بررسی تخصصی هواوی Honor 3c: غول خوش قیمت!

honor-3c

اگر به‌تازگی قصد خرید یک گوشی میان رده با قیمتی مناسب را دارید، احتمالا در بازار به گوشی honor3c برخورده‌اید! مدلی که با یک کانفیگ قوی و مشخصاتی چشمگیر شما را در دو راهی بین خرید و نخریدن آن رها می‌کند. حال اگر بدانیم این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را نیز داراست، دیگر نور علی نور است!

هواوی امروز در بازار توانسته است تا خود را به‌عنوان یک رقیب قدرتمند برای برندهای معروف به خریداران نشان دهد. تولید تلفن‌های همراه ارزان‌قیمت همراه با مشخصاتی خوب، از مهم‌ترین ویژگی این برند صاحب‌نام چینی است.

هوآوی پس از فروش خوب سری G به سراغ ماجراجویی جدیدی بانام honor رفته است. داستان امروز ما درباره honor 3c است. خب ما هم به سراغ بررسی این گوشی آمدیم تا هم به سوالات شما پاسخ دهیم و هم به بررسی تخصصی این غول کوچک هوآوی بپردازیم، پس با ما باشید.

ظاهر و طراحی

اصولا هوآوی در طراحی گوشی‌های خود کم نگذاشته و سعی می‌کند تا طرفدارانش را راضی نماید. این گوشی در نگاه اول ظاهر مناسبی داشته و نظر شما را جلب خواهد کرد. قسمت جلویی گوشی مشکی بوده که این ترکیب رنگ ارتباطی با کل بدنه آن ندارد.

jelo

در قسمت پایینی گوشی، طبق معمول اکثر مدل‌های اندرویدی، سه کلید مجازی برای شما در نظر گرفته‌ شده است که متاسفانه بک لایت نداشته (نور پشت کلید) و خاموش هستند. هرچند محل قرارگیری این کلیدها و کار با آن‌ها به‌ مرور زمان برای شما عادی خواهند شد ولی در شب ممکن است کمی به مشکل بربخورید (البته ممکن که نه!‌ حتما).

paeein

در قسمت بالایی یک دوربین قدرتمند 5 مگاپیکسلی به همراه دوستان همیشگی‌اش یعنی سنسورهای گوشی جا خوش کرده‌اند. حتما در ادامه به قدرت این دوربین که جان می‌دهد برای گرفتن عکس‌های سلفی می‌پردازیم.

dorbeen-jelo

در سمت راست قهرمان قصه ما، کلیدهای کاهش و افزایش صدا و البته پاور گوشی در بخش پایینی گنجانده‌ شده است.

rast

در سمت چپ گوشی، هیچ خبری از دکمه و شیار سیم‌کارت و … نیست و بیابانی بی‌آب‌ و علف است!

chap

در قسمت فوقانی Honor تنها جک 3.5 میلی‌متری استاندارد مشاهده می‌شود و متاسفانه خبری از درگاه مادون‌قرمز نیست (البته توقع بسیار بالایی از یک گوشی 500 هزارتومانی است).

bala

و درنهایت قسمت پایینی گوشی مزین به یک پورت مینی یواس‌بی‌ جهت شارژ گوشی شماست. البته یک سوراخ کوچک میکروفن نیز به‌صورت کاملا مظلومانه در گوشه‌ای نشسته است!

 port

قاب پشتی گوشی ما به رنگ سفید است که آن را برای استفاده بانوان بسیار مناسب می‌کند. البته این گوشی در رنگ‌های مشکی و خاکستری هم در بازار موجود است که انتخاب را برای شما راحت‌تر خواهد نمود، هرچند باید بگوییم که رنگ سفید آن زیباتر است!

posht

جنس این قاب کاملا پلاستیکی و صیقلی است، اما با توجه به سایز این گوشی سرخوردن آن از دستان شما اتفاق نخواهد افتاد. در بالای گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی در کنار تک فلش LED در حال گرفتن عکس یادگاری هستند! در بالای دوربین نیز سوراخ کوچک میکروفن توجه شما را به خودش جلب می‌کند.

doren-aghab

در قسمت زیرین قاب پشتی، اسپیکر گوشی قرار دارد که صدای مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

speaker

و درنهایت، لوگوی Honor را در وسط میدان می‌بینیم. شاید خیلی از کاربران این سوال برایشان پیش آید که اگر این گوشی تولید شرکت هوآوی است، پس چرا هیچ نام و نشانی از آن بر روی گوشی دیده نمی‌شود. در ادامه حتما خیال شما را ازین بابت راحت خواهیم کرد!

honor

خوشبختانه این میان رده قابلیت تعویض باتری توسط کاربر را داشته و از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند. البته اگر بخواهید قاب پشتی گوشی را باز کنید، کمی اذیت خواهید شد، هیچ شیاری برای این کار وجود ندارد و شما باید با کمی سختی این قاب را بردارید.

در اولین برخورد، یک باتری بلند بالای 2300 میلی‌آمپری به همراه لوگوی قرمز رنگ هوآوی توجه شما را جلب خواهد کرد! تا اینجا می‌توانید از برند این گوشی خیالتان راحت شود.

back-koli

در کنار این باتری دو شیار سیم‌کارت و کمی پایین‌تر اسلات کارت حافظه وجود دارد. شما می‌توانید از این طریق تا 32 گیگابایت حافظه خود را افزایش دهید.

poshte-dastgah simcart

صفحه‌ نمایش

این دستگاه با سایز صفحه‌ نمایش 5 اینچ وارد بازار شده است. رزولوشن HD یا همان 1280 در 720 پیکسل در کنار پنل IPS خیال شما را به‌طور کامل از کیفیت و وضوح تصاویر در این گوشی راحت می‌کند. چگالی پیکسلی این صفحه‌ نمایش نیز برابر 294ppi است که دیگر حرفی برای گفتن در بین میان رده‌ها باقی نمی‌گذارد.

در رنج قیمتی این گوشی، کمتر مدلی را می‌توان با این رزولوشن و سایز صفحه‌نمایش پیدا کرد و همین موضوع کمی خریداران را متعجب می‌کند. درنهایت رابط کاربری Ui هوآوی البته نسخه دومش بر روی این گوشی استفاده‌شده است.

برای اینکه کیفیت تصاویر را ببینید، دست از توضیحات تئوری برداشته و به‌صورت عملی این کیفیت را به شما نشان می‌دهیم. گوشی سمت چپ آنر 3c بوده که در کنار برادرش، اسند G6 قرار گرفته است.

moghayese moghayese-1 moghayese-2 moghayese-3

 سخت‌افزار

وقتی به این قسمت می‌رسیم، معمولا برای گوشی‌های میان رده دنبال کانفیگ خاصی نگشته و به یک سخت‌افزار عادی بسنده می‌کنیم. اما باید بدانیم در اینجا نیز هوآوی برای شما سورپرایزهای جالبی را در نظر گرفته است.

نسخه‌ای که ما در اختیار داریم، دارای 8 گیگابایت فضای داخلی به همراه 2 گیگابایت رم بوده که واقعا فوق‌العاده است. به‌ شخصه تا الان هیچ گوشی ارزان‌قیمتی را با دو گیگابایت رم ندیده بودم و اطمینان هم ندارم که باز بتوانم ببینم!

چیپست این گوشی، مدیا تک MT6582 است. یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و معماری Cortex A7. در کنار این پردازنده می‌توان به واحد گرافیکی آن‌که Mali-400MP2 است نیز اشاره داشت که با توجه به رم بالای گوشی اجرای روان بازی‌ها را در پی دارد.

حقیقتا که این CPU در هنگام کار با گوشی ما را دچار مشکل خاصی نکرد و هیچ‌گونه لگ زدنی بین منوها و یا هنگام کار با آن مشاهده نشد.

اما توضیحات تئوری همیشه واقعیت را بیان نکرده و معمولا واقعیت در عمل مشخص می‌شود. پس باز هم باید به سراغ بنچمارک‌ها برویم تا این گوشی ارزان‌قیمت و قوی را بسنجیم. پس باز هم دست به دامان این نرم‌افزارها می‌شویم و توجه شمارا به آن‌ها جلب می‌کنیم:

در اولین آزمون دست به دامان بنچمارک پی شدیم تا به کمک ما بیاید. این نرم افزار پس از کلی صحبت عدد 342 را به محصول هواوی اهدا کرد.

benchmark-pi

بدون اتلاف وقت از نرم افزار AnTuTu هم درخواست کردیم تا در این بررسی ما را یاری کند! نتیجه رضایت بخش بود.

antutu

an-tutu

و در نهایت Quadrant وارد میدان شد که نمودارهای زیر حاصل محصول هواوی در مواجه با سایر رقبای بازار و البته گران قیمت‌تر خود است.

تفاوت امتیازها با سایر مدل‌ها را نیز می‌توانید در اینجا ببینید:

کمی به گوشی استراحت دادیم و به سراغ تست گرافیکی رفتیم، نتیجه امتیاز 1317 را برای ما رقم زد.

bonsai

دوربین:

نظر شما در مورد یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه یک فلش چیست؟

امکانات در نظر گرفته‌ شده برای دوربین، شاید به‌اندازه پرچم‌داران امروزی نباشد، اما شمارا راضی نگه می‌دارد. تشخیص چهره، قابلیت focus Touch و در نظر گرفت حالات مختلف عکس‌برداری از امکانات جزیی دوربین این میان رده است. البته حتما کیفیت عکس‌های گرفته‌شده با این گوشی را باهم مرور خواهیم کرد.

اما فیلم‌برداری، این دستگاه توانایی ضبط فیلم باکیفیت 1080p را داشته و خیال شما را از بابت کیفیت فیلم‌برداری راحت می‌کند.

دوربین دوم honor 3c فراتر از انتظار شما انتخاب‌ شده است. یک دوربین 5 مگا پیکسلی باقابلیت فیلم‌برداری HD. عکس‌های گرفته‌شده با این دوربین کیفیت بسیار خوبی داشته و با استفاده از قابلیت Beauty می‌توانید از گرفتن عکس‌های سلفی خیال‌تان راحت باشد.

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین Honor3c:

000050
نمونه عکس در تاریکی مطلق با فلاش
000050
عکس با نور اتاق در شب

gol-2

shahr1

پخش چند رسانه‌ای

سایز صفحه‌ نمایش، باتری بکار رفته، و امکانات این گوشی حتما شما را برای دیدن یک فیلم HD ترغیب خواهد کرد. البته بهتر است بگوییم این گوشی از پخش فیلم‌های FHD نیز کاملا سربلند بیرون می‌آید، هر چند برای این کار مجبور به نصب نرم افزار MXPlayer و Codecهای مربوط به آن شدیم و پلیر گوشی قادر به پخش آن‌ها نبود.

player

پلیر honor 3c به صورت پیش فرض توانایی پخش فیلم با پسوندهای معمول را داراست. در اینجا سیستم‌عامل اندروید نمی‌گذارد در این حوزه هیچ کاستی مشاهده کنید. شما می‌توانید با نصب یک کدک و یا پلیر خوب از پخش تمام پسوندها مطمئن شوید.

صدای پخش‌ شده توسط این گوشی زیاد بلند نیست اما می‌توان آن را در سطح قابل قبولی ارزیابی کرد! بالاخره حتما به پولی که داده‌اید توجه دارید! هرچند این مدل برای گوش دادن به موسیقی برای شما سورپرایز خاصی در نظر گرفته است. شما می‌توانید قابلیت DTS را هنگام پخش موسیقی فعال کرده و از چند تنظیم خاص آن نظیر Music ،Cinema و Local boost نیز استفاده کنید.

باتری

همان‌طور که گفته شد یک باتری 2300 میلی‌آمپری وظیفه روشن نگه‌داشتن این گوشی را بر عهده دارد. در حالت استفاده عادی honor 3c می‌تواند نزدیک به دو روز پا به پای شما بیاید.

البته باز هم تاکید می‌کنیم که این میزان بستگی به استفاده شما، مکالمه و مواردی این‌چنینی دارد. اما در تست ما این گوشی با روشن بودن Wi-Fi و وبگردی و … یک روز تمام توانست نیاز ما را از یک پریز برق برطرف کند!

رابط کاربری Emotion UI 2

رابط کاربری این گوشی نسخه دوم Emotion Ui است که با توجه به عرضه قریب‌الوقوع نسخه سوم آن، می‌توان امیدوار به آپدیت نیز بود. البته طبق اعلام سایت این شرکت، هم زمان با ارائه آپدیت کیت کت، نسخه 2.3 رابط کاربری Ui نیز ارائه خواهد شد که این نیز خبر خوش دیگری است!

این گوشی همانند چند مدل از تولیدات سابق این کمپانی، قسمتی مجزا برای اپلیکیشن‌ها نداشته و شما می‌توانید تمامی آیکون‌ها را بر روی صفحه‌ نمایش خود ببینید.

تصاویر زیر خود گویای همه چیز است:

000010 000011

امکانات نرم افزاری:

حالت one-hand UI: هوآوی با فعال کردن این قابلیت، کنترل این دستگاه را برای شما آسانتر می‌کند.

حالت Gloves Mode: این حالت جهت استفاده از صفحه نمایش گوشی در هنگامی که دستکش به دست دارید، کاربرد دارد.

اما Honor 3c در قسمت Motion Control امکانات جالبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

حالت Double touch: اگر به یاد داشته باشید، ال‌جی از این قابلیت برای اولین بار بر روی گوشی G2 مانور زیادی داد. شما می‌توانید با فعال کردن این قابلیت در هنگامی که گوشی در حالت استند بای قرار دارد، با دو بار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش آن را روشن کنید! البته دقت کنید که عکس این حالت (خاموش کردن نمایشگر) امکان ندارد.

همچنین شما می‌توانید در قسمت تنظیمات، منوها و دسکتاپ خود را کلا تغییر داده و حالتی ویندوزی شکل به دستگاه بدهید.

desktop

سیستم‌عامل honor 3c اندروید بوده که با نسخه جیلی بین یا همان 4.2.2 به بازار عرضه‌ شده است. البته با توجه به جدید بودن این تلفن همراه، ما انتظار نسخه کیت کت را داشتیم ولی متاسفانه باید به نسخه آب‌نبات ژله‌ای بسنده کرد!

اما خبر خوش: طبق آخرین اطلاعاتی که از سایت هوآوی گرفتیم، آپدیت کیت کت برای منطقه چین ارایه شده است! پس به احتمال زیاد به روز رسانی بین المللی نیز به زودی ارایه خواهد شد.

سایر امکانات

این گوشی از بلوتوث نسخه 4، قابلیت کاربردی DLNA و سیستم GPS نیز بهره می‌برد. همچنین یک چراغ کوچک نوتیفیکشن شما را در بسیاری از موارد به‌راحتی کمک خواهد کرد.

end

نکته‌ای مهم: برای اولین بار که گوشی خود را روشن کرده و اقدام به مکالمه با آن می‌کنید، شاید کیفیت صدای ورودی برای‌تان آزاردهنده بوده و شما را کمی از خریدتان پشیمان کند. خب نگران نباشید، با اولین اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi، آپدیتی به‌صورت خودکار از سوی هوآوی نشان داده می‌شود که با دانلود و نصب آن مشکل برای همیشه حل‌شده و دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

سخن پایانی

همانطور که می‌دانیم، در بازار میان رده‌ها مدل‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید خریداری کنید. اما هرکدام از آن‌ها بنا به قیمتی که می‌پردازید نقاط ضعف و قوتی دارند که می‌توانند شما را نسبت به خریدتان مطمئن‌تر و حتی پشیمان کنند.

Honor 3C جدیدترین گوشی هوآوی است که به تازگی وارد بازار ما شده است. این دستگاه نسبت به قیمت فوق العاده‌ای که دارد، امکانات خوب و مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همان طور که خواندید، پردازنده، رم، دوربین و یک صفحه نمایش با رزولوشن بالا از شرایط خوب این گوشی ارزان قیمت است.

end-2

شما می‌توانید این گوشی را با قیمتی در حدود 550 هزارتومان و البته بدون گارانتی خریداری کنید.

لبخند

پردازنده 4 هسته‌ای
رم بالا (2 گیگابایت)
نمایشگر 5 اینچ با رزولوشن اچ‌دی (مناسب در برابر هم رده‌ها)
دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و جلو 5 مگاپیکسلی
دو سیم کارته
باتری قابل قبول

اشک

عدم وجود بک لایت برای کلیدهای مجازی
عدم وجود NFC
وزن گوشی می‌توانست کمتر باشد
صفحه نمایش بیش از حد در جذب اثر انگشت کاربر موفق است!
عدم پشتیبانی از OTG

482 در مورد “بررسی تخصصی هواوی Honor 3c: غول خوش قیمت!”

  1. عیب هایی که (میگن)این گوشی داره:
    1.صدا و ویبره ضعیف
    2.موندن اثر انگشت رو گوشی(که میگن سفیدش بهتره)
    3.حدود نصف رمش همیشه پره!(همون رم 1 هم بنظرم خوبه)
    4.رابط کاربریش خوب نیست
    5.گوشی بیشتر از بقیه گوشیا داغ میکنه
    6.رابط کازبری نامناسب
    مزایای گوشی هم که واضحه…
    فقط اگه یه بهمنی نامی پیدا میشد با اکسپیرا ال مقایسش کنه و بگه کدومو بخرم خوب میشد p-:

    1. خواهر من اکسپریا ال داره، من هم هوآوی هونور 3c یعنی همین مدل معرفی شده، به جرآت می گم اکسپریا ال بخر. 3c هم خوبه ولی اکسپریا ال خیلی بهتره، تنها ضعفش نسبت به این گوشی، کیفیت پایین دوربین جلوش و اندازه صفحه کوچکتر و یک سیم کارته بودنش نسبت به 3c هست، مگرنه از بقیه جهات، اکسپریا ال خیلی بهتره

    2. سلام به آقای بهمنی و همه، من 3 روزه این گوشی رو خریدم، از یه جای مطمئن و معتبر هم خریدم، همه چیش خوبه، فقط 2تا اشکال داره، هر کی میدونه راهنماییم کنه لطفا: 1-نه بلوتوث میگیره نه بلوتوث می فرسته، یعنی همه چی خوبه تا اونجایی که به مرحله ارسال یا دریافت میرسه، نمی تونه. 2-آنتن دهی اینترنتش خیلی ضعیفه، خواهر من اکسپریا ال سونی داره و برادرم نوکیا (مدلش رو دقیقا نمی دونم، ولی حدود 300 و خورده ای قیمتشه)، جاهایی که اونها آنتن دارن ، من ندارم، حتی کاهی نزدیک به دستگاه هم میشم، به سختی آنتن می گیرم، علتش چیه، آیا مشکل از گوشیه و اون خرابه یا تنظیمات دیگه ای داره که من نمی دونم، خواهش می کنم هر کس می دونه راهنمایی کنه

    3. داداش من یکی از دوستام اکسپریا ال داره /بازی های که توی این به راهتی اجرا میشه توی اون تیک داره
      این گوشی به نظر من بهتره فقط شارژ 1 روزش یکم بده

  2. سلام دوستان عزیز
    من این گوشی رو بعد از کلی تحقیق خریدم
    به جرات میتونم بگم در سطح خودش بی نظیره بدون هیچ عیبی در خریدش شک نکنید چون حداقل با چندین مدل از برندهای مختلف با لاتر از خودشم از مقایسه سربلنذ بیرون اومد..s3,grand.l90,core,g2mini,sony z , و………شک در خریدش نکنید

  3. ببخشید من چنتا سوال دارم:
    1.هندزفریش کجاش میخوره؟
    2.اجرای واتس آپ و لاین و … روش خوبه؟
    3.بین سونی ال و آنر 3c کدوم بهتره؟(خواهشن جواب بدید)

  4. من یه ماهه خریدمش امکاناتش نسبت به قیمتش خوبه اما یه ایراد خیلی بزرگ داره که باعث شده ازخریدش پشیمون بشم باتریشه. هرروز 2 بارمیزنم شارژ . گفتم شاید باتریش مشکل داشته باشه رفتم یه باتری دیگه خریدم و53 تومن پول دادم اما اینم زود خالی میکنه .شب تا صب تو شارژ بود صبح دراوردمش . الان که ساعت 214 هستش باتریش 30 درصد شده باهاش کارخاصی هم نکردم فقط 10 دقیقه بازی کردم!!!

    1. باسلام من خودم این گوشی روندارم .ولی درکل اینایی که مشکل باتری دارن به نظرم درست شارژاولیه نمیکنن. بزارید شارژگوشی کامل تموم بشه که گوشی خودش خاموش بشه اون موقع درحالت خاموش 7ساعت بزاریدشارژبشه سعی کنید توروزاین کاررو انجام بدید که مطمئن بشید برق قطع نشده .اون موقع اگه دیدین شارژ خالی میکنه مشکل ازجای دیگه ای هست .یا علی

  5. سلام بهمنی
    خیلی گلی
    خیلی دوست دارم
    خیلی آقایی
    خیلی میخوامت
    خیلی …
    سوال بعضی از دوستان را ندادین؟
    شیطون شدین بهنی
    جواب بدین!!!
    من سوالم اینه که چگونه از اصل بودن گوشی خریداری شده مطمئن باشیم؟

  6. سلام آقای بهمنی آیا به نظر شما کیفیت دوربینه هانر می ارزه 160 بیشتر از جی 610 واسه این گوشی داد؟لطفا جواب بدید بین اینا دودلم.ممنون

    1. محمد سعید بهمنی

      آخه فرق این دو فقط دوربین نیست.
      ویژگی های دیگه ای هم هست که به نظرم می ارزه .
      هرچند به نظرم دوربیشن از جی 610 بهتره ولی نه خیلی
      ولی رم بالاتر و رزولوشون بالاتر و غیره می ارزه بیشتر بدی.

  7. سلام ، میتونم از اندروید L که فعلا روی نکسوس هست رامش رو بریزم روی این ؟ مشکلی پیش نمیاد ؟ اصلا درکل امکانش هست یا خیر

  8. به نظر من مدل هواوی g6 از این خوش قیافه تر و خوش دست تر هست و از لحاظ سخت افزاری دست کمی از این نداره . البته قیمتش هم 100 تومن از این ارزونتر و به صرفه تره

  9. سلام
    من و یکی از دوستان این گوشیو باهم خریدیم. ولی جعبه هاشون باهم فرق دارن. جعبه گوشی من از نظر ارتفاع بلندتره.هیچ برچسب کاغذی سفید شامل مشخصات گوشی روش نچسبیده. شارژرش سه شاخه هستش و باید تبدیل بهش وصل بشه. ولی جعبه گوشی رفیقم ارتفاعش کمتره دو سه تا برچسب سفید شامل مشخصات گوشی رو چسبیده و شارژرش هم دوشاخه و گوچیکتره. دلیلش چیه آقای بهمنی؟!

    1. محمد سعید بهمنی

      این گوشی و چند مدل دییگه تو بازار در دو مدل میاد، که خود مغازه دارا میگن جعبه کوچیگ یا بزرگ.
      طبیعتا جعه بزرگ بهتره .
      جعبه کوچیکا بعضا مشکل داره و مدل های برگشتی هستن که توسط کارخونه مجددا وارد بازار شدن

  10. سلام آقای بهمنی
    من یه گوشی honor c30-too خریدم آیا این گوشی تقلبه؟ یه فرقایی با این اطلاعاتی که شما بالا نوشتید داره،مثلا جایگذاری رمش فرق داره ماله من رمش بین دوتا سیم کارت میخوره؟من زبان گوشی رو فارسی کردم ولی زمانی که لیست تماس هامو باز میکنم یه سری نوشته های چینی زیرشون هست،من این گوشی رو 570 هزارتومن بدون گارانتی خریدم،لطفا بهم جواب بدید،ممنونم

  11. سلام آقای بهمنی
    من یه گوشی honor c30 خریدم و بعد از چند روز که دستم بود دیدم گوشیه خوبیه دادمش به شوهرم و یه گوشی دیگه واسه خودم خریدم که شکل ظاهریش کاملا شبیه همون قبلیه با این تفاوت که رم اضافی hoorc30 از زیر باتری جایگذاری میشد ولی این که جدیدا خریدم جایگذاری رمش با کمی فاصله از سیم کارت هاست و زبانش هم کاملا فارسی نمیشه یعنی همه جای گوشی رد پای زبان چینی هست و اینکه اسم این گوشی honor too ، خواهش میکنم بهم بگید که آیا این گوشی جدیدی که خریدم تقلبیه؟؟؟؟؟

    1. محمد سعید بهمنی

      عرض کردم، احمتمالا نسخه خود کشور چین رو خریدید.
      چون معمولا گوشی ها نسبت به منطقه ای که عرضه میشن تفاوت هایی دارن.

  12. سلام خدمت همگی دوستان …
    من این گوشیرو حدود یک ماهی است خریدم …نسبت به پولی که میدین مطمعن باشین که بهترین گوشی با امکانات عالی رو به دست میارین . روی رنج قیمتش واقعا عالییه..
    آبدیت نسخه کیت کت رو هم انجام دادم سرعت گوشی سه برابر شده ….
    واقعا عالییه

  13. سلام جناب بهمنی

    تشکر از مقالات عالیتون،یه راهنمایی میخواستم بین این گوشی Desire 616 میخواستم یکیو پیشنهاد بدیت اولویت اولم صفحه نمایش و روون بودن UI و بعد دوربین و سخت افزار و ..
    ممنون از لطفتون پیشاپیش

  14. ضمنا در ادامه ی نظر قبلی باید بگم چون آدم گوشی بازی نیستم و هر گوشی رو تا زمانی که کارم رو راه بندازه یا خراب نشه نگه می دارم کمی در انتخاب دچار وسواس شدم!

  15. سلام. من نزدیک 2 ماهه این گوشی رو خریدم.واقعا عالیه تا حالا هیچ لگ یا هنگ کردنی نداشته.خیلی روون کار میکنه.تو خریدنش شک نکنید.ولی مواظب باشید مدل 8 گیگش رو بخرید.

  16. سلام.این گوشیو دیروز خریدم هیلی ازش داضی ام .فقط دوربینش تو خونه زیاد خوب نیست و،کیبردش یه کم حس میکنم،کنده! ولی در کل با حافظه و دوربین و بزرگیه صفحه خیلی عالیه من چون زیاد مسافرت میرم توش فیلم اچ دی میریزم و میبینم
    خیلی خوبههههههه
    خدافظ

    1. آیا شما با خوندن اون مطالب با ارزش آقای بهمنی نتونستید بفهمید که گوشیه خوبیه یا نه؟؟؟؟

  17. سلام اقای بهمنی خسته نباشید من چند تا سوال داشتم 1-راسته که میگن این گوشی رو نباید فارسی کرد اخه چرا 2-میگن این گوشی قطعاتش رو شرکت هواوی میزنه و شرکت هونور سرهم می کنه اصلا شرکتی به اسم هونور هست 3-راسته که باتریش زود تموتم میشه 4-میگن خیلی داغ می کنه 5-اگه شما بودید چه گوشی میان قیمتی می خرید همین رو انتخاب می کنید

    1. محمد سعید بهمنی

      1- نه راست نمیگن!
      2- این گوشی صد در صد متعلق به کمپانی هوآوی هستش!
      3- نه مصرفش طبیعیه
      4- نه خیلی!
      5-حتما این گوشی جز انتخاب هام خواهد بود!

  18. من خریدش رو به برادرم پیشنهاد دادم و اونم خرید گوشیه خوبیه ولی باطریش یه کم زود خالی میشه

  19. سلام قیمت این گوشی با توجه به امکاناتش خیلی خیلی خوبه…در مورد خرید به همه میگم که مطمئن باشید،چون من خریدم و خیلی هم راضیم،همچنین برخی از نقاط ضعف از دید شما برای من هیچ مشکلی ایجاد نکرده.

  20. سلام من خرداد این گوشیو خریدم ازش راضیم همه چیش خوبه ولی…… صدای اسپیکر ضعیف نه خیلی ولی ضعیف. وقتی باش کار میکنی باتریش داغ داغ میشه در حدی که دستت میسوزه با اینکه قاب داره. خیلی صفحه لک بر میداره خیلی. همین بقیه چیزاش عالیه اگه اینارو توجه نکنید ؟خیلی مهم نباشه بهترین گوشیه با این قیمت…

  21. با سپاس از شما
    می خواستم بدونم با توجه به عکس هایی که تو این صفحه دیدم ظاهرا در این گوشی امگان تغییر رنگ نمادهای آنتن و… در بالای صفحه نمایش وجود ندارد
    اگه اینطوره آیا میشه با نرم افزار این تغییرات را ب وجود آورد.
    باسپاس.

  22. سلام. تنظیمات واسه اینترنت روی سیم کارت ایرانسل ارائه نشده ؟ و اگه شده چطور بگیرم؟ ممنون

  23. سلام من این گوشی 2 ماه که دارمش خیلی ازش راضییم گوشی خیلی عالی هست هیچ مشکلی نداره خیلی سبکه و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری زیلی خوبیه از دوربین و کیفیت صفحش هرچی بگم کمه و……………باطریش هم خیلی خوبه اگه می خواهید از400 تا800بخرید گوشی خیلی خوبیه و ارزش خرید بالایی هم داره من اگه جولم 5اس با هانر سی سه بزارن با قاطعییت انر رو انتخاب میکردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  24. دو ماهه این گوشی رو دارم گوشیه خوبیه و ارزش خرید بالایی داره
    نقاط ضعف:
    1- صدای نسبتا ضعیف اسپیکر
    2- آنتن دهی نسبتا ضعیف در خارج شهر

  25. سلام منم گوشی انر3cرو تا ره خریدم خیلی راضیم از دوربینش کیفیتش سرعتش همه چی خوبه فقط راه حلی داره وقتی توبازی هستم پیام تووایبر یا اد سمس میاد اعلان کنه که نیازنباشه کامل بیام بیرون ؟
    مورد دوم صفحه پیام وتنظیماته که سفید بی روحه میشه عوضش کرد خیلی بده دلموزده من قبلا اکسپریا مینی داشتم منوی اسمسش وقتی تمو عوض میکردم اونم عوض میشد قرمز ابی سبز ولی این گوشی من تموعوض میکنم هیچی فرقی نمیکنه میشه راهنماییم کنید؟

  26. سلام به شما دوستان عزیر
    من این گوشی را بعد از یک هفته که خریدمش آبدیتش کردم ولی بعد از روشن شدن گوشی سریال گوشی پاک شده بود و گو شی آنتن نداشت سیمکارت را هم شناسایی نمیکرد و با این تفاوت که من رام کوشی را از سایت اصلیش که با زبان چینی بود دانلود کردم و ورژن رامی که دانلود کردم اندرید ۴٫۴٫۲ بود و مجدد با ورژن دیگری که بروز تر بود مجدد آبدیت کردمش که این بار کوشی خاموش شد و دیگه روشن نشد .

    1. سلام دوست عزیز تسلیت میگم بابت اینکه گوشیتون خراب شده!
      خب عزیز من باید صبر میکردی که نسخه اینترنشنال بیاد که مال چین نیست تقصیر خودته دیگه باید تحقیق میکردی

  27. سلام دوستان. من همین گوشی رو دارم. واقعا کارش خوبه. خدایی شما قیمتی پایینی دارید هزینه میکنید و این گوشی خداوکیل 2 برابر قیمتش خوبه. من که همینو دارم و خیلی راضیم ازش. بگیرید شما هم. پشیمون نمیشد

  28. علی از ارومیه

    سلام آقای بهمنی عزیز.با تشکر از اطلاعات دقیق و کاملتون که در اختیار ما گذاشتید.اگر مقدور هست کلیه مشخصات و کیفیت قطعات و کارایی گوشی جی ال ایکس اسپایدر1 رو با این گوشی مقایسه نمایید و مشخص کنید کدامیک ارزش خرید بیشتری را دارد.با سپاس

      1. اقای ناشناس شما با این نظرتون صابت کردین که اصلا سر از گوشی در نمیارین ینی جی ال ایکس بهترازهواوی هست!!!؟

      2. خیلی باحالین بابا جی ال ایکس رو من از نزدیک دیدم باهاش کار کردم عینه لیوان یک بار مصرف میمونه،من ایفون ۵ اس دارم ولی قبلا هوآوی داشتم تو یه بازی ماشینو سرعت گوشی هوآوی ۵٠٠تمنی من لگ نداشت اما ال جی g2 لگ میکرد.هوآوی رو واقعا قبول دارم این گوشیش با اچ تی سیهای ١ تمن به بالا باید مقایسش کرد .برید بازار موبایل باهاش کار کنید تا خودتون ببینید

  29. علی از ارومیه

    با سلام و عرض خسته نباشید.لطفا در مورد کیفیت عکاسی این گوشی بیشتر توضیح بدین.اینطور که از نمونه ها معلومه واقعا کیفیت پایینه. درحد یه دوربین 3.2

  30. علی از ارومیه

    با سلام و عرض خسته نباشید.لطفا در مورد کیفیت عکاسی این گوشی بیشتر توضیح بدین.اینطور که از نمونه ها معلومه واقعا کیفیت پایینه.شاید درحد یه دوربین 3.2

  31. بازم شرمنده آقا سعید امروز خیلی وقتتون رو گرفتم خدا خیرتون بده ولی دیدم جایی دوستان نوشته بودن شارژر honor c3 سه شاخه ای هست، یعنی چطوریه؟

    ممنون که وقت میذارید ، خواهش میکنم جواب سوالاتم رو بدید منتظرم، ازتون کمال تشکر را دارم.
    چون باید بین honor c3 و g700 یکی رو انتخاب کنم ، لطفا جوابم رو بدید، از کمکتون مچکرم
    در پناه حق

    1. محمد سعید بهمنی

      شارژرش عادیه و شبیه سایر گوشی های اندرویدیه! فرقیم نداره!
      برید یه جا، با دوتا گوشی کار کنید و انتخاب کنید.
      اگر تهران هستید ، بازار موبایل نمایندگی هوآوی هر دو گوشی رو داره!
      با خیال راحت کار کنید و انتخاب کنید.

  32. سلام آقای بهمنی ببخشید باز مزاحم شدم،از اینکه جواب سوالاتمونو میدین یه دنیا ممنون.
    آقا سعید خواستم بپرسم؛
    ١- چطور باید این برنامه های تقویت باطری رو فعال کرد ؟

    – دوربین عقب honor c3 بهتره یا g 700، یا اینکه در یه حده؟
    ٣- کلا گوشی honor c3 بهتره یا g700 ، و چرا بهتره، توروخدا جوابمو بدید بین خرید این دو موندم کمکم کنید؟

  33. سلام آقای بهمنی ممنون از سایت خوبتون، من میخوام این گوشی رو بخرم، چندتا سوال داشتم خواهش میکنم جوابمو بدید؛
    ١- با استفاده از برنامه ای مثل battery hd, عملکرد و شارژدهی باطری بیشتر میشه؟
    ٢- دوربین عقب honor c3 بهتره یا g 700، یا اینکه در یه حده؟
    ٣- کلا گوشی honor c3 بهتره یا g700 ، و چرا بهتره، توروخدا جوابمو بدید بین خرید این دو موندم کمکم کنید؟
    ۴- برای g 700 زده دو سیم همزمان فعال، پس چرا میگن honor c3 همزمان فعال نیست؟
    ٢- همزمان فعال نیست یعنی چه کارایی رو همزمان نمیشه انجام داد؟

    1. سلام دوست عزیز برای مطالعه ی دقیق تر به سایت
      دیجی کالا برو
      اون جا مدل گوشی رو که میخوای وارد کن
      نمودارقیمت نظرات کاربران و مقایسه با گوشی دیگه رو داره
      ممنون وقت گذاشتی

  34. سلام آقای بهمنی ممنون از سایت خوبتون، من میخوام این گوشی رو بخرم، چندتا سوال داشتم خواهش میکنم جوابمو بدید؛
    ١- با استفاده از برنامه ای مثل battery hd, عملکرد و شارژدهی باطری بیشتر میشه؟
    ٢- همزمان فعال نیست یعنی چه کارایی رو همزمان نمیشه انجام داد؟

    1. محمد سعید بهمنی

      معمولا نم افزارهای باتری، کمی به نگه داشتن شارژ کمک میکنه!
      من Du battery رو توصیه میکنم. نرم افزار خوبیه
      یعنی وقتی با یکیش دارید صحبت می کنید، اگر کسی به اون سیم کارت تماس بگیره، گوشی حالت پشت خطی به شما اعلام نمیکنه و از دسترس خارجه،یا بوق اشغال میخوره و یا عدم دسترس بودن.

  35. من هفته پیش بعد از چند هفته پرس و جو این گوشی خریدم
    عالییییییه
    همه چیزش خوبه
    قیمتش 600 من 8 گیگ خریدم
    گوشی اگه زیر 800 پول دارین این خوبه
    دوربینش صدا ورودیش همه چیزش خوبه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH