تصاویر و مشخصات وان‌پلاس نورد 2T اعلام شد

اکنون به‌تدریج به نخستین سالگرد عرضه اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد 2 به بازار نزدیک می‌شویم؛ با این‌حال تا موعد عرضه مدل جانشین آن موسوم به وان‌پلاس نورد 3 کماکان چند ماه زمان باقی مانده است. بنابراین وان‌پلاس به منظور جلب رضایت مشتریان خود روی توسعه مدل ارتقایافته وان‌پلاس نورد 2T کار می‌کند.

رندرهای CAD وان‌پلاس نورد 2T حدودا یک ماه قبل منتشر شده و الگوی طراحی این هندست را به معرض نمایش گذاشتند. فهرست منتشر شده در وبسایت AliExpress شامل تعدادی رندر رسمی از وان‌پلاس نورد 2T با طراحی نسبتا جالب است. بر این اساس وان‌پلاس نورد 2T با محوریت یک ماژول دوربین برجسته و بزرگ روی پنل پشتی خود طراحی شده است.

ماژول غول‌پیکر دوربین 2 حفره دایروی‌شکل مشکی‌رنگ را در خود جای داده است. کارشناسان معتقدند که سنسور IMX766 سونی در قسمت فوقانی مستقر شده و مشابه با نمونه به‌کارگیری شده در دوربین اصلی وان‌پلاس نورد 2 است. بنابراین وان‌پلاس نورد 2T احتمالا از یک دوربین بسیار توانمند بهره خواهد برد.

دایره تحتانی نیز از 2 سنسور دوربین میزبانی می‌کند. در رابطه با این سنسورها جزئیات محدودی منتشر شده است؛ اما اطلاعات اخیرا لو رفته به وجود لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور تک‌رنگ 2 مگاپیکسلی اشاره دارند. سنسور مونوکروم برای علاقه‌مندان به عکاسی سیاه و سفید یک مشخصه جالب به‌شمار می‌رود. بعلاوه این دوربین احتمالا حتی به ثبت جزئیات بیش‌تر برای تصاویر رنگی کمک خواهد کرد. با این‌حال به بیان صادقانه هدف وان‌پلاس از به‌کارگیری سنسور مونوکروم صرفا این بوده که وان‌پلاس نورد 2T صرفا به‌عنوان یک دستگاه با سیستم دوربین سه‌گانه روانه بازار شود. طراحی به‌روزرسانی شده دوربین با وجود 2 فلاش LED تکمیل خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که چرا وان‌پلاس به استفاده از این الگوی طراحی عجیب و غریب روی آورده است. بعلاوه روشن نیست که آیا وجود فلاش LED دوگانه نسبت به نمونه منفرد مزایای قابل‌توجهی را به‌دنبال خواهد داشت یا خیر. با این‌حال بی‌تردید وان‌پلاس در زمان رونمایی از هندست جدید خود به این موضوع اشاره خواهد کرد. فارغ از نظرات شخصی کاربران، سایر ویژگی‌های خارجی وان‌پلاس نورد 2T در مقایسه با مدل نسل قبلی خود بدون تغییر باقی خواهد ماند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که وان‌پلاس نورد 2 مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی Fluid AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتزی است. وان‌پلاس نورد 2T احتمالا با قیمت‌گذاری 399 دلاری روانه بازار می‌شود. از جنبه مشخصات داخلی نیز انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 80 واتی باشد. بر اساس اعلام کمپانی، شارژ 15 دقیقه‌ای باتری گوشی، انرژی مورد نیاز برای 1 روز استفاده از آن را تامین خواهد کرد. بعلاوه به وجود تراشه Dimensity 1300 مدیاتک نیز اشاره شده است.

 

مدل نسل قبلی موسوم به وان‌پلاس نورد 2 با تراشه Dimensity 1200 روانه بازار شد. بنابراین کاربران پیشرفت قابل‌توجهی را در زمینه تراشه تجربه خواهد کرد. بعلاوه مطابق پیش‌بینی‌ها از شبکه‌های 5G به‌صورت استاندارد پشتیبانی خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها وان‌پلاس نورد 2T احتمالا در روز 11 مه (21 اردیبهشت ماه) معرفی می‌شود. مدل پایه ورژن جهانی این اسمارت‌فون مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمتی 399 دلاری روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH