مچ‌بند سامسونگ گلکسی فیت 3 در اواخر سال 2022 معرفی خواهد شد

اگرچه سری گلکسی واچ سامسونگ از بیش‌ترین میزان شکوه و محبوبیت در میان کاربران برخوردار است؛ اما کمپانی کره‌ای در زمینه تولید مچ‌بندهای هوشمند نیز فعالیت می‌کند. مچ‌بند گلکسی فیت 2 در سپتامبر سال 2020 و در کنار تبلت گلکسی تب A7 معرفی شد و از آن زمان به بعد، برند کره‌ای از هیچ مچ‌بند جدیدی رونمایی نکرده است. با این‌حال وضعیت کنونی به‌زودی دستخوش تغییر خواهد شد.

این اطلاعات توسط شاخه کره‌ای انجمن سامسونگ ارائه شده است. یکی از کاربران این انجمن به طرح پرسش پیرامون مچ‌بند هوشمند سامسونگ گلکسی فیت 3 پرداخته و زمان عرضه این گجت را جویا شده است. در پاسخ اعلام شده که این محصول در نیمه دوم سال 2022 و یا در صورت بروز تاخیر طی 6 ماهه نخست سال 2023 معرفی خواهد شد.

ظاهرا این مچ‌بند با قیمت‌گذاری تقریبی 49000 الی 50000 وون کره روانه بازار خواهد شد. تشابه قیمتی این مدل با گلکسی فیت 2 (با قیمت‌گذاری 49500 وون) ابدا مایه تعجب نخواهد بود. بنابراین مچ‌بند جدید با قیمت‌گذاری مشابه مدل نسل قبلی خود در مناطق مختلف عرضه خواهد شد. به‌عنوان مثال مشتریان مقیم ایالات‌متحده و کشورهای اروپایی با پرداخت مبالغ 60 دلار یا 50 یورو قادر به خریداری سامسونگ گلکسی فیت 3 خواهند بود.

پیرامون امکانات جدید احتمالی در گلکسی فیت 3 هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. گلکسی فیت 2 در مقایسه با مدل نسل قبلی خود مجهز به نمایشگر بزرگ‌تر (1.1 اینچ به‌جای 0.9 اینچ) و باتری با ظرفیت کمی بالاتر است. بعلاوه میزان بهره‌وری این مدل به میزان زیادی افزایش یافته و شارژدهی باتری آن در مقایسه با نخستین نسل گلکسی فیت تقریبا 2 برابر شده است. بنابراین کاربران در صورت استفاده متوسط از مچ‌بند خود با یک نوبت شارژ باتری می‌توانند برای مدت 14 الی 15 روز از آن استفاده کنند.

سامسونگ گلکسی فیت 2 پیش‌تر در سپتامبر سال 2020 به بازار عرضه شد

با توجه به اینکه اکنون از عمر این مدل نزدیک به 2 سال گذشته است؛ لذا گلکسی فیت 2 از رقبای قدرتمند خود عقب افتاده است. اکنون بسیاری از رقبا مجهز به حسگر سنجش اکسیژن محلول خون (SpO2)، گیرنده داخلی GPS و امکاناتی از این دست هستند.

بایستی به‌خاطر داشت که اطلاعات فوق از جانب مدیر انجمن ارائه شده است؛ بنابراین در رابطه با صحت و سقم آنها نمی‌توان با اطمینان 100 درصدی اظهارنظر کرد. تصمیم‌گیری در خصوص محصولات تولیدی از سوی افراد رده بالاتر کمپانی انجام می‌شود. در هر صورت به‌نظر می‌رسد که مچ‌بند گلکسی فیت 3 به‌‌طور همزمان با سری گلکسی واچ 5 و چهارمین نسل از گوشی‌های تاشو سامسونگ معرفی نخواهد شد. بنابراین اکنون صرفا بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه تحولاتی روی خواهند داد.

2 در مورد “مچ‌بند سامسونگ گلکسی فیت 3 در اواخر سال 2022 معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH