معرفی تمام فیلم و سریال‌های تایید شده آینده مارول

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی تمام فیلم‌ها و سریال‌های تایید شده برای آینده مارول بپردازیم و هرآنچه از آن‌ها می‌دانیم را مرور کنیم. اگر قصد دارید فیلم‌ها و سریال‌های منتشر شده فعلی را تماشا کنید، سری به مقاله ترتیب فیلم ها وسریال های مارول بزنید تا بدانید به چه ترتیبی باید آن‌ها را ببینید.

کمتر کسی را این روز‌ها می‌بینیم که با دنیای سینمایی مارول یا MCU آشنایی نداشته یا حداقل نام آن را نشنیده باشد. یکی از پر سودترین استودیو‌های ابرکمپانی دیزنی مارول استودیوز است که هر ساله با انوع و اقسام فیلم و اخیرا سریال، مخاطبان بسیار زیادی را به سینما می‌کشاند یا وادار به خرید اشتراک دیزنی‌پلاس می‌کند.

این موضوع جایی به چشم می‌آید که می‌بینم تاکنون چهارتا از 10 فیلم پرفروش تاریخ متعلق به این مجموعه است. اگر تا به اینجا مارول را دنبال کرده باشید می‌دانید که خط داستانی اصلی و بیش از ده ساله این مجموعه در فاز سه و با Avengers: End Game به اتمام رسید. از آن زمان مارول با فاز چهارم دنیای خود شروع به شکل دادن خط‌های داستانی اصلی و جدید کرد.

این فاز تاکنون با فیلم و سریال‌های مختلفی تشکیل شده و ادامه پیدا کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به فیلم‌های موفق Spider-Man No Way Home و Doctor Strange In The Multiverse of Madness و همچنین سریال‌های Loki و Moon Knight اشاره نمود. در ادامه اما قصد داریم تا به معرفی تمام پروژه‌های آینده معرفی و تایید شده توسط مارول بپردازیم که در ادامه فاز چهار و همچنین فاز پنجم شاهد آن‌ها خواهیم بود.

این مطلب را نیز بخوانید:‌ معرفی بهترین سریال های جهان

BLACK PANTHER: WAKANDA FOREVER

  • تاریخ عرضه: 20 آبان 1401
  • قالب: فیلم

مرگ ناگهانی و ناراحت کننده چادویک بوزمن فقید پروسه‌ی ساخت پلنگ سیاه را تنها چند ماه به تاخیر انداخت و جایگزین مناسب پیدا شد. البته پیش‌تر گفته شده بود که مارول قصد جایگزینی او را ندارد به همین دلیل نیز خروج و یا مرگ سریع او و ندیدنش بدون ماسک محتمل خواهد بود. در فیلم شاهد خواهیم بود که شوری، خواهر تچالا تلاش خواهد کرد تا به تخت برسد و به بلک‌پنتر جدید تبدیل شود.


THE GUARDIANS OF THE GALAXY HOLIDAY SPECIAL

  • تاریخ عرضه: آذر 1401
  • قالب: سریال

اولین سری ویژه تعطیلات برای مارول است که در کریسمس 2023 عرضه خواهد شد. این سریال قرار است ما را با اعضای دوست‌داشتنی نگهبانان کهکشان همراه کند تا صرفا اوقات خنده‌دار و جذابی را با آن‌ها تجربه کنیم. این سریال بیشتر جنبه طنز جذاب و ویژه تعطیلات را خواهد داشت که در آن اتفاقاتی مانند تبدیل شدن گروت به درخت کریسمس را شاهد خواهیم بود.


ANT-MAN AND THE WASP: QUANTUMANIA

  • تاریخ عرضه: 28 بهمن 1401
  • قالب: فیلم

اسکات بعد از نبرد End Game، حال باید با شرایط جدید دنیا وقف بگیرد. دختر او حالا بزرگ شده است و باید ارتباطشان را بازسازی کند. این موضوع برای هوپ و هنک پیم نیز صادق است. همچنین اعلام شد که کنک فاتح که نسخه‌ای از He Who Remains است که در لوکی با او ملاقات کردیم در فیلم حضور خواهد داشت. او احتمالا در زمان سفر می‌کند و با انت‌من و تیمش روبه‌رو خواهد شد. این فیلم می‌تواند بسیار در آینده و جهان مارول تاثیرگذار واقع شود.


SECRET INVASION

آینده مارول

  • تاریخ عرضه: اسفند 1401
  • قالب: سریال

سری هجوم مخفی یکی از بزرگ‌ترین و اساسی‌ترین مجموعه‌های کمیکی از مارول محسوب می‌شود که داستان حمله‌ی گونه‌ی اسکرول‌ها را روایت می‌کند. پیش‌تر ما این گونه را در فیلم کاپیتان مارول دیدیم، موجوداتی سبز‌رنگ که توانایی تغییر شکل را داشتند. اشاره‌های بسیاری به این مجموعه نیز تاکنون دیده‌ایم، از پایان فیلم کاپیتان گرفته تا پاین قسمت دوم اسپایدرمن که دیدیم نیک فیوری بر روی ماه در حال ساخت یک پایگاه نظامی است. گفته می‌شود که حتی تعدادی از کاراکتر‌ها که تاکنون در فیلم و سریال‌های مختلف دیدیم درواقع اسکرول هستند و در این سریال متوجه خواهیم شد.


GUARDIANS OF THE GALAXY VOL. 3

  • تاریخ عرضه: 15 اردیبهشت 1402
  • قالب: فیلم

پس کمی خوش‌گذرانی در کنار گاردین‌ها، بلافاصله زمان رسیدگی به خط داستانی جدی و مهم آن‌ها می‌رسد. از آن‌جایی که داستان پس فیلم ثور جریان دارد و حالا که خدای رعد از آن‌ها جدا شده است، پیش‌بینی دقیق داستان کار آسانی نیست. اما یکی از محتمل‌ترین اتفاقات ملاقات با آدام ولارک است. شخصیت طلایی رنگی که بسیار در دنیای کمیک‌های مارول مهم و تاثیرگذار طلقی می‌شود. ما او را برای اولین بار در صحنه‌ی بعد از تیتراژ قسمت دوم نگهبانان کهکشان ملاقات کردیم که در حال متولد شدن بود.


Echo

  • تاریخ عرضه: بهار 1402
  • قالب: سریال

برای اولین بار شخصیت اکو را در سریال هاوکای دیدیم، یک قاتل ناشنوا که توانایی بالایی در مبارزه داشته است. سریال اختصاصی این شخصیت به سرگذشت او از ادامه هاوکای خواهد پرداخت. احتمال آن که باری دیگر با شخصیت کونتسا روبه‌رو شویم زیاد است، شخصی که در حال گرد‌هم آوردن گروهی برای جایگزینی انتقام جویان است. همچنین ممکن است که به ادامه مبارزات او با کینگ‌پین پرداخته شود و داستانی در مورد انتقام باشد.


Loki 2

آینده مارول

  • تاریخ عرضه: بهار 1402
  • قالب: سریال

یکی دیگر از سریال‌هایی که بسیاری چشم‌انتظار آن هستند فصل دوم لوکی است. در پایان فصل اول، لوکی را دیدیم که در میاه جهان‌های موازی گم شده بود و سیلوی که نسخه برتر کنک را به قتل رسانده بود. حال باید دید که آن‌ها چگونه قرار است با یکدیگر و عواقب کار‌هایشان روبه‌رو شوند.


THE MARVELS

  • تاریخ عرضه: 6 مرداد 1402
  • قالب: فیلم

مارول‌ها را درواقع می‌توان فیلم دوم کاپیتان مارول دانست. با این حال جایگزینی این نام را می‌توان از بابت حضور شخصیت‌هایی مانند میس‌مارول که به زودی با او آشنا خواهیم شد و Monica Rambeau که بزرگ شده و در واندا ویژن شاهد کسب قدرت‌هایش بودیم، باشد. در End Game شاهد دیالوگی از کارول بودیم که به آشفتگی کهکشان بعد از بشکن اشاره داشت. داستان این فیلم نیز می‌تواند در محوریت این مشکلات و یا ادامه خط داستانی ایترنالز باشد.


BLADE

آینده مارول

  • تاریخ عرضه: 12 آبان 1402
  • قالب: فیلم

MCU پر است از جادو و علم-فناوری و موجودات فضایی و بسیاری دیگر از گرایش‌های فانتزی، اما یکی از بخش‌هایی که کمتر به آن پرداخته شده است بخش تاریک‌تر آن بوده که مربوط به هیولا‌ها می‌شود. از گرگینه‌ها گرفته تا ومپایر‌ها و اگر بلید را بشناسید می‌دانید که کار او سلاخی کردن این موجودات است. همچنین با یکی از فیلم‌های اخیر سونی که به دنیای سینمایی مارول نیز متصل است یعنی موربیوس، بیشتر با این بخش کمیک‌های مارول آشنا شدیم. هر انتظاری می‌توان داشت، شاید نبرد بلید و موربیوس را نیز دیدیم.


IRONHEART

  • تاریخ عرضه: پاییز 1402
  • قالب: سریال

داستان در مورد Riri Williams خواهد بود، یک دختر جوان و نابغه که لباس آهنی بسیار پیشرفته‌تری از هرآنچه که تونی استارک در طول زندگی خود ساخته بود طراحی کرده است. گفته شده که برای اولین بار این شخصیت را در قسمت دوم پلنگ سیاه خواهیم دید و بعده‌ها سریال خودش را می‌بینیم. نیاز به این شخصیت نیز حس می‌شد با توجه به این موضوع که تونی تعداد زیادی از دشمنان را پشت‌ سر گذاشته که سعی در تصاحب فناوری او را دارند.


X-Men 97

آینده مارول

  • تاریخ عرضه: پاییز 1402
  • قالب: سریال-انیمیشن

اولین حضور مردان ایکس در دنیا و آینده مارول خواهد بود که درواقع ادامه‌ای بر سریال محبوب X-Men در دهه 90 میلادی خواهد بود.


 Agatha: Coven of Chaos

  • تاریخ عرضه: زمستان 1402
  • قالب: سریال

اگر سریال واندا ویژن را دیده باشید حتما با شخصیت به‌یاد‌ماندنی آگاتا آشنایی دارید. حال سریالی درمورد این شخصیت در حال ساخت است که می‌تواند همزمان با پرداخت به گذشته خاندان او، داستان فرارش از طلسم واندا را روایت نماید. با حضور بلید، قدرت در حال افزایش واندا و موربیوس، عناصر ترس در حال گسترش‌اند و آگاتا، یک جادوگر باتجربه، می‌تواند به خوبی در این سناریو ایفای نقش کند و در آینده مارول تاثیرگذار باشد.


What If 2 

آینده مارول

  • تاریخ عرضه: 1402
  • قالب: سریال-انیمیشن

فصل دوم سریال پرطرفدار وات‌ایف نیز در حال ساخت است و احتمالا به جهان‌های جدید خواهد پرداخت. حتی شاید باری دیگر با نگهبانان مالتی‌ورس نیز روبه‌رو شویم و مبارزات جدید آن‌ها را شاهد باشیم.


Daredevil Born Again

  • تاریخ عرضه: بهار 1403
  • قالب: سریال

یکی از پروژه‌هایی که در هنگام عرضه بسیاری را هیجان‌زده کرد بازگشت دردویل با سریال اختصاصی خودش و اینبار به دست خود مارول و دیزنی بود. این سریال رکورد تعداد قسمت سریال‌های مارول که در دیزنی پلاس عرضه شده‌اند را خواهد شکست زیرا قرار است طی ۱۸ قسمت روایت شود. تا قبل از این سریال نیز وعده‌ی دیدار با این شخصیت داده شده است و در عناوینی مانند شی-هالک و اکو او را خواهیم دید.


 Captain America: New World Order

آینده مارول

  • تاریخ عرضه: 14 اردیبهشت 1403
  • قالب: فیلم

در سریال فالکون و سرباز زمستان دیدیم که در نهایت سم پذیرفت تا تبدیل به کاپیتان آمریکای جدید شود. حال او باید مبارزات خود را برای بهبود شرایط به وجود آمده پس از بشکن ادامه دهد. البته در نظر داشته باشید که اتفاقات بسیار زیادی تا زمان انتشار این فیلم خواهد افتاد که پیش‌بینی داستان آن را تقریبا غیرممکن می‌سازد. شارون کارتر را نیز فراموش نکنید که در انتهای سریال فالکون و سرباز زمستان مشخص شد در حقیقت او تاج‌بخش است.


Thunderbolts

  • تاریخ عرضه:5 مرداد 1403
  • قالب: فیلم

بهترین تعریف برای این فیلم عبارت جوخه‌ انتحار مارول است! در این سریال شاهد شرور‌هایی خواهیم بود که مانند اونجرز گروهی تشکیل می‌دهند تا برای دولت بجنگند. وعده‌ دیدار با شخصیت‌های آشنای زیادی نیز داده شده است. این شخصیت‌ها شامل ابومیشن و تسک‌مستر و بسیاری دیگر می‌شوند.

مارول قرار است فاز 5 خود را با این فیلم ببندد. همچنین قابل ذکر است که در طول محصولات اخیر این کمپانی شاهد زنی مرموز بودیم که در حال گردهم‌آوری شخصیت‌های مختلف بوده است.


FANTASTIC FOUR

  • تاریخ عرضه: 18 آبان 1403
  • قالب: فیلم

دیزنی با خرید‌های عظیم خود از جمله استودیو‌های فاکس ورود شخصیت‌های بسیاری به MCU را ممکن ساخته است. یکی از این شخصیت‌ها خانواده چهار شگفت‌انگیز‌ هستند که بسیاری برای دیدن دوباره آن‌ها هیجان‌زده‌اند. حتی امکان بازگرداندن بازیگر‌های قدیمی این شخصیت‌ها نیز یکی از گزینه‌ها است زیرا حالا دیگر کریس ایوانز نقش کاپتان آمریکا را بازی نمی‌کند و می‌تواند درجهانی موازی یکی از اعضای چهارشگفت‌انگیز باشد. همچنین آن‌ها می‌توانند همراه خود شخصیت‌های جذابی مانند دکتر دووم و یا گالاکتوس را به MCU بیاورند.


SPIDER-MAN: FRESHMAN YEAR

آینده مارول

  • تاریخ عرضه: 1403
  • قالب: سریال-انیمیشن

داستان اسپایدرمن بار‌ها در سینما روایت شده بود و به همین دلیل نیز مارول تصمیم گرفت تا پیتر‌پارکر خود را در بازه‌ای از زندگی‌اش به ما نشان دهد که از قبل تبدیل به اسپایدرمن شده بود. در این سریال اما به زمان تبدیل شدنش به یک قهرمان پرداخته خواهد شد و او را در سنین کوچک‌تر خواهیم دید. همچنین به احتمال زیاد عمو بن را در این جهان نیز برای بار اول می‌بینیم.


Avengers: The Kang Dynasty

  • تاریخ عرضه: 12 اردیبهشت 1404
  • قالب: فیلم

بعد از مدت‌ها در فاز ۶ مارول شاهد فیلم‌های اونجرز خواهیم بود. اولین فیلم اونجرز همان‌طور که از نامش پیداست در مورد شرور اصلی فاز‌های Multiverse Saga یعنی کنگ خواهد بود. Kang Dynasty یک فیلم مالتی‌ورسی تمام عیار خواهد بود. مبارزه با نسخه‌های مختلف این دشمن بزرگ توسط قهرمان‌های مختلف از جهان‌های مختلف قطعا دیدنی خواهد بود.


Avengers: Secret Wars

  • تاریخ عرضه: 4 مرداد 1404
  • قالب: فیلم

موضوع دومین اونجرز در سال ۱۴۰۴ نیز در مورد مالتی‌ورس است و به گونه‌ای قرار است کتاب این حماسه‌ مارول را نیز ببندد. نبرد‌های پنهان نام یکی از محبوب‌ترین سری‌های کمیک است که به داستان نبرد تمام قهرمانان و شرور‌ها خواهد پرداخت. در این داستان قهرمانان مختلف از سراسر جهان‌ها به شکلی مرموز در یک جهان گردهم می‌آیند و وادار می‌شوند تا با یکدیگر مبارزه کنند. بی‌شک این فیلم یکی از دیدنی‌ترین ساخته‌های مارول خواهد بود.


Deadpool 3

آینده مارول

  • تاریخ عرضه: نامعلوم
  • قالب: فیلم

این که دقیقا ددپول سه قرار است در جهان و آینده مارول جای‌ بگیرد سوال آسانی برای جواب دادن نیست. فیلم‌های ددپول بر خلاف تمام آن چیزی که تاکنون از مارول دیده‌ایم رده سنی بزرگ‌سال را به خود اختصاص داده است. ددپول می‌تواند دیوار چهارم را بشکند و با مخاطبان فیلم صحبت کند که تمام این موارد جایگاه او را برای ما گنگ‌تر می‌کند. با این حال این فیلم راه بسیار مناسبی برای ورود ایکس-من با دنیای سینمایی مارول است.


Spider-Man 4

آینده مارول

  • تاریخ عرضه: نامعلوم
  • قالب: فیلم

پس از موفقیت‌های بسیار اسپایدرمن 3 اعلام شد که پروسه داستان نویسی و برنامه ریزی عنوان بعدی با سونی هماهنگ و شروع شده است. احتمالات زیادی برای وقایع این فیلم وجود دارد. از ونوم گرفته تا شهری که حالا پر شده از هاوکای‌ها و هالک‌ها و چهارشگفت‌انگیز. داستان می‌تواند در مورد ارتباط پیتر با این شخصیت‌ها و یا مبارزه او با ونوم یا حتی کینگ‌پین باشد که پیش‌تر نیز در هاوکای با او روبه‌رو شدیم باشد.


Shang-Chi 2

آینده مارول

  • تاریخ عرضه: نامعلوم
  • قالب: فیلم

داستان شانگ‌چی نیز ادامه پیدا خواهد کرد. این داستان می‌تواند در مورد خواهر او باشد که حالا در حال بازسازی سازمان حلقه‌ها است، کسی که حالا برای تقویت بیشتر خود می‌تواند با کینگ‌پین و یا شارون کارتر متحد شود. از سویی دیگر حلقه‌ها در حال ارسال پیام‌هایی به قضا هستند که می‌تواند هجوم موجودات فضایی را دربر داشته باشد.


ARMOR WARS

آینده مارول

  • تاریخ عرضه: نامعلوم
  • قالب: سریال

داستان این سریال درمورد به حقیقت پیوستن بزرگ‌ترین ترس تونی استارک است. فناوری استارک به دستان شومی افتاده که منجربه تهدید بزرگی گردیده است. در این نبرد آرمور‌ و زره‌ها تنها رودی، دوست صمیمی تونی باقی مانده است تا جلوی این افراد را بگیرد. البته او کمک‌هایی نیز از IRONHEART و شاید حتی پیتر پارکر دریافت خواهد کرد.


Wakanda

آینده مارول

  • تاریخ عرضه: نامعلوم
  • قالب: سریال

سریال واکاندا یکی دیگر از مجموعه‌هایی است که مارول برای فاز پنجم خود برنامه ریزی کرده است. هیچ اطلاعات خاصی از این مجموعه در دست نیست و به همین دلیل نیز نمی‌دانیم که قرار است به گذشته این سرزمین بپردازد و یا داستان قسمت دوم بلک‌پنتر را ادامه دهد.


Okoye

آینده مارول

  • تاریخ عرضه: نامعلوم
  • قالب: سریال

یک سریال دیگر مربوط به سری واکاندا است که به صورت ویژه به شخصیت اوکویه می‌پردازد. در این سری سرگذشت او را خواهیم دید که چگونه وارد دورا میلاژ یا گارد اختصاصی واکاندا شد و رنک خود را بالا برد. این سریال همچنین بیشتر به ساختار‌های واکاندا از گذشته تا به امروز می‌پردازد و ما را بیشتر با این شخصیت‌ها آشنا می‌کند.


MARVEL ZOMBIES

آینده مارول

  • تاریخ عرضه: نامعلوم
  • قالب: سریال-انیمیشن

در یکی از قسمت‌های What If…? جهانی را دیدیم که ویروسی از زامبی‌ها جهان را فراگرفته و واکاندا را به تنها محل امن برای بازماندگان تبدیل شده است. حال یک سریال انیمیشنی جداگانه در مورد این جهان ساخته خواهد شد که به احتمال زیاد تچالا، سر اسکات لنگ و پیتر‌پارکر ستاره‌های آن خواهند بود. این سریال نیز یکی از درخواست‌های طرفداران بوده که در برنامه آینده مارول قرار داده شد.

نظر شما در مورد برنامه‌های آینده مارول چیست؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

6 در مورد “معرفی تمام فیلم و سریال‌های تایید شده آینده مارول”

  1. سینما دو به زواله پرچمدار از زوال این فیامای تخیلی و کمپانیای آبکیه
    فقط پول دارن و میسازن دریغ از ذره.ای دید هنری

    5
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH