پوکو C40 با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی و تراشه بی‌نام و نشان رسما معرفی شد

7شاخه جهانی برند پوکو اخیرا تائید کرد که اسمارت‌فون پوکو C40 در روز 16 ژوئن (26 خرداد ماه) عرضه خواهد شد. با این‌حال امروز شاخه ویتنامی پوکو از این اسمارت‌فون ارزان‌قیمت به‌طور رسمی رونمایی کرده است. بدین‌ترتیب کلیه جزئیات مربوط به این هندست از جمله قیمت‌گذاری و زمان عرضه آن به بازار رسما اعلام شده است.

مشخصات پوکو C40

پوکو C40 با محوریت یک نمایشگر 6.71 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس (1560×720 پیکسل)، نرخ نوسازی 60 هرتزی و حداکثر روشنایی 400 نیتی تولید شده است. این پنل مجهز به یک ناچ قطره‌ای شکل بوده و با ورژن ناشناخته‌ای از پوشش کورنینگ گوریلا گلس محافظت می‌شود.

توان پردازشی این هندست توسط یک تراشه بی‌نام و نشان موسوم به JLQ JR10 تامین می‌شود. این گجت نخستین اسمارت‌فون از یک برند شناخته شده است که با تراشه مذکور روانه بازار می‌شود. از جنبه نرم‌افزاری نیز پوکو C40 سیستم‌عامل اندروید 11 را اجرا می‌کند. متاسفانه در حال حاضر ورژن دقیق رابط کاربری MIUI مورد استفاده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز بایستی خاطرنشان کرد که این هندست مجهز به سیستم دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی روی پنل پشتی است. در قسمت جلویی دستگاه نیز دوربین 5 مگاپیکسلی به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درگاه مخصوص دریافت 2 سیم‌کارت، اتصال 4G، وای‌فای دو بانده، بلوتوث 5.0، GNSS و پورت USB Type-C امکانات ارتباطی این هندست را تشکیل می‌دهند. درگاه اختصاصی کارت حافظه میکرو اس‌دی، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و اسکنر اثرانگشت روی پنل پشتی سایر امکانات پوکو C40 محسوب می‌شوند. باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی این اسمارت‌فون از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. با این‌حال شارژر عرضه شده در جعبه خرده فروشی گوشی از توان 10 واتی برخوردار است.

بدنه دستگاه دارای ساختاری تماما پلاستیکی بوده و ابعاد آن معادل 169.59×76.56×9.18 میلی‌متر و وزن آن برابر با 204 گرم است.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه پوکو C40

پوکو C40 در مدل‌های رنگی مشکی، زرد و سبز قابل سفارش است. این هندست حداقل در بازار ویتنام با یک پیکره‌بندی شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این اسمارت‌فون با برچسب قیمتی 3 میلیون و 490 هزار دانگ (150 دلار) در بازار ویتنام قابل دسترس است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها فروش عمومی این هندست در ویتنام از روز 17 ژوئن (27 خرداد ماه) آغاز خواهد شد. همچنین بر اساس اطلاعات لو رفته این گجت احتمالا با میانگین قیمت 177 دلاری در بازارهای جهانی قابل دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH