معرفی بهترین برنامه ارتباط تصویری در تمامی پلتفرم‌ها

در این برنامه برترین برنامه ها و اپلیکیشن های ارتباط تصویری در تمامی پلتفرم‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

برنامه های ارتباط تصویری در دوران کرونا بیش از پیش مورد استفاده قرار گرفتند و می‌توان گفت طی این دو سال شاهد رشد و نمود برنامه ها و اپلیکیشن‌ های ارتباط تصویری بودیم، در حالی که پیش از آن، ارتباط تصویری به ویژه برای ارتباط خانودگی و غیرکاری به شکل امروزه مورد استفاده قرار نمی‌گرفت.

کرونا هنوز تمام نشده و همچنان حجم مسافرت‌ها پایین است و بسیاری ارتباطات خانوادگی و کاری همچنان به صورت از راه دور صورت می‌گیرد. البته باید گفت که فرهنگ استفاده از اپلیکیشن های ارتباط تصویری طی دو سال اخیر در میان مردم جهان جا افتاده و باید این انتظار را داشت که حتی پس از پایان دوران کرونا نیز استفاده از اپلیکیشن ها و برنامه های ارتباط تصویری ادامه پیدا کند.

به همین جهت بسیاری از کاربران به دنبال بهترین روش برای برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و انجام قرارهای کاری هستند. به ویژه در ایام تعطیل عید یا ایام دیگر که دیدارها به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، استفاده از یک برنامه ارتباط تصویری که بدون قطعی، به راحتی و با کیفیت بالا، ارتباط تصویری بین چند فرد از چند مکان مختلف را برقرار کند، احساس می‌شود.

برخی از این برنامه‌ها در ایران مسدود هستند بنابراین بهتر است به سراغ آن دست از برنامه‌هایی بروید که که دسترسی به آن‌ها آسان بوده و دردسر خاصی ندارد.

همچنین ساده بودن رابط کاربری و آسان بودن ارتباط برای گروه‌های مختلف سنی و افرادی که آشنایی زیادی به برنامه‌های کامپیوتری و موبایلی ندارند نیز یک نکته مهم به شمار می‌آید، زیرا برای برقراری ارتباط تصویری با خانواده، احتمالا برخی از افرادی که سن بالاتری دارند و آشنایی آن‌ها با نرم‌افزارها پایین‌تر است و ما باید از اپلیکیشنی استفاده کنیم که این افراد نیز بتوانند به راحتی را آن کار کنند.

با در نظر گرفتن موارد گفته شده، می‌خواهیم 5 برنامه و اپلیکیشن ارتباط تصویری برتر برای استفاده کاری و خانوادگی را به شما معرفی کنیم، با آی‌تی‌رسان همراه باشید:

گوگل دوئو

گوگل به عنوان یکی از غول‌های نرم‌افزاری دنیا در هر حوزه یک برنامه کاربردی و محبوب را عرضه کرده است. برای ارتباط تصویری دو یا چند نفره، گوگل دوئو یکی از بهترین برنامه‌ها از نظر راحتی استفاده، پایداری و امکانات متنوع است.

برنامه ارتباط تصویری

گوگل دوئو آخرین برنامه گوگل در حوزه اپلیکیشن‌های ارتباط تصویری است که توانسته جایگزین مناسبی برای گوگل هنگ‌اوت و دیگر اپلیکیشن‌های ارتباط تصویری این شرکت باشد.

گوگل دوئو رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و تنها با چند کلیک می‌توانید دیگران را به یک ارتباط تصویری دعوت کنید. گوگل در همه پلتفرم‌ها و سیستم‌عامل‌ها قابل استفاده است.

واتساپ

برای برقراری ارتباط تصویری نباید دنبال یک اپلیکیشن خاص و ویژه باشید، واتساپ که همه ما از آن استفاده می‌کنیم خود یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای ارتباط تصویری با دوستان و آشنایان است.

شما در این پیام‌رسان محبوب می‌توانید تنها با یک لمس، ارتباط تصویری با یک نفر را برقرار کنید، همچنین در هنگام مکالمه می‌توانید نفرات دیگر را به مکالمه خود دعوت کرده و یک ارتباط تصویری چند نفره را ایجاد کنید.

یکی از مهم‌ترین مزایای واتساپ آن است که تقریبا اکثر کاربران در داخل و خارج از کشور این برنامه را بر روی گوشی موبایل خود نصب دارند و می‌توانید بدون هیچ مشکلی با آن‌ها ارتباط تصویری برقرار کنید

 

برنامه ارتباط تصویری

اسکایپ

اسکایپ یکی از برترین برنامه‌های مایکروسافت است که می‌توان از آن به عنوان برترین برنامه ارتباط تصویری در جهان یاد کرد. برنامه‌ای که با آن می‌توان ارتباط تصویر میان 50 نفر را برقرار کرد و در عین حال کیفیت ارتباط تصویری بین کاربران بسیار بالاست و رابط کاربری ساده و روان آن برای همه قابل فهم است.

برنامه ارتباط تصویری

البته اسکایپ نیز مانند واتساپ محبوبیت بسیاری دارد و بسیاری از کاربران همین حالا برای ارتباط تصویری از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، هرچند اسکایپ برنامه‌ای محبوب برای شرکت‌ها و ارتباطات کاری به شمار می‌آید اما می‌توان برای ارتباط با خانواده و دوستان نیز از این برنامه استفاده کرد.

 

برنامه ارتباط تصویری

فیس تایم

اگر گوشی آیفون دارید و از iOS استفاده می‌کنید، اپلیکیشن فیس تایم بهترین انتخاب برای ارتباط تصویری خواهد بود. فیس تایم با همه دستگاه‌های مجهز به iOS متصل می‌شود و استفاده از آن بسیار آسان و راحت است.

برنامه ارتباط تصویری

استفاده از این برنامه تنها برای افرادی که از iOS استفاده می‌کنند امکان‌پذیر است، به همین دلیل با فیس تایم می‌توانید تنها با افرادی ارتباط برقرار کنید که از آیفون استفاده ‌می‌کنند.

 

برنامه ارتباط تصویری

زوم‏

دوران کرونا برای برنامه زوم بسیار خوش یمن بود، در این زمان بود که برنامه زوم از یک راه ارتباط تصویری معمولی به یک برنامه محبوب با میلیون‌ها کاربر تبدیل شد. برنامه زوم محدودیت‌هایی دارد که با خرید نسخه پریمیوم رفع می‌شود.

در این برنامه می‌توان ارتباط تصویری برای سه فر را برقرار کرد همچنین زمان مکالمه نیز کمتر از 60 دقیقه است که برای رفع این محدودیت‌ها باید هزینه پرداخت کنید.

برنامه ارتباط تصویری

اما در هر صورت نسخه رایگان زوم نیز کیفیت بالایی دارد و برای برقراری ارتباط تصویری کوتاه با یک یا دو نفر از دوستان و آشنایانتان می‌توانید از زوم اسفاده کنید.

 

برنامه ارتباط تصویری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH