اسمارت‌فون وان‌پلاس Ace در روز 1 اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

طی چند هفته گذشته شایعات فراوانی پیرامون اسمارت‌فون وان‌پلاس Ace منتشر شده است. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که گوشی هوشمند وان‌پلاس با شماره مدل PGKM10 که اخیرا در وبسایت آژانس رگولاتوری 3C چین و پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است؛ تحت عنوان وان‌پلاس Ace معرفی خواهد شد. امروز کمپانی با صدور یک بیانیه رسمی تائید کرد که اسمارت‌فون وان‌پلاس Ace در ساعت 19:30 روز 21 آوریل (1 اردیبهشت ماه) به وقت محلی در چین عرضه خواهد شد.

پوستر مربوط به زمان عرضه وان‌پلاس Ace که توسط برند چینی منتشر شده است؛ فاقد هرگونه جزئیات در رابطه با مشخصات آن است. با این‌حال طراحی کلی این هندست به معرض نمایش گذاشته شده است. همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌شود؛ وان‌پلاس Ace مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه همراه با ماژول LED در گوشه فوقانی سمت چپ است. در قسمت تحتانی ماژول دوربین چندین خط عمودی قرار دارد که ظاهری منحصربه‌فرد به هندست بخشیده است.

این دستگاه مجهز به لبه‌هایی تخت بوده و دکمه پاور در لبه سمت راست بدنه آن به چشم می‌خورد. سایر تصاویر منتشر شده توسط وان‌پلاس نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون فاقد دکمه سنتی Alert Slider است. همچنین وان‌پلاس Ace با مدل‌های رنگی مشکی و آبی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. به‌نظر می‌رسد که کمپانی به‌زودی و پیش از رونمایی رسمی از هندست آینده خود جزئیات بیش‌تری را در رابطه با آن منتشر خواهد کرد.

بر اساس شنیده‌ها وان‌پلاس Ace ورژن ری‌برند شده ریلمی GT Neo3 به‌شمار خواهد رفت؛ هندستی که طی ماه گذشته در بازار چین عرضه شد. پوستر مربوط به تاریخ عرضه گوشی نشان می‌دهد که طراحی پنل پشتی اسمارت‌فون وان‌پلاس با محصول ریلمی تفاوت خواهد داشت.

وان‌پلاس Ace

مشخصات احتمالی وان‌پلاس Ace

وان‌پلاس Ace به‌همراه یک پنل اولد 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی روانه بازار خواهد شد. توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه Dimensity 8100 به‌همراه حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد. باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی این هندست از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می‌کند.

پنل جلویی دستگاه از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی نموده و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی نیز روی پنل پشتی گوشی مستقر خواهد شد. بعلاوه این اسمارت‌فون مجهز به سیستم‌عامل اندروید 12 و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH