وان‌پلاس روی توسعه یک اسمارت‌واچ جدید کار می‌کند

اکنون شایعه جدیدی در فضای صنعت فناوری انتشار یافته که نشان می‌دهد کمپانی وان‌پلاس روی توسعه یک اسمارت‌واچ جدید کار می‌کند. این شایعه توسط یک خبرچین با نام Yogesh Brar مطرح شده و نخستین بار وبسایت 91Mobiles طی گزارشی به آن اشاره کرد. بر اساس این شایعه، وان‌پلاس سرگرم توسعه یک اسمارت‌واچ با برند نورد است؛ محصولی که احتمالا با برچسب قیمتی ارزان و اقتصادی روانه بازار خواهد شد.

به گفته Yogesh Brar، کمپانی چینی ابتدا و طی 6 ماهه دوم سال جاری میلادی، اسمارت‌واچ وان‌پلاس نورد را در بازار هندوستان عرضه خواهد کرد. این محصول به احتمال فراوان همزمان با اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد 3 معرفی خواهد شد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها این اسمارت‌واچ با برچسب قیمتی در محدوده 5000 تا 8000 روپیه در بازار هندوستان عرضه خواهد شد. این رقم تقریبا معادل 65 الی 104 دلار است.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا وان‌پلاس ساعت هوشمند نورد آینده خود را در بازارهای دیگری نیز عرضه خواهد کرد یا خیر. بعلاوه هنوز روشن نیست که آیا قیمت‌گذاری این محصول در سایر کشورها با برچسب قیمتی احتمالی آن در بازار هندوستان مطابقت خواهد داشت یا خیر. همچنین در رابطه با مشخصات احتمالی اسمارت‌واچ وان‌پلاس نورد هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست.

شایعه مطرح شده ادعا می‌کند که این اسمارت‌واچ مجهز به تمامی سنسورهای ضروری برای تبدیل شدن آن به یک ردیاب تناسب اندام قابل اعتماد برای کاربران خواهد بود. بر اساس شایعه اخیر، ساعت هوشمند وان‌پلاس نورد قادر به شمارش گام‌ها، کنترل ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون و ردیابی وضعیت خواب خواهد بود.

در حال حاضر صرفا می‌دانیم که اسمارت‌واچ وان‌پلاس نورد از تمامی امکانات لازم برای ردیابی وضعیت تناسب اندام کاربران برخوردار خواهد بود. با این‌حال صرفنظر از این موضوع در رابطه با شارژدهی باتری، نوع پردازنده داخلی، مشخصات نمایشگر مورد استفاده و سایر ویژگی‌های فنی اسمارت‌واچ هیچ‌گونه اطلاعاتی منتشر نشده است.

کارشناسان امیدوارند که وان‌پلاس از اشتباهات خود در گذشته عبرت گرفته باشد. هنگامی‌که کمپانی از نخستین اسمارت‌واچ خود با نام وان‌پلاس واچ رونمایی کرد؛ این محصول چندان فوق‌العاده به‌نظر نمی‌رسید. وان‌پلاس با انتشار چندین به‌روزرسانی مختلف، عملکرد ساعت هوشمند خود را به تدریج بهبود داد؛ اما این محصول با انتظارات اولیه کاربران از آن اختلاف زیادی داشت. بنابراین اکنون همگی امیدوارند که دومین ساعت هوشمند وان‌پلاس از همان ابتدا یک اسمارت‌واچ فوق‌العاده و نه صرفا یک دستگاه ردیاب تناسب اندام باکیفیت باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH