شیائومی 12 اولترا در روز 14 تیر ماه معرفی خواهد شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی شیائومی به‌زودی از اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید خود با نام شیائومی 12 اولترا رونمایی خواهد کرد. آخرین گزارش منتشر شده نشان می‌دهد که این هندست در روز 5 جولای (14 تیر ماه) معرفی می‌شود. بر اساس اعلام وبسایت Tech Going، پخش تبلیغات و تیزرها پیرامون این محصول از یک هفته قبل‌تر یعنی روز 28 ژوئن (7 تیر ماه) آغاز خواهد شد.

منبع منتشرکننده این خبر دارای سابقه مشخص و چندان درخشانی نیست؛ بنابراین با شنیدن ادعاهای وی نبایستی بیش از اندازه هیجان‌زده شد. با این‌حال تا روشن شدن موضوع، زمان چندانی باقی نمانده و صحت این اطلاعات احتمالا طی هفته آینده مورد تائید قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر کمپانی ایسوس نیز در روز 5 جولای (14 تیر ماه) از سری راگ‌فون 6 رونمایی خواهد کرد. این هندست از جدیدترین تراشه پرچم‌دار کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 بهره خواهد برد.

انتشار شایعات پیرامون شیائومی 12 اولترا از ابتدای سال 2022 آغاز شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌فون از سیستم دوربین قدرتمند با برند لایکا استفاده خواهد کرد. با این‌حال کمپانی چینی احتمالا از به‌کارگیری نمایشگر ثانویه کوچک روی پنل پشتی (مشابه نمونه موجود در شیائومی می 11 اولترا) صرفنظر خواهد کرد.

 

رندرهای احتمالی از شیائومی 12 اولترا 

1 در مورد “شیائومی 12 اولترا در روز 14 تیر ماه معرفی خواهد شد”

  1. همونطور ک خودتون نوشتین من میخواستم بگم ک اون وبسایت منبع توی خیلی چیزا دروغ و پرت و پلا نوشته.
    از جمله وبسایتهای خارجی هست ک پیشنهاد میکنم دوستان دنبال آپدیت صریح و درست نباشن ازش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH