برای ورود به آپلند چه قدر باید هزینه کنیم؟

همان‌طور که در مطلب معرفی آپلند گفته بودیم، آپلند یک پلتفرم مجازی بازی و خرید و فروش زمین و ملک در دنیای بلاک‌چین است. در واقع از تبدیل ارزهای فیات گرفته تا خرید و فروش ملک در این بازی انجام می‌شود. حتی خرید و فروش زمین‌ها و املاکی که ما‌به‌ازای واقعی داشته و شما می‌توانید عین همان را در دنیای متاورس خریداری کنید، واقعاً جذاب است، نه؟! مثلاً ویلایی که در دنیای واقعی متعلق به شماست، تا چند سال آینده در دنیای متاورسی مثل آپلند نیز می‌تواند پس از پرداخت هزینه آن و ورود به آن دنیا، متعلق به شما باشد؟

اما یکی از مهمترین سوالات کاربران همیشه این است که خب برای ورود باید چه کرد؟ اصلا چه‌قدر پول لازم است یا خیلی خلاصه باید چه‌قدر هزینه کنیم تا وارد آپلند شده و بتوانیم حرکت مورد نیاز خود را انجام دهیم؟

خب ذکر این نکته مهم است که اولاً ورود به فضاهای مجازی، ریسک بسیار بالایی دارد و همچون تمام محیط‌های دیگر نیاز به آموزش داشته و اگر بدون توجه به این موارد وارد این فضای جذاب شوید، ممکن است تمام سرمایه خود را یک شبه از دست بدهید!

هزینه ورود به آپلند

در مطلب پیشین (معرفی و آموزش آپلند) گفته شد که ورود به آپلند به خودی خود هزینه ای ندارد و این کار بسیار ساده است. برای ورود به آپلند شما نیاز به دانلود یا نصب کیف پول خاصی ندارید؛ پس وقتی نیاز به نصب کیف پول نیست، پس طبیعتا نیاز به انتقال رمز ارز نیز برای شروع بازی نیست.

هزینه ورود به آپلند چه‌قدر است؟

شما برای شروع بازی در آپلند کافی است پس از ثبت نام با پرداخت 4500 UPX به عنوان یک بازدید کننده وارد دنیای متاورس آپلند شوید. اما 4500 UPX چه قدر می‌شود؟! خب هم اکنون قیمت هر 1000 توکن آپلند برابر با 1 دلار است.

باید دقت داشته باشید که در شروع کار زمین‌هایی با قیمت 1 دلار یا همین 4500 UPX هم در آپلند یافت می‌شود؛ اما خب بدیهی است که نباید با هیجان در این بازی رفتار کرد و می بایست با دقت و پس از آشنایی کامل با شرایط، مقررات، ویژگی‌ها و محدودیت‌های موجود در این این متاورس جذاب اقدام به خرید و فروش ملک در این بازی کرد.

طبق بررسی های انجام شده، زمین ها و ملک‌هایی که در آپلند قیمت‌هایی بین 5 تا ده هزار دلار قیمت دارند گزینه‌های بهتری برای سودآوری و خرید و فروش هستند. اما خب این مبلغ طبیعتا عدد کمی نبوده و به همین دلیل نباید با هیجان کاذب وارد این بازی شد.

نظر شما چیست؟ آیا دنیای متاورس و خرید و فروش زمین، ملک و املاک در آینده می تواند جای خرید و فروش فیزیکی ملک را بگیرد؟!

1 در مورد “برای ورود به آپلند چه قدر باید هزینه کنیم؟”

  1. من 50دلار زمین خریدم در آپلند با رمزارز داش اقدام به خرید upx کردم و بعد خرید زمین را انجام دادم جالبیش اینجاست که زمینی که من خریدم در دنیایی واقعی در کالیفرنیا هست وشا میتونید با یک کلیک جای واقعی زمین خودتون رو ببنید به نظرم آینده ای روشنی داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH