LG G3 Beat یا G3 s به طور رسمی معرفی شد و این ماه عرضه می‌شود (به همراه تصویر)

ال‌جی بالاخره نسخه مینی پرچمدار G3 را به طور رسمی معرفی کرد. این دستگاه دو نام دارد و برای بازار آسیا با نام LG G3 Beat و برای بازار اروپا با نام LG G3 s عرضه خواهد شد. طبق گفته‌های این کمپانی، این دستگاه آمده است تا بازار پایین رده‌ها تا میان رده‌ها را هدف بگیرد و برای آنها که می‌خواهند دستگاهی قدرتمند اما کامپکت داشته باشند بهترین انتخاب باشد.

بهتر است بگوییم که LG G3 Beat دقیقا همان چیزی است که انتظار داشتیم، یک جی 3 کوچکتر با ویژگی‌های نه به پیشرفتگی ویژگی‌های خود پرچمدار.

این دستگاه مشخصا مجهز به اندروید 4.4 کیت کت و رابط کاربری جدید در نظر گرفته شده برای جی 3، یک صفحه نمایش 5 اینچی IPS با رزولوشن 1280× 720 پیکسل و نسبت 74.1% صفحه شده است. پردازنده 1.2 گیگاهرتزی اسنپدراگون 400، رم 1 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی با اتوفوکوس لیزر، دوربین جلویی 1.3 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 8 گیگابایتی، پشتیبانی از میکرو اس دی و یک باتری قابل تعویض 2540 میلی آمپری از دیگر مشخصات خوب این دستگاه هستند.

دکتر جانگ سئوک پارک مدیر عامل و CEO شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیک چنین می‌گوید: سازندگان اسمارتفونها نباید این گروه در حال افزایش از کاربرانی را که به دنبال توازن بین ظاهر، ویژگی‌ها، کارایی و قیمت هستند نادیده بگیرند. ال‌جی جی 3 بیت هم تعهد ما به بازار میان رده‌ها است که فن‌آوری کامل، برندینگ اثبات شده، نوآوری و قیمتهای جذب کننده را همگی در یک دستگاه ارائه می‌دهد.

این دستگاه در ابتدا فقط در کشور کره جنوبی و در 18 جولای قابل دسترس خواهد بود و درست مثل برادر بزرگترش در سه رنگ سیاه، سفید و طلایی عرضه خواهد شد.

LG-G3-Beat--G3-s-official-images (1)


LG-G3-Beat--G3-s-official-images (2)LG-G3-Beat--G3-s-official-imagesLG-G3-Beat-vs.-the-larger-LG-G3

6 در مورد “LG G3 Beat یا G3 s به طور رسمی معرفی شد و این ماه عرضه می‌شود (به همراه تصویر)”

  1. G2 mini که گوشی خیلی خوبیه . این هم حتما گوشی خیلی خوبی میشه. نکته جالب اینکه فوکوس لیزری هم داره.

    1. دوست مگه میخوای با گوشی کشتی بگیری که رم یک به بالا نیاز داری خب حتمانمیشه یا نمیزارن یا جهت حرص دادن نمیزارن

  2. من موندم چرا از اسنپ دراگون 600 استفاده نمیکنن
    اینجوری میشه گفت یه پرچمدار با یه قیمت مناسب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH