانی چینی در حال حاضر این اسمارت‌فون از طریق چندین خرده فروشی از جمله Slot.ng در کشور نیجریه قابل دسترس است.

با این‌حال خرده فروشی Slot در وبسایت خود تصاویری متفاوت از ردمی 10C را به معرض نمایش گذاشته است. بعلاوه جزئیات مربوط به تراشه و اندازه نمایشگر هندست نیز نادرست اعلام شده است. بنابراین به منظور اطمینان از مشخصات و ویژگی‌های ردمی 10C بایستی تا زمان انتشار فهرست مشخصات این هندست در وبسایت رسمی شیائومی منتظر بمانیم.

با این‌حال شیائومی قصد دارد تا اسمارت‌فون ردمی 10 خود را طی روز 17 مارس (26 اسفند ماه) در بازار هندوستان عرضه کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌فون مدل ری‌برند شده ردمی 10C به‌شمار رفته و با مدل معرفی شده طی ماه آگوست سال گذشته یا فوریه امسال تفاوت خواهد داشت. کارشناسان امیدوارند که شیائومی در فاصله چند روز مانده تا موعد برگزاری رویداد روز 26 اسفند ماه از چندین تیزر جدید برای گوشی رونمایی کرده و ابهامات موجود پیرامون این محصول را برطرف نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH