آیا می‌دانید کدام مودم همراه مناسب شماست؟

وقتی هنگام خرید پای یک دستگاه دیجیتال در میان باشد، حساسیت بیشتر و انتخاب سخت‌تر خواهد بود. در این بین خرید گوشی و لپتاپ و … به مراتب آسان‌تر از خرید مودم و تجهیزات شبکه است. مودم همراه از آن دسته گجت‌های محبوب و ضروری است که تاثیر بسیار مستقیمی بر زندگی روزانه افراد می‌گذارد. اما انتخاب بین این همه برند و محصول رنگ و وارنگ، واقعا دشوار است.

شما می دانید بهترین مودم همراه کدام است؟

احتمالا برای پیدا کردن آن در گوگل جست‌جو کرده‌اید یا از فروشگاه‌های لوازم جانبی راهنمایی گرفته‌اید، در نهایت هم به نام چند برند و چند ویژگی ضروری برای یک مودم خوب، رسیده‌اید. اما این روند اشتباه است. اگر هنوز بهترین مودم همراه خود را پیدا نکرده‌اید، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مودم همراه کدام است؟

بهتر است از خود بپرسید:

“بهترین مودم همراه برای من کدام است؟”

شاید هم این سوال انتخاب مناسب‌تری باشد:

“چرا من به مودم همراه نیاز دارم؟”

با پاسخ به این سوال به سادگی می توانید بهترین مودم همراه خود را پیدا کنید. در ادامه با چند مورد از دلایل نیاز به این گجت محبوب، آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

بهترین مودم برای گیم و بازی‌های آنلاین

فرقی ندارد که شما گیمر دو آتیشه کدام بازی آنلاین باشید، باز هم تمام چیزی که شما نیاز دارید،  پینگ پایین، Packet Loss کم، کاهش قطعی و سرعت آپلود بالا است. خوب می‌دانید که به اینترنت خط تلفن هیچ اعتباری نیست، پس با این وجود، یک مودم همراه با تمام این 4 قابلیت برای شما مناسب است.

بهترین مودم جیبی برای رانندگان اسنپ، تپسی و …

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی مانند رانندگان تاکسی‌های خطی و دیگر افراد مشغول در حوزه مسافربری، مدت زمان زیادی را در مسیر می‌گذرانند و ممکن است در هر ساعت از روز، در یک نقطه از شهر باشند. اما رانندگان تاکسی های اینترنتی قطعا برای سرویس‌های خود و مسیریابی‌های روزانه به اینترنت مناسبی نیاز دارند. یک مودم جیبی با پشتیبانی از باتری قدرتمند و بهره‌مندی از قابلیت استفاده به عنوان پاوربانک، می تواند انتخاب مناسبی ( یک تیر و دو نشان ) برای این دسته از افراد باشد.

بهترین مودم همراه برای افراد پر رفت و آمد

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که ساعات بسیاری را در مسیر می گذرانید، احتمالا کم و بیش به پریز برق دسترسی ندارید. پس شما به یک مودم همراه با باتری قدرتمند نیاز دارید. همچنین لازم است مودم همراه شما در نقاط محدود و دچار مشکل از نظر آنتن دهی، باز هم اینترنت مورد نیاز شما را تامین کند. بهره‌مندی از اینترنت در جاده و مسیرهای برون شهری، یک قابلیت محبوب برای شما به شمار می رود.

بهترین مودم همراه برای کلاس‌های آنلاین مدرسه، دانشگاه و …

فرقی ندارد دانش آموز باشید یا دانشجو، در هر صورت یک اتصال قوی، طولانی مدت و به صرفه، تمام چیزی است که شما نیاز دارید. وضعیت آنتن‌دهی ایده‌آل به کنار، اتصال هم‌زمان اینترنت بین دستگاه‌های مختلف شما ( موبایل، لپ تاپ و … ) بدون افت کیفیت، و هم چنین قابلیت اتصال به اینترنت هم از طریق WIFI و هم از طریق کابل LAN برای برقراری یک اتصال پایدارتر، همه و همه از توقعات لازم شما از یک مودم همراه است. بهترین مودم همراه برای شما باید این انتظارات را برآورده سازد.

بهترین مودم همراه برای اساتید، معلم‌ها و …

با شیوع ویروس کرونا نوع شغل شما ایجاب می‌کند نسبت به بعضی از مشاغل، مدت زمان نبستا بیشتری را به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشید. پس به طور قطع شما به یک مودم همراه نیز برای رفت و آمدهای روزانه خود نیاز دارید، اما صبر کنید!

مگر این گونه نیست که اکثرا در مکان‌های ثابتی به انجام امور خود می‌پردازید؟

با این اوصاف یک مودم همراه رومیزی، انتخاب به شدت مناسبی برای شماست. بهترین مودم برای شما دستگاهی است که قابلیت کارکرد با اتصال مستقیم به برق شهری را داشته باشد تا بدون هیچ گونه محدودیت زمانی، بهترین سرعت اینترنت را در اختیار شما قرار دهد و همچنین از یک باتری نسبتا پرقدرت نیز بهره‌مند باشد. چنین دستگاهی به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که به جای خرید مودم همراه برای خارج از منزل و خرید یک مودم ثابت برای داخل منزل، به این مودم همراه – رومیزی تکیه کنید و بدون هیچ محدودیتی، پرسرعت ترین اینترنت را در اختیار داشته باشید. همچنین هنگام کلاس‌های آنلاین خود، جلسات مهم اینترنتی و … نگران قطعی برق و مواردی از این دست نباشید.

دنبال بهترین مودم همراه نباشید، بهترین ویژگی‌های آن را پیدا کنید

انتخاب بهترین مودم میان تمام برندهای موجود در بازار، بسیار آسان است. فقط کافیست که شما بهترین ویژگی‌های ممکن برای یک مودم همراه را بشناسید.

گارانتی معتبر

دست کم قرار است چند سال از محصول استفاده کنید و مهم ترین قسمت بعد از خرید، پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. به عنوان مثال مودم های همراه نزتک دارای 3 سال گارانتی تعویض بی قید و شرط از شرکت هایپرسل هستند. هایپرسل با شعار “بهترین همراه و پشتیبان” و با وجود شبکه مشتریان گسترده خود در سراسر ایران، بهترین خدمات پس از فروش مودم‌های نزتک را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با بررسی شرکت‌های گارانتی دهنده، می توانید بهترین خرید خود را تجربه کنید

رجیستری در سامانه همتا

تمام مودم‌های همراه سیمکارتی به پشتیبانی از اپراتورهای داخلی نیازمند هستند و طبق مصوبه سال اخیر همتا، تمامی دستگاه‌های سیمکارت خور باید در سامانه همتا رجیستر شده باشند و به صورت قانونی در بازار ایران به فروش برسند. پس لازم است هنگام خرید مودم سیمکارت خور، به رجیستری دستگاه در سامانه همتا دقت کنید تا خیال‌تان از این بابت کاملا راحت باشد.

پشتیبانی از اپراتورهای داخلی – آنلاک

بسیاری از مودم‌های همراه موجود در بازار ایران، تنها از سیمکارت یک اپراتور داخلی پشتیبانی می‌کنند. اما هستند مودم هایی که با پشتیبانی از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل، هیچ محدودیتی از این نظر برای کاربران قائل نشده اند. ممکن است فردا روزی در یک منطقه نامناسب از یک اپراتور خاص قرار بگیرید و آن وقت است که مودم شما یک جسم پلاستیکی بی استفاده خواهد بود. پس بهتر است سراغ مودم های آنلاک معتبر بروید.

خرید مودم‌های نزتک با گارانتی سه ساله هایپرسل

مودم های نزتک به صورت آنلاک هستند و از تمام اپراتورهای ایرانسل، رایتل، همراه اول و شاتل پشتیبانی می کنند. همچنین در سامانه همتا رجیستر شده اند و از یک گارانتی معتبر تعویض برخوردار هستند که تا 3 سال اعتبار دارد و همه جوره خیال شما را از بابت خرید راحت کرده است. برای خرید مودم های نزتک می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر از جمله دیجی کالا، ایمالز، ترب، آی تی بازار و … ، اقدام نمایید. همچنین برای اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی رسمی هایپرسل و خرید حضوری می‌توانید با شماره 81063-021 شرکت هایپرسل تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی مودم‌ها و دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید، به وبسایت هایپرسل مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH