آی‌پد پرو 14.1 اینچی اپل با نمایشگر مینی LED در سال 2023 عرضه خواهد شد

بی‌تردید اپل برای تثبیت موقعیت قدرتمند خود در بخش نمایشگرهای مینی LED تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد. این شرکت پساز سال‌ها تحقیق و توسعه موفق به عرضه نخستین مدل آی‌پد پرو با نمایشگرهای مینی LED شد. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که این فناوری در مقایسه با LCDهای استاندارد به‌مراتب بهتر است؛ چرا که تعداد LEDهای کوچک قابل استفاده در پنل نسبت به پنل‌های LCD معمولی بیش‌تر است.

پنل‌های مینی LED هنوز به جایگزینی برای پنل‌های اولد تبدیل نشده‌اند؛ نمایشگرهایی که احتمالا با فناوری میکرو LED روانه بازار می‌شوند. با این‌حال بی‌تردید آینده متعلق به نمایشگرهای مینی LED خواهد بود. همچنین برآوردها نشان می‌دهند که اپل طی سالیان آینده سیطره خود در بخش نمایشگرهای مینی LED را حفظ خواهد کرد؛ حتی اگر شرکت‌هایی نظیر هواوی نیز به منظور تقویت جایگاه خود در این تجارت به سختی تلاش کنند. اپل در تدارک عرضه محصولات متعددی با نمایشگرهای مینی LED است و ظاهرا آی‌پد پرو 14.1 اینچی این شرکت نیز در آینده‌ای نزدیک روانه بازار خواهد شد.

اپل روی توسعه آی‌پد پرو 14.1 اینچی با نمایشگر مینی LED کار می‌کند

غول کوپرتینویی در اواخر سال جاری میلادی سری آی‌پد خود را به‌روزرسانی خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل‌های جدید آی‌پد پرو با تراشه اخیرا معرفی شده Apple M2 روانه بازار خواهند شد. اکنون راس یانگ؛ مدیرعامل موسسه تحقیقاتی Display Supply Chain Consultants اعلام کرده که مدل جدید آی‌پد پرو مجهز به یک پنل 14.1 اینچی با فناوری مینی LED خواهد بود. این محصول احتمالا مجهز به پردازنده Apple M2 یا حتی ورژن بهتر از آن خواهد بود. به گفته این تحلیل‌گر، آی‌پد پرو 14.1 اینچی در سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس اعلام منابع خبری، آی‌پد پرو 14.1 اینچی آینده مجهز به یک نمایشگر پروموشن خواهد بود. پروموشن نام جذابی است که اپل برای پنل‌های دارای نرخ نوسازی بالا از آن استفاده می‌کند. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که مدل 12.9 اینچی فعلی آی‌پد پرو از فناوری پروموشن پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر پیرامون مدل جدید تبلت آی‌پد پرو جزئیات چندانی در دست نیست. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این محصول در ماه مارس سال 2023 معرفی خواهد شد یا خیر.

شرکت اپل به‌طور معمول رویدادهای بهاری خود را طی ماه مارس برگزار می‌کند؛ بنابراین در جریان برگزاری رویداد بهاری آینده اپل احتمالا شاهد رونمایی از مدل به‌روزرسانی شده آی‌پد پرو با سخت‌افزاری جدید خواهیم بود. بی‌تردید اندازه بزرگ پنل نمایشگر در مدل آینده آی‌پد پرو آن‌را به یک دستگاه جذاب برای پاسخ‌گویی به نیازهای مرتبط با بهره‌وری تبدیل خواهد کرد. همچنین این دستگاه سیستم‌عامل iPadOS 16 را اجرا خواهد کرد.

iPadOS 16 پیشرفت‌های متعددی را برای تبلت‌های اپل به ارمغان آورده و اکنون در آستانه تبدیل نمودن آی‌پد به جایگزینی مناسب و قابل حمل برای کامپیوترهای مک قرار دارد. تا موعد رونمایی از این گجت کماکان چندین ماه زمان باقی مانده است؛ بنابراین انتظار می‌رود که در آینده جزئیات بیش‌تری در رابطه با آن منتشر شود.

2 در مورد “آی‌پد پرو 14.1 اینچی اپل با نمایشگر مینی LED در سال 2023 عرضه خواهد شد”

  1. به به خیلی هم خوبه. دوربین هاش اگر از نظر کیفیتی با خود ایفون یکی باشه دیگه دست مریزاد داره
    چی از این بهتر
    میشه هم گوشی هم لپتاپ هم تبلت و دوربین هم که…من که مشتاقم ???❤️

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH