نخستین تبلت وان‌پلاس در 6 ماهه نخست سال 2022 عرضه خواهد شد

کمپانی وان‌پلاس در تدارک عرضه نخستین تبلت خود به بازار است. بدین‌ترتیب این برند چینی به شرکت‌های برادر خود شامل ریلمی، اوپو و ویوو ملحق می‌شود؛ برندهایی که پیش‌تر نخستین تبلت‌های خود را در تعدادی از بازارهای منتخب عرضه کرده‌اند.

این تبلت احتمالا وان‌پلاس پد نامگذاری شده و ظاهرا تولید انبوه آن در چندین کشور اروپایی و منطقه اوراسیا آغاز شده است. این موضوع بدان معناست که تبلت جدید در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد.

یک حساب‌کاربری توئیتری با شناسه stufflistings@ برای نخستین بار گزارش مربوط به آغاز تولید انبوه این تبلت را منتشر کرد. گزارش جدید تقریبا با موارد پیش‌تر منتشر شده مطابقت داشته و نشان می‌دهد که این دستگاه احتمالا در 6 ماهه نخست سال جاری روانه بازار خواهد شد.

با توجه به اینکه تولید انبوه وان‌پلاس پد هم‌اکنون آغاز شده است؛ لذا عرضه آن تا پیش از پایان ماه ژوئن امری محتمل خواهد بود. اگرچه در حال حاضر پیرامون زمان دقیق عرضه این تبلت هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. اکنون کمپانی در کنار وان‌پلاس پد روی توسعه چندین دستگاه دیگر از جمله ساعت هوشمند با برند نورد نیز کار می‌کند؛ محصولی که احتمالا به‌صورت همزمان با اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد 3 روانه بازار خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی چینی طی سال جاری 5 محصول جدید با اسامی وان‌پلاس 10 پرو، وان‌پلاس نورد CE 2 لایت، وان‌پلاس نورد 2T، وان‌پلاس 10R و وان‌پلاس 10 اولترا را در بازارهای خارج از کشور عرضه خواهد کرد. همچنین عرضه یک اسمارت‌فون تاشو تا پایان سال 2022 نیز سناریویی محتمل خواهد بود. در حال حاضر بسیاری از برندهای بزرگ تولیدکننده اسمارت‌فون در سبد محصولات خود دارای حداقل یک گوشی تاشو هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH