آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی A22 5G منتشر شد

پس از انتشار آپدیت اندروید 12 برای اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی A02s، گلکسی A03s و گلکسی A21s طی روز گذشته، اکنون غول کره‌ای به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای گلکسی A22 5G منتشر نموده است. این به‌روزرسانی هم‌اکنون در کشورهای مالزی و تایلند قابل دسترس است.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A22 5G از فیرم‌ور با شماره ورژن A226BXXU4BVF7 استفاده می‌کند. این هندست پیش‌تر در ماه ژوئن 2021 و با سیستم‌عامل اندروید 11 به بازار عرضه شد. بنابراین گلکسی A22 5G حداقل یک آپدیت عمده دیگر را در سال آینده دریافت خواهد کرد.

کاربران گلکسی A22 5G به منظور بررسی دستی انتشار آپدیت برای هندست خود می‌توانند به منوی Settings » Software update مراجعه نموده و سپس دکمه Download and install را لمس کنند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فیرم‌ور را از اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌صورت دستی روی هندست خود فلش کنند.

امکانات آپدیت One UI 4.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 برای گلکسی A22 5G

آپدیت جدید دربردارنده رابط کاربری One UI 4.1 و پچ امنیتی ماه ژوئن 2022 است. بنابراین به‌روزرسانی مذکور، رابط کاربری با طراحی بازبینی شده و مشخصه پالت رنگی مبتنی بر زبان طراحی Material You را برای اسمارت‌فون میان‌رده سامسونگ به ارمغان می‌آورد. بعلاوه آپدیت جدید شامل حالت تاریک بهینه‌سازی شده، ویجت‌های متنوع‌تر برای لاک اسکرین، ویجت با طرح‌های جدید و نوارهای لغزنده ضخیم‌تر جهت تنظیم میزان روشنایی نمایشگر و بلندی صدا است.

همچنین سامسونگ کلیه برنامه‌های پیش‌فرض خود شامل Camera، Gallery، My Files، Samsung Internet و Samsung Keyboard را به‌روزرسانی کرده است. طراحی اپلیکیشن دوربین تا حدی مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته و به محض لمس دکمه شاتر توسط انگشت، عملیات ضبط ویدیو آغاز می‌شود. برنامه ویرایشگر تصویر نیز سوابق ویرایشی و گزینه مربوط به بازسازی عکس‌های تار را در خود جای داده است.

منوی اشتراک‌گذاری نیز مورد بازبینی قرار گرفته و کاربران حتی قادر به ویرایش آن مطابق با برنامه‌ها و مخاطبان موردنظر خود خواهند بود. همچنین هنگام اشتراک‌گذاری تصاویر می‌توان اطلاعات مربوط به تاریخ، مکان و زمان ثبت عکس را حذف کرد. اکنون صفحه‌کلید سامسونگ از قابلیت ارائه پیشنهادات نوشتاری بر اساس قواعد گرامری برخوردار بوده و امکان دسترسی سریع‌‌تر کاربران به استیکرها و ایموجی‌های متحرک را فراهم می‌کند.

امکانات ضد ردیابی در مرورگر Samsung Internet نیز ارتقاء یافته و اکنون کاربران به یک ویجت جدید جهت جستجو در اینترنت از محل هوم اسکرین گوشی دسترسی دارند. همچنین برای اجرای مستقیم مرورگر وب در حالت مخفی (Secret Mode) نیز گزینه ویژه‌ای تعبیه شده است. عملکرد مشخصه‌ Edge Panels، حالت تصویر در تصویر و ویژگی‌های دسترس‌پذیری (Accessibility) نیز بهبود یافته است.

همچنین به لطف وجود داشبورد حریم خصوصی، گزینه‌های اختصاصی به منظور فعال یا غیرفعال کردن دوربین و میکروفون و نشانگرهای حریم خصوصی برای استفاده از میکروفون و دوربین، اکنون گلکسی A22 5G از امکانات بهتری در زمینه حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران برخوردار است. بعلاوه بخش Device Care نیز از الگوی طراحی به‌روزرسانی شده بهره گرفته است.

3 در مورد “آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی A22 5G منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH