سامسونگ گلکسی S22 FE احتمالا در سال 2022 عرضه نخواهد شد

سامسونگ گلکسی S21 FE برای گروهی از کاربران به منزله یک محصول جذاب قلمداد شده و برای برخی دیگر چندان جالب‌ توجه نبوده است. به هرحال اخبار پیشین از معرفی مدل جانشین این هندست طی سال جاری میلادی حکایت داشتند. اما اطلاعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که سامسونگ گلکسی S22 FE احتمالا در سال 2022 معرفی نخواهد شد.

بر اساس اعلام یک وبلاگ کره‌ای، سامسونگ گلکسی S22 FE احتمالا در سال جاری میلادی عرضه نخواهد شد. بر اساس شنیده‌ها تاکنون هیچ‌گونه فیرم‌ور خاصی برای این اسمارت‌فون توسعه نیافته و تیم توسعه‌دهنده نیز فاقد هرگونه محتوای مرتبط با AP برای هندست مذکور است.

به گفته دوهیون کیم، این وضعیت مشابه سناریویی است که پیش‌تر در رابطه با اسمارت‌فون گلکسی نوت 21 رویت شد و تقریبا هیچ نشانه‌ای دال بر عرضه آن به بازار وجود نداشت. در حال حاضر هیچ‌گونه تائیدیه رسمی از جانب سامسونگ حول این موضوع در دست نیست. بنابراین کماکان توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم فرضیه فوق با دیده تردید نگاه کنید.

اگرچه این اسمارت‌فون احتمالا در سال 2022 عرضه نمی‌شود؛ اما انتظار می‌رود که مدتی پس از آن شاهد عرضه گلکسی S22 FE به بازار باشیم. شایعات پیشین نشان دادند که این هندست احتمالا مجهز به یک تراشه Dimensity ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود. با این‌حال جدیدترین اطلاعات لو رفته چنین فرضیه‌ای را رد کرده و ادعا می‌کنند که این اسمارت‌فون کماکان از تراشه‌های بومی اگزینوس یا اسنپ‌دراگون استفاده خواهد کرد. در حال حاضر نوع تراشه به‌طور دقیق مورد تائید قرار نگرفته است.

صرفنظر از مدل تراشه انتظار می‌رود که گلکسی S22 FE از قالب طراحی مشابه با گلکسی S22 برخوردار باشد. هنوز مشخص نیست که آیا این هندست همانند گلکسی S21 FE دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک بوده یا از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار خواهد بود. سایر جزئیات مربوط به گلکسی S22 FE کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH