وان‌پلاس نورد 3 با فناوری شارژ 150 واتی در راه است

گزارش جدیدی که توسط حساب‌کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است؛ به برخی مشخصات کلیدی اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد 3 اشاره دارد. البته این اطلاعات بر پایه حدس و گمان ارائه شده است؛ چرا که سری وان‌پلاس نورد به‌طور معمول در تابستان هر سال روانه بازار می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، وان‌پلاس نورد 3 از تراشه جدید Dimensity 8100 ساخت شرکت مدیاتک بهره خواهد برد. هندست اخیرا معرفی شده ردمی K50 نیز از همین تراشه استفاده می‌کند. این تراشه در کنار 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 فعالیت خواهد کرد.

بعلاوه وان‌پلاس نورد 3 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (1080×2412 پیکسل) و قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. همچنین دوربین سلفی درون حفره کروی‌شکل تعبیه شده در گوشه فوقانی سمت چپ نمایشگر مستقر خواهد شد.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز اسمارت‌فون جدید وان‌پلاس مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی این هندست احتمالا از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 ساخت سونی با گشودگی دیافراگم f/1.8 استفاده خواهد کرد. سنسور 8 مگاپیکسلی احتمالا در پشت یک لنز فوق‌عریض مستقر خواهد شد. همچنین احتمالا شاهد به‌کارگیری دوربین مونوکروم 2 مگاپیکسلی، مشابه نمونه موجود در وان‌پلاس نورد 2 خواهیم بود.

وان‌پلاس نورد 2 5G

انرژی مورد نیاز هندست از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی تامین می‌شود. اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و موتور لرزشی خطی در راستای محور افقی سایر امکانات این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند.

طی هفته گذشته یک اسمارت‌فون وان‌پلاس با قابلیت شارژ 160 واتی و ویژگی‌هایی مشابه موفق به دریافت تائیدیه از آژانس رگولاتوری 3C چین شد. در آن مقطع زمانی، حساب‌کاربری Digital Chat Station ادعا کرد که دستگاه مورد اشاره دارای شناسه PKGM10 بوده و در واقع یک اسمارت‌فون 5G وان‌پلاس است. امروز این رسانه در آخرین گمانه‌زنی خود اعلام کرده که گجت مذکور احتمالا همان وان‌پلاس نورد 3 است.

از سوی دیگر اسمارت‌فون ریلمی GT Neo 3 نیز در روز 22 مارس (2 فروردین ماه) عرضه خواهد شد. این هندست با مشخصاتی مشابه از جمله فناوری شارژ 150 واتی SuperVOOC روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH