سرویس پولی تلگرام پریمیوم فعالیت جهانی خود را رسما آغاز کرد

پاول دروف؛ موسس و مدیرعامل پیام‌رسان تلگرام در اوایل ماه جاری تائید کرد که این شرکت روی اجرای طرح اشتراک پریمیوم برای تلگرام کار می‌کند. اکنون تلگرام از این طرح به‌طور رسمی رونمایی کرده است. هزینه استفاده از سرویس پریمیوم در هندوستان معادل 469 روپیه بوده و این رقم در ایالات‌متحده برابر با 5 الی 6 دلار است. در ادامه به بررسی تمامی مزایا و قابلیت‌های سرویس تلگرام پریمیوم می‌پردازیم:

امکان ارسال فایل‌هایی با حداکثر حجم 4 گیگابایت نخستین قابلیت مهمی است که با فعال‌سازی اشتراک پریمیوم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نسخه رایگان تلگرام با محدودیت ارسال فایل‌های حداکثر 2 گیگابایتی مواجه است؛ اما کاربران با خریداری اشتراک پولی می‌توانند فایل‌هایی با 2 گیگابایت حجم بیش‌تر را نیز ارسال نمایند.

همچنین بر اساس یک پست وبلاگی رسمی، اشتراک پریمیوم امکان دانلود سریع‌تر فایل‌ها را فراهم نموده و به کاربران اجازه خواهد داد تا به کلیه اطلاعات مورد نظر در فضای ذخیره‌سازی ابری نامحدود با سرعتی بالا و مشابه با شبکه خود دسترسی پیدا کنند.

همچنین کاربران اشتراک پولی با محدودیت‌های کاری به‌مراتب کمتری در فضای تلگرام مواجه خواهند شد. این افراد می‌توانند تا 1000 کانال را فالو نموده و حداکثر 20 پوشه چت با حداکثر 200 چت در هر کدام را ایجاد نمایند. همچنین آنها می‌توانند یک اکانت چهارم را به اپلیکیشن تلگرام اضافه کرده و 10 چت را در فهرست اصلی پین نمایند.

مشخصه تبدیل صدا به متن (Voice-to-Text) می‌تواند پیام‌های صوتی را به پیام‌های متنی تبدیل نماید. این قابلیت هنگام دریافت یک پیام صوتی قابل شنیدن با تبدیل نمودن آن به متن بسیار سودمند واقع خواهد شد. بعلاوه کاربران به استیکرهای ممتاز اختصاصی، عکس‌های پروفایل متحرک، نشان پریمیوم و بسیاری از موارد دیگر دسترسی پیدا خواهند کرد. بعلاوه کاربران اشتراک پریمیوم از شر تبلیغاتی که در گروه‌های عمومی در برخی کشورها نمایش داده می‌شوند؛ راحت خواهند شد.

1 در مورد “سرویس پولی تلگرام پریمیوم فعالیت جهانی خود را رسما آغاز کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH