توکن شیب‌نوبی (SHINJA) چیست و چگونه آن‌را بخریم؟

دنیای شیبا اینو و توکن‌ها و رمز ارزهایی که با نام آن توسعه یافته اند روز به روز بیشتر و گسترده تر می‌شود. پس از دوج کوین، رمز ارزهای زیادی با نام و اسم و رسم این سگ نژاد ژاپنی وارد دنیای کریپتو کارنسی شدند و پلتفرم معتبر بایننس یا همان BSC یکی از مهمترین میزبانان این ارزهای دیجیتال بوده است اما سایر بلاکچین‌های معتبر هم میزبان دیگر توکن‌های شیبایی هستند که در این مطلب به یکی از آن‌ها اشاره خواهیم داشت.

البته همانطور که پیش از این هم در معرفی توکن‌ها و رمز ارزها گفتیم؛ یکی از مهمترین شروط لازم برای کسب مقبولیت در دنیای کریپتو کارنسی، برنامه و نقشه راه قدرتمند و معتبر است که باعث می‌شود کاربران با مطالعه آن، اعتماد بیشتری به تیم طراحی‌اش داشته باشند.

توکن Shibnobi یا SHINJA

وقتی وارد وبسایت این توکن می‌شویم؛ با تیتر جالبی روبرو می شویم؛ شیبنوبی کشنده‌ترین شیبای جهان!

بر اساس اعلام سایت رسمی شیبنوبی، این توکن یک نمونه ابتکاری کاهش تورم در رمز ارزها بوده که هدف اصلی آن ایجاد انقلابی در Defi، ایجاد بلاکچین اختصاصی شیبنوبی، ارایه مبادلات چند زنجیره‌ای (DojoSwap) در سرتاسر شبکه‌های اتریوم، بایننس، کرونوس و پالیگان است.

این توکن در خصوص ماموریت خود می‌گوید که شیبنوبی متعهد شده است که فضای کریپتو را برای جامعه اصلی ارزهای دیجیتال و پروژه‌های بررسی شده مشخص، ایمن، منصفانه و آموزنده‌تر تغییر دهد.

این وبسایت برای خرید و سرمایه گذاری بر روی این توکن معتقد است که برنامه‌های آتی شینجا می‌تواند این موضوع را توجیه کند. به گفته وب‌سایت رسمی شیبنوبی، تیم توسعه این توکن در حال کار بر روی پروژه‌های بزرگی با عناوین: بلاکچین اختصاصی شیبنوبی یا S-Chain، پروژه چند زنجیره‌ای Dojoswap، سیستم 3FA و کیف پول اختصاصی Shibnobi 3FA، پروژه Shibnobi Dojoverse و نهایتا اکوسیستم مجازی P2E است.

بلاک چین Shibnobi:

در وب‌سایت رسمی شینجا آمده که بلاکچین شیبنوبی بر اساس سیستم POS یا اثبات سهام یک هارد فورک از بلاکچین اتریوم کار می‌کند. این بلاکچین کارمزد گس ارزانتری نسبت به اتریوم و البته تراکنش‌های سریعتری نسبت به بلاک اتریوم ارایه می‌دهد. این بلاک چین از شبکه اصلی و تست شبکه Kusari و Kusari Explore تشکیل شده است.

کیف پول Shibnobi 3FA:

یکی دیگر از موارد عنوان شده در سایت شیبنوبی، کیف پول اختصاصی این توکن بود. این کیف پول بر اساس سیستم احراز هویت 3 عاملی، یعنی کدی که از طریق برنامه احراز هویت نصب شده در تلفن قبل از اینکه هر تراکنشی خارج از کیف پول کاربر انجام شود، کار می‌کند.

پروژه Shibnobi Dojoverse:

با بهره گیری از این پروژه، به راحتی وارد فضای جدید و جذاب متاورس شوید. کاربر هنگامی که وارد این دنیا می‌شود خود را DojoDisc می‌بیند. در این فضا کاربر می‌تواند همه چیزهایی که با هشتگ خاص #shibnobistyle وجود دارد را کاوش کرده و فهرست سایر موسسات و بازیگران دیسک‌های مجاور را نیز پیدا کند.

بستر و تعداد واحدهای شیبنوبی:

این توکن بر خلاف اکثر دوستان خود بر روی پلتفرم BSC نبوده و از شبکه و بلاکچین اختصاصی اتریوم برای عرضه بهره برده است. تعداد کل واحدهای در نظر گرفته شده توسط تیم شیب نوبی، 69,000,000,000,000,000,000,000 واحد است.

توکنومیک شیبنوبی

لازم به ذکر است که این توکن مالیاتی به شرح ذیل از معامله کنندگان خود اخذ می‌کند.

امنیت و ایمنی

5% مالیات LP مستقیما به استخر نقدینگی می‌رود تا کف قیمت پروژه ها را برای همیشه حفظ و تقویت کند.

درآمد غیرفعال

3٪ مالیات مستقیما به هر یک از دارندگان به نسبت هر معامله می‌رسد.

کیف پول بازاریابی

5% از هر معامله به بازاریابی بیشتر پروژه اختصاص می‌یابد

از کجا Shibnobi بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری شیب نوبی کار بسیار سختی است اما در بین صرافی‌های داخلی، بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید شینجا را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به کت گرل، شیبادوج،  بیتگرت، اسپوکی شیبا، متاپتز، سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH