سامسونگ گلکسی A23 5G با شارژ سریع 25 واتی تائیدیه FCC را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی A23 5G اخیرا در وبسایت صدور گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات‌متحده (FCC) رویت شده است؛ پدیده‌ای که از عرضه قریب‌الوقوع این هندست حکایت دارد. این اسمارت‌فون سامسونگ با شماره مدل‌های مختلفی در پایگاه داده FCC رویت شده است؛ موضوعی که به عرضه آن با پیکره‌بندی‌های مختلف حافظه اشاره دارد. همچنین گلکسی A23 5G پیش‌تر در سایر وبسایت‌های صدور گواهینامه از جمله اداره ملی استاندارد هندوستان (BIS India) و گیک‌بنچ رویت شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها توان پردازشی گلکسی A23 5G از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 695 به‌همراه 4 گیگابایت رم تامین می‌شود. وبسایت MySmartPrice نخستین بار موفق به شناسایی سامسونگ گلکسی A23 5G در وبسایت FCC شد. بر این اساس مدل‌های مختلف این هندست از شماره مدل‌های زیر استفاده می‌کنند:

  • SM-A236M/DS, SM-A236M/DSN, SM-A236M/N
  • SM-A236B/DS, SM-A236B/DSN, SM-A236B/N
  • SM-A236E/DS, SM-A236E/DSN, SM-A236E/N

شماره مدل‌های فوق نشان می‌دهند که اسمارت‌فون آینده سامسونگ در 3 مدل مختلف با ظرفیت‌های حافظه متفاوت روانه بازار خواهد شد. بر اساس اطلاعات فهرست FCC، گلکسی A23 5G از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی نموده و مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه یا چهارگانه روی پنل پشتی خواهد بود. همچنین این اسمارت‌فون از اتصال وای‌فای با فرکانس‌های 2.4 و 5.0 گیگاهرتز پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه فهرست FCC از بلوتوث ورژن 5.0 و NFC به‌عنوان سایر قابلیت‌های ارتباطی گلکسی A23 5G یاد می‌کند. این هندسن همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ یک مدل 5G به‌شمار رفته و از چندین باند فرکانسی 5G پشتیبانی خواهد کرد.

رندرهای سامسونگ گلکسی A23 5G

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ این اسمارت‌فون اخیرا در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ نیز رویت شده است. این فهرست به برخی مشخصات کلیدی گلکسی A23 5G اشاره دارد. بر این اساس توان پردازشی هندست مذکور از طریق پردازنده اسنپ‌دراگون 695 به‌همراه 4 گیگابایت حافظه رم تامین خواهد شد. بعلاوه این اسمارت‌فون رابط کاربری اختصاصی سامسونگ موسوم به One UI 4.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا خواهد کرد.

گزارشات پیشین نشان دادند که این اسمارت‌فون احتمالا مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی تعبیه شده روی پنل جلویی گوشی به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH