مقایسه سایز گوشی ال‌جی G3 S در برابر سایر رقیبان!

امروز نسخه کوچک و ضعیف‌تر پرچم‌دار ال‌جی با نام ال‌جی G3 Beat معرفی شد که خبر آن را پیش از این خواندید. از هر لحاظ این گوشی نسبت به برادر بزرگ‌تر خود ضعیف محسوب می‌شود، اما به دلیل نمایشگر 5 اینچی آن نمی‌توان به این گوشی لقب مینی را داد، زیرا صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی بسیار بزرگ‌تر از گوشی‌هایی است که مینی محسوب می‌شوند. این گوشی دارای دو نام است. ال‌جی نام این گوشی تازه متولد شده را برای بازار کره جنوبی G3 Beat و برای بازار اروپا G3 s نامیده است.

LG-G3-Beat-vs.-the-larger-LG-G3

اغلب کمپانی‌ها بعد از معرفی پرچم‌دار خود نسخه کوچک‌تر و ضعیف‌تر آن را نیز معرفی می‌کنند. حال با معرفی نسخه کوچک شده G3 این گوشی‌ها را در کنار یکدیگر قرار دادیم تا از سایز و اندازه آن‌‌ها نسبت به یکدیگر مطلع شویم.

اسمارت فون‌هایی که در این بررسی در کنار ال‌جی G3 Beat قرار می‌گیرند اچ‌تی‌سی وان مینی 2، گلکسی s5 مینی و ال‌جی G2 مینی هستند. از لحاظ وزن، گوشی‌های گلکسی s5 مینی و ال‌جی G2 مینی به‌ترتیب سبکترین گوشی در میان چهار اسمارت فون هستند. الجی‌ G3 Beat در مقام سوم و اچ‌تی‌سی وان مینی 2 در مقام چهارم از لحاظ وزن قرار میگیرند.

size-comptition

اندازه طولی موضوع دیگری است که این گوشی‌ها را به رقابت خواهد کشاند؛ ال‌جی G3 Beat بلند‌ترین گوشی در میان این چهار اسمارت فون است و در مقام‌های بعدی به‌تریتب اچ‌تی‌سی وان مینی 2، گلکسی s5 مینی و در نهایت ال‌جی G2 مینی جای می‌گیرند.

از لحاظ ضخامت، گوشی تازه متولد شده ال‌جی ضخامت زیادی نسبت به گوشی‌های گلکسی S5 مینی و ال‌جی G2 مینی دارد. اما نماینده اچ‌تی‌سی ضخیم‌تر از تمام این گوشی‌هاست.

ال‌جی با معرفی کردن G3 Beat عریض‌ترین گوشی را نسبت به رقبای اصلی معرفی کرده است. G3 Beat از سه اسمارت فون دیگری عریض‌تر است و در مقام‌های بعدی به‌تریتیب ال‌جی G2 مینی، اچ‌تی‌سی وان مینی 2 و گلکسی s5 مینی جای میگیرند.

تا ورود این گوشی به بازار‌های جهانی انتظار می‌رود که از این گوشی نیز مانند برادر بزرگترش استقبال خوبی شود. از لحاظ سخت افزاری G3 Beat با رقیبان قدر و توانایی رو به رو است اما شکل ظاهری این گوشی همانند برادر بزرگ‌ترش بسیار زیبا و خوش آیند است.

2 در مورد “مقایسه سایز گوشی ال‌جی G3 S در برابر سایر رقیبان!”

  1. بله ال جی بازم اوله خودم عاشق ال جی هستم انگار که تو شرکت ال جی کار می کنم شایدم کار میکنم شایدم نمی کنم بازم شاید کار کردم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH